Please appreciate it by pressing the vote button. Thankyou
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selesai lagu Wishing On A Star, yang mereka cover dan juga sebagai lagu penutup, mereka berlima berpelukan di stage.
"Thank you so much!" Harry berteriak.
"Kami senang bisa konser di kota yang sangat kami cintai," sekarang Zayn.
Diikuti Liam. "Kami mencintai kalian!"
Lalu sekarang Louis. "Kami juga mencintai kalian para orang tua dan ayah yang menemani anaknya. Kalian luar biasa!"
Dan sekarang gantian Niall. Matanya masih merah dan berkaca-kaca. Ia menghembuskan napas panjangnya sebelum ia memberikan penutup untuk Directioners New York.
"Thanks for you. For you that had loved me and changed me into good person. Sorry i can't be with you because you've forgotten about all our little things after that accident. I'm glad you remember my friend, my bestfriend, my brother, to take care of you. But i'd be lying if i say I'm happy you 'love' him now. I love you, and i'll always do. And i know you loved me. The old you. But it's fine and i hope he'll protect you and love you like i did. I just can see you if he takes you and i just can protect you from distance. I'm sorry i can't be good enough for you to remember me. But if only i recorded all the things that i did to you, maybe you'll remember it all. But i don't think i'll do that. I see you happy with my best bestfriend, and so does he. I just want to tell you i love you, yesterday, now, and tomorrow. I will always do. I will never think to moveon from you because there's no girl that can be compares to you. You're the best, girl. Keep it up!"
Ia melirikku lagi. Ia memeluk Zayn dan Liam lalu mereka melambaikan tangannya dan turun ke backstage.
Entah mengapa Niall sedari tadi terus-terusan melihat kearahku, dan menatapku, bahkan sambil menangis. Apa aku berbuat salah? Apa ia mencintaiku?
Tidak. Tidak. Tidak mungkin. Niall bukan tipe orang yang akan menyakiti sahabatnya atau mengambil kekasih sahabatnya sendiri.
Lalu, ia kenapa?
Dan sejak 4jam konser dimulai, lagu yang dinyanyikan adalah:
1. Half A Heart
2. Happily
3. I Wish
4. Last First Kiss
5. Little Things
6. Loved You First
7. Moments
8. More Than This
9. My Life Would Suck Without You (cover; reffnya saja oleh Niall)
10. Nobody Knows
11. Over Again
12. Same mistakes
13. She's not afraid
14. Stand Up
15. Amnesia (Niall reffnya saja)
16. Stay With Me
17. Once in a Lifetime
18. They Don't Know About Us
19. Through The Dark:
20. CLOSING SONG: Wishing on a Star
Dan dibagian lagu Stay with Me, Liam tidak sengaja menyebutkan bahwa konser pertama mereka di New York ini dikhususkan untuk seseorang. Seorang perempuan lebih tepatnya. Seorang perempuan yang sangat berarti di kehidupan salah satu personel One Direction. Banyak fans dan penonton yang meneriakkan namaku dan nama Niall. Dan itu semakin membuatku bingung.
Apa yang sebenarnya terjadi denganku dan Niall? Apa yang mereka ketahui tapi aku tidak tentang Niall?
Aku harus menanyakan padanya.
KAMU SEDANG MEMBACA
Somebody to Love {Niall Horan}
Fanfiction"I always love you. And i will always do" WRITTEN IN BAHASA INDONESIA cover by: MirabelleM Copyright ©2015 by ohyeahstyles