Julius szemszöge
Szevasz. Julius vagyok. Az iskola bed boja. Van csajom,már a második. A nyáron kavartam és cigisztem. Szeretem a monsztert mert az a legjob energiaiaital. Sótét ruhákba járok.
Eggyik suli nap nagyon pangtan a suliban ezért elmentem a bffemmel,Marcusszal a budiba cigizsni. Volt nálam 8282718173 yló öngyulytó és bementem az első fülkében. Rágyujtotam a szállra és elkesztem szívni. Nagyon jó volt,már hijányzott.
-Siessmádik. - Szólt kedvesen Marcusz aki éppen a meletem lévő wécébe végeszte dolgát.
-Jó csak naon panktam. - szólltam s elnyomtam a cikarettát a karomon mert menő vok. Jó igzából a vcbe doptam.Valaki jöt.
Marcusz kiment a vcéből és megnészte de már nem volt ot t senki.
- Halotam h bejöt vöki. - montam Marcusznak.
- Énis.
- Ok.Kimentünk órárra.
Csongor szemszőge
Cs. Csongi vok. Kemény vok,megverlek. Ki vok gyurva szo ja vigyazal ha vlem beszelsz,jo? Na am csak vécere mebtem ma rajsz órra elött es amiko mentem be akk látam az ős elengeseggemet,Juliust és a kocsg barátyat Marcuszt. Ők éffojam társajim.
Ja.
Mentem a rajszterembe vc után asztán szólt a fojosón Katalinka néni h hívlyam ki Juliust. Mondom:
-k.
Bementem. Zavarba gyütem.
-I-i-i-it van Julius?
Ja ott volt.
-MITAKAERSZ? - monta mindenki
-Tanárok.
Kijöt Julius és látam a szemébe h fél. Megvédemmalyd.Julius szemszöge
Németen ültem,Jákobbal bezéltem ép. Még szübnet volt am. Lyött be Csongor h huzak ki. Ok. Kimentem.
-Tanárok.
Mondta Csongi. Tutam mi követkeszik.Odamentem Katalinka nénihez meg vki masik nöhöz.
- CIGISZTÉL???????? - kérdeszte mind2ő
- Csa. Ja.
- Ok. Agyad ide a cigzid pls. - Kiabalt velem Katalinka.Bementem. Tuti Csongi volt. Megverem.
- Megverem. - mondtam.
- Ok. - Mondták. - Mivan amugy?
- Cigzizett a mozsdóba és elmonta Csonfor. Aszongya a barátya asztán eláruja hihetetlen- Mondta Jakob a töbieknek.
- MIIIII - monsta mindenki de kimentem a cigivel.- Itvan. Kérsz egy szalat?
- Ja kszi - Vet egyet ki az igaszgató. - DE MIVEL GYÚLYTOTTAD MEG??????? - ordibált vlm.Bementem az öngyujto ért.
- Nem a f4zsommal gyulytotam meg.
Kimentem.- Tess. - odaatam. Ők rágyujtotrak.
- Elaruljuk amugy anyukadnak sry.
- NEEEEEEE - fagatam ki magamboll.Márcusz szemszöge
- Mondjadel! - Monta mindenki.
Nincsenek barátaim azt idk. Julius csak a bffem. De elkelet árujjam a barátom mert mindenki eszt kérte.- Mont el,ha tuc vmit mert ez lessz a legjobb neked. - Mondta Katalinka néni. Elmondom.
- Anyi h cikgizett a Julius a vcbe. Honan tugyja maga?
- Pár 5.es elmonta nekünk h cigiszag volt a budiba s 8.dikosok voltak azok.
-Ok de pls ne mond el neki h en köbtem be mert szomi lesz s nekem nics baratom. Senki. - Sirtam el magam.
-NE MONDLYA EL SENKI A MÁSIK CSOPINAK AHOL VN A JULIUS NEHOGY MEGBÁNTOGYON. - kiabálta az csopinknak Katalinka néni.Vége. Fölül van a theme song amugy. Tom rövid rész de iszgi. Nem sokára jőn a kövi rész na cs.