A suliban semmi különös nem történt azon kívül hogy feltörtem a suli rendszerét és mindenkinek utána olvastam. Semmi különösebben érdekeset nem találtam. A következő óra tesi úgyhogy a szekrényemhez mentem. Kivettem az edzőcuccom meg a labdát amit Angyalnak hoztam. Miközben felkészültem az elkerülhetetlenre rá kellett jönnöm hogy a szekrényem közelebb van az öltözőhöz mint szeretném. Bementem és igyekeztem minél gyorsabban átöltözni.
-Te, te kerülsz engem-kapott el Diana mielőtt sikerült volna bekapcsolnom a laptopom. Francba.
-Nem csak sok a dolgom-mutattam a laptolomra majd lecsuktam mivel nem biztos hogy jó ha látja hogy előző órán betörtem az oroszok atomrakéta programjába.
-Mutasd-vette ki a kezemből a gépem. Az ilyen pillanatokban vagyok hálás Tonynak.
A gyűrűk amiket kaptam nem csak jól néznek ki jó egy része csak annyit tud. De a kedvenceim azok amiken kicsi bigyók vannak. Azok vannak megbuherálva bár még nem mindre jöttem rá mit tud. Eddig arra jöttem rá hogy a félholdas kapcsolatban áll a technikai eszközeimmel és ha nem én nyitom fel akkor mindent átír átlagosra. Még rájöttem arra is hogy az angyalszárnyas átváltja a szemüvegem röngenessé. Ami szerintem atomkirály.
-Nem értem mit tudtál ezen nézni-mondta és már csukta volna le mikor hirtelen visszanyitotta-Az meg mi?-nyitott meg valamit és bármi is volt az ennek tuti az lesz a vége hogy megszívom-K: Ez itt mindennapos?-olvasta fel hangosan az üzenetet-Kép feltöltése folyamatban-kommentálta a gépemen lévő messengert úgy mintha valami hatalmas atrakció lenne-Nézzétek-mutatott körbe valamit hatalmas vigyorral. Mostmár engem is kezd nagyon érdekelni mi van a képen.
-Tudtam hogy hazudtal tegnap-közölte Bella.
-Miről? Mi van azon a képe?-kérdeztem mert mostmár én voltam az utolsó aki még nem látta azt a rohadt képet.
-Tessék-adta végre vissza a laptopot Diana.
-Basszus Kira-suttogtam magam elé. A képen amit küldött Bucky a kanapén volt fejjel lefelé Káosz pedig a hasán feküdt és így nézték a tévét. Ja tényleg nem is említettem a tényt hogy Bucky még mindig nem vett fel pólót-Basszus baszus baszus-suttogtam bár legszívesebben bele ütöztem volna valakibe vagy valamibe.
-Ki az a Kira?-kérdezte Diana. Most komolyan mi ez a lány denevér?
-Egy barátnőm-válaszoltam mert azt már megtanultam ha tömören felelek jobban járok.
-És a pasi?-kérdezte Oliv.
-Egy masik barát?-kerdeztem vissza.
-Lapozzunk-közölte Monica-Mit csinálsz ma?-kerdezte.
-Lenyúlom Pókember hálólőjőjét-válaszoltam.
-Akkor semmi halaszthatatlan-reagálta le-Dia vedd át!
-Akkor ma este pizsiparti nálad-közölte Diana.
-Mi?-kerdeztem meglepetten.
-Pizsiparti ma nalad-válaszolt Lis.
-Mért?-kérdeztem rá.
-Beavatás-közölte mind egyszerre.
-Legyen-adtam be a derekam és elkezdtem hívni Kirát.
-Szia-köszönt mit sem sejtve.
-Ha hazaérek kinyírlak és legyszi tüntetsd el a csilli villi rucimat. Buckyt pedig most azonnal keresd meg és add neki a rohadt telefont-mondtam látszólag teljesen nyugodt hangon.
-Oké odaadom neki de nyugodj meg egy kicsit-mondta ő tényleges nyugodtsággal.
-Hali-köszönt Bucky mit sem sejtve.
-Egy órád van amíg hazaérek. Ha addigra nem leszel normálisan felöltözve akkor esküszöm szétrúgom a segged-emeltem meg egy kicsit a hangom de csak annyira hogy Bucky érzékelje hogy dühös vagyok.
-Ne akarjam tudni ugye?-kérdezte a hangján pedig hallatszott hogy mosolyog közben.
-Ne-mondtam és letettem a telfont.A tesi tanár ma is egy paraszt volt velem. Folytatuk a kiesős játékot egy egyensúly feladattal. Én Peterrel kerültem párba. A feladat lényege az volt hogy fa téglákon kellett állnunk és az nyer aki tovább marad fent.
-Most?-tátogta nekem Peter én pedig bólintottam. Megbeszéltük hogy egyszerre esünk el mivel különben lelepleztük volna magunkat.
-Parker és Taylor kiesett-kiáltotta be a tanár és már majdnem elkezdett örömtancolni.
-Oscar-díjas alakítás-pacsiztam le Peterrel és leültünk a többi kiesett közé. Mivel még ketten versenyben voltak ők még harcoltak a győzelemért. Mint kiderült mindkét srác boxol ezert a mázlisták meccseztek. Kicsöngő után mindenki mehetett a dolgára, utolsó óra volt.
BINABASA MO ANG
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》