A konyhában vártam hogy Bucky elkészüljön egy tál müzli kiséretében.
-Lexi most hova?-kérdezte mikor végre elkészült.
-Azt szokták mondani hogy a lányok sokat készülődnek de te-mutattam végig rajta. Amugy eléggé érthetetlen mi tartott neki eddig mivel azt húta fel amit a kezébe adtam azon kívül pedig bakancsot és kesztyűt-Megis mi tartott eddig?-néztem rá kérdőn.
-Visszaaludtam-rántott vállat.
-Ez most komoly? Ti ketten szövetkeztetek ellenem? Ennyi kész végeztem veletek mentem suliba-sétáltam ki a beszélgetésből le a garázsba.
-Hófehérke mi tartott eddig és hol van a 2 törpe?-kérdezte Tony mikor meglátta hogy egyedül vagyok.
-Mindjárt jönnek-néztem az órámra és utána a lépcső felé. Majd felmutattam a kezem és elkeztem visszaszámlálni 5től.
-Ezt sosem értettem hogy csinálod. Az órára nézel elkezdesz visszaszámolni és mire a nullához érsz megjelenik a kutyád-mondta értetlen nézéssel.
-Mehetünk?-kérdeztem mivel késésben voltam. Nem kaptam választ de Tony beült a kocsiba úgyhogy én és Bucky is követtük a példáját. Angyal a lábamnál utazott és egész végig a plüss vadkacsáját sípoltatta, szándékosan. Megálltunk a suli előtt és már nyitottam volna az ajtót de Tony megállította a kezem.
-Vedd fel és ne vedd le-adott a kezembe egy egyszerű vastag fekete keretes szemüveget.
-Minek?-kérdeztem.
-Azért mert elég gyanús hogy kiderül hogy van egy fogadott lányom és bejelentek egy új női bosszuállót aki pont véletlen szőke mint a lányom. De ha szemüveges vagy nem lehetsz jó íjász ami azt jelenti hogy te logikusan akkor nem lehetsz Szellem-magyarázta meg a gondolatmenetét egesz logikusan.
-Oké felveszem-mondtam és kiszálltam-Haragszol még?-néztem Angyalra miután Tony elhajtott. Angyal a vállamra tette a mancsait és megölelt-Ezt nemnek veszem. Gyere kislány menjünk-intettem a kezemmel hogy jöjjön. A suliban ugyan az volt mint tegnap totál süketnek és vaknak néztek vagy csak egyszerűen nem izgatja őket hogyha akit kibeszélnek az tisztán látja és hallja őket. Na mindegy ez egy hosszú nap lesz tegnap hallottam hogy Nat arról beszél Tonyval hogy ma akkor sem kérnek ki ha jönnek az ufók. Megint. Inkább megkerestem a szekrenyem és megnéztem az órarendem. Ez legalább egy könnyű nap angol dupla tesi rajz angol és orosz. Ezzel csak az a baj hogy nem tudom mért kell oroszt tanulnom
ha már egyszer folyékonyan beszélem ez az előnye vagy hátránya annak hogy a SHIELD minden téren kiképzett a hydra és szövetségesei ellen.
-Szia hol voltál tegnap?-kérdezte Diana aki hirtelen mellettem termett a semmiből.
Gondolkoztam a jó válaszon mikor szerencsére becsöngettek.
-Bocsi de mennem kell. Elkesek-mondam és elrohantam a terem felé. Amikor a terembe értem szerencsémre a tanár még nem volt ott de Peter már igen úgyhogy odamentem hozzá köszönni.
-Nem tűnsz valami kipihentnek-jegyezte meg Nad aki Peter mellett ült.
-Nem is vagyok az Tony és Steve vitáztak a konyhában reggel 3kor-közöltem egy ásítas kíséretében.
-Én megértelek rosszabb volt mint tegnap?-kérdezte Peter.
-Sokkal-válaszoltam és ásítottam megint.
-Mi volt tegnap? Várjunk csak te a bosszuállóknál aludtál?-kérdezte Nad Petert.
-Mr Stark sokat ivott és igen-fejezte be időben a választ mert végre beért a tanár. Negyed óra késéssel de beért.
-Figyelem gyerekek üljetek le a helyetekre nyissátok ki a könyvet a 146. oldalon és kezdjétek el olvasni a darabot-jött be egy kedvsnek kinéző tanárnő.
-Tudod mi volt tegnap?-kérdezte Diana bennem pedig megállt az ütő egy pillanatra.
-Mi?-kérdeztem tettetve a tudatlant.
-A Tél katonája káoszt csinált. De hogy hogy nem hallottad?-kérdzete én pedig elkezdtem imátkozni felsőbb erőkhöz.
-Légyszi csinálj valamit kislány-suttogtam Angyalnak aki eddig a székem alatt feküdt és a hülye kacsát rágcsálta.
-Ez mi volt?-kapta fel a fejét a tanár hirtelen idegesen mivel Angyal elkezdte sípoltatni a játékát.
-Köszönöm kislány-suttogtam és simogattam meg.
-Halljam ki volt-akadt ki teljesen a tanár mikor ráléptem a sítolós vacakra hogy bosszantsam.
-A kutya volt-kiabálta be valamelyik srác.
-Ez most komoly melyikük az aki szórakozik ne nézzenek hülyének nincs is itt semmilyen kutya-kelt ki teljesen magából a tanár és olyan szinten ideges volt hogy majd felrobbant a feje.
-Nem tetszett észrevenni pedig van itt egy-szállt be egy másik fiú is én pedig remegtem a visszatartott nevetéstől és újra megnyomtam a kacsát.
-Akárki is az fejezze be vagy mehet az igazgatóiba-kabált szegeny nő.
-Igazat mondanak a kutya volt-szólalt meg még valaki ezúttal egy lány.
-Milyen kutya ne nézzenek hülyének-nézett körbe a terembe idegesen hátha rájön ki szórakozik vele.
-A kutya volt-szólalt meg Diana is.
-Miss Davis maga is?-kérdezte meglepetten-Elég legyen-kiabalt újra mert megimt megnyomtam a kacsát kicsit kezdem sajnálni de azért ez eléggé vicces-Könyörgöm valamelyikükben legyen annyi gerinc és vallja már be-adta fel teljesen.
-Mutatkozz be neki-mondtam Angyalnak.
-Ki volt ez?-kérdezte a már teljesen kész tanárnőnk mikor Angyal előresétált és vakkantott egyet.
-A kutya-szólaltam meg én is.
-Maga felállni és maguk is-mutatott rám majd a többiekre akik mondták hogy Angyal volt-Irány az igazgatói de előtte hallani akarom melyikük volt az értelmi szerző-kért számon minket.
-A kutyám volt-mondtam és felemeltem Angyalt a földről.
-Most azonnal tüntesse el azt a neveletlen állatot az osztályomból-parancsolt rám a tanár mire Angyal elkezdett vicsorítani rá.
-Fejezd be és hozd a kacsát-adtam ki a parancsot és leraktam a földre. Ezután hátra sélált megfogta a játékát és lefeküdt a szék alá.
-Mégis ki engedte meg magának hogy behozza az épületbe?-kérdezte a tanár.
-Segítőkutya és minden hivatalos papír el lett küldve az igazgatónak szabad itt lennie és nem neveletlen-fejeztem be a mondanivalóm és visszasétaltam a helyemre olvasni a könyvet. Hát ez kezdésnek egész jó volt. Legelső normális tanórámon kikészítettem a tanárt nem is rossz teljesítmény csak az a baj hogy lesz még vele ma egy órám. De egyenlőre megmentett a csengő. Gyorsan összepakoltam a cuccaimat elmentem a szekrényemhez lepakoltam  kivettem az edző cuccom és mentem az öltözőbe. Napi egy kikészített tanár bőven elég. Az öltözőben egy csomó lány igazgatta valamijét nem értem mi értelme de mindegy. Igyekeztem minnél előbb átöltözni mert nem volt kedvem kérdésekhez de nem jártam sikerrel.
-Király a cuccod-dicsérte meg a szettem Diana mikor mellettem volt az öltözőben. Amúgy az edzőcucvom egy magasderekú hosszúszárú fekete leggings egy szintés fekete trikószerű hátul hálós sportmelltartó és egy bordó fekete ujjú cipzáros kapucnis pulcsi és egy fekete futócipő.
-Az meg mi?-vett észre valamit az edzőscuccom alján és csak reménykedni tudtam hogy nem valami szuperhőscucc-Ez egy pasi póló-vette ki a táskámból a fekete pólót amit ma reggel nyúltam le.
-Egy barátomé-próbáltam elvenni tőle a pólót de gyorsabb volt.
-Itt van egy szabály ha lebuksz mesélned kell-szállt be egy másik lany asszem Monica. Én azt hittem hogy az újságírók szörnyek? Látszik hogy eddig nem ismertem gimis lányokat.
-Tudni akarjuk-jött körém még két lány.
-Mi történt?-érkezett meg az öltözőbe egy sokadik lány.
-Az új lánynak pasija van-avatta be Monica az újonnan érkezőt.
-Komolyan mondtam hogy csak egy barát-szereztem vissza a pólót.
-Akkor mond meg a nevét-követelte Diana
van egy olyan megérzésem hogy király riporter lenne beőle vagy vallatótiszt.
-Nem hiszem el hogy lehet neked ekkora mázlid-mondta mikor elkezdett csörögni a telefonom-Elöször a becsöngetnek mikor ki akarsz térni a kérdésem elől aztán a kutyád elkezd sípolni aztán a kicsöngő kiment. Most pedig ez? Hogy csinalod?-akadt ki egy kicsit Diana.
-Bocsi de fel kell vennem-sétáltam ki a vallatókörből-Nat imádlak köszi a megmentést-kezdtem ezzel köszönés helyett.
-Szia neked is amúgy miből mentettelek meg?-kérdezett rá.
-Reggel alkut kötöttem Buckyval mert kellett egy új pizsama és az edzőcuccomba került a póló és ezert faggattak. Rosszabbak mint a cápák-valaszoltam.
-Jó szórakozást hozzájuk amúgy azért hívtalak mert tudni akartam milyen a suli-kezdezt csevegni amikor hallottam egy hangos csattanást a háttérben.
-Mi volt ez?-kérdeztem rá azonnal.
-Áh semmi csak Vanda és Sam szórakoznak Steve pajzsával és Clint nyilaival-valaszolt olyan nyugodtsággal mindha arról beszelne mit reggelizett.
-Ne engedd őket az én cuccaim közelébe-mondtam és bontottam a vonalat.
-Bárki is a titkos megmentőd új ellenségeket szerzett magának-közölte Diana és Monica szinkronban.
-Azt hiszem van neki elég-mormoltam magam elé.
-Ott tartottunk hogy meg akartad mondani a nevét-szólalt meg aki utolsónak érkezett.
-Én már tudom-szólalt meg az egyike kettesnek-Mivel összesen 2 fiúval beszélt itt összesen a többit kizárhatjuk és mivel az a kettő Parker volt és a fura haverja ezért őket is. Azaz külsősnek kell lennie de mivel eddig a világ elől elrejtve élt úgyhogy csak olyan lehet akit Tony Stark ismer és mivel az az ember a reflektorfény
közepén él nem sok titka van ebből következik hogy a kapcsolatai nem tiktko...
-Elis ezzel azt akarja mondani hogy egy bosszulálló az-szakította félbe a másik.
-Igen erre akartam kilyukadni köszönöm Bella. A póló méretéből ítélve pedig 180 körülinek kell lennie...-
-A válasz Amerika kapitány-szólt közbe ezek szerint Bella.
-Szép nyomozás leszámitva a tényt hogy nem Amerika kapitányé és hogy nincs pasim-közöltem és bedobaltam a cuccaimat az edzőzsákomba majd elővettem a fejhalgatóm és leültem zenét hallgatni.

《Szellem》Où les histoires vivent. Découvrez maintenant