~1 hét múlva hétfőn~
Hétfő van holnap lesz a szülinapom és a héten lesz a bál is. Egyébként múlt hét átlagosan telt reggeltől estig körbezárták a házat az újságírók a suliban is ott voltak. Ezen kívül tegnap hazajöttek a többiek. Ja az ENSZ összeült a sajtófelhajtás miatt és Bucky maradhat majdnem szabad kapott egy spéci bilincset ami rövidre zárja a karját ha elszabadulna. Baromi korán keltem Steve és Tony vitájára hát ez valahogy nagyon nem hiányzott de a hétfő sem.
-Mégis mi a szaron tudnak mindig összekapni?-kérdeztem félhangosan.
-Lövésem sincs de vissza kéne menned a szobádba-mondta Bucky mellettem-Tényleg vissza kéne menned-fordult felém.
-Tudom de fáradt vagyok.
-Inkább elmegyek lezuhanyozni hogyha Stark kinyír legalább csillám nélkül haljak meg-kelt fel az ágyból-Egyébként honnan jött ez a sok csillám?-kérdezett rá.
-Clint elkezdte a háborút-válaszoltam neki és röhögve felültem. Az egy dolog hogy én rószaszín csillámokkal a hajamban kelek de szerencsétlen is tiszta csillám lett. A hajától kezdve mindene.
-Ennyire rosszul áll? A francba pedig azt hittem megtaláltam az új stílusom-nézett rám mosolyogva és attól ahogy mondta még jobban nevetnem kellett. Visszasétált hozzám és a hajában lévő csillám egy részét rám szórta és ő is nevetni kezdett. Még egy darabig szórakoztunk azzal hogy egymásra szórtuk a csillámot majd megszólalt az ébresztőm.
-Francba hétfő van-rángatott vissza erőszakkal az ébresztő a valóságba-Visszamegyek a szobámba-keltem fel az ágyból és ahogy megláttam az ágyat megint nevetnem kellett mivel a kis csatánk eredményeként a fekete ágynemű tele lett rózsaszín csillámmal de legalább kevésbé lógott ki a párnám a világos lila színével. Abba hagytam a nevetést és át mentem a szobámba készülődni.Lezuhanyoztam közben pedig realizáltam hogy nekem van a világon a leghülyébb kutyám és elgondolkodtam azon is hogy lehet az hogy Clint rámszórt egy maréknyi csillámot de az elég arra hogy Bucky és az egyész ágya csillámos legyen és még Angyalra is jutott elég. Amint csillám mentesnek nyilvánítottam magam megtörölköztem Angyalt is megszárítottam majd kimentem törcsiben ruhát keresni. Egy világos farmert választottam a fekete bő pólómhoz és kivételesen a fekete és oldalt trópusi(?) mintás magasszárú Vans cipőmet húztam. Mivel ma hideg van a nacimhoz passzoló farmerdzsekim alá felhúztam egy szürke cipzáros pulcsit. Angyalra a nyakkörvén kívül pedig ráadtam egy fekete kendőt amin fehér mancs minták vannak. Kinyitottam a táskám hogy bele tegyem a laptopom és a fejhallgatóm de az is tele volt csillámmal.
-Rohadj meg Clint-kiabáltam ahogy megláttam mit tett egyébként ez a csillámháború 7 éves korom óta tart minden szülinapom előtt és ez még csak a kezdet eh egészen el fog tartani ma éjfélig. Miután megszabadultam a glitter nagy részétől és elpakoltam mindent kimentem a nappaliba. Clint kint már várt a harmadik adag csillámporral Angyal pedig már számított rá úgyhogy Nathoz menekült. Ennek a háborúnak egy fix szabálya van mégpedig az hogy Nat nem lehet járulékos veszteség. Ez a szabály azóta él mióta 6 éve ő szívta meg a kis csatánk.
-Gyere Hófehérke a tökhintó előállt-mondta Tony és elindult lefelé a garázsba.
-A tökhintó az a Hamupipőkében van Stark-szólt utána Sam.
-A mese az mese nem?-fordut hátra Sam felé.
YOU ARE READING
《Szellem》
FanfictionEz a történet Lexi életét mutatja be a bosszúállókkal. A történet nem a hősködésre fókuszál legfőképp. Ha szeretnél többet megtudni olvass bele. 《Szünetel》