Hoofdstuk 5

2.7K 123 6
                                    

'Dank je Daan.. Dank je dat je ervoor me bent' zeg ik. Hij geeft me een knuffel en ik knuffel hem terug. Ik ruik zijn Armani luchtje. 'Tessa' hoor ik iemand me naam roepen. ik trek me met veel tegen zin terug uit de knuffel en kijk waar de stem vandaan komt. 'Daan?!?' Hoor ik dezelfde stem zeggen. Ik draai me om en zie Jake. 'Jake?!' zeggen ik en Daan verward. Hij komt met stevige passen naar me toe  met een boze gezichtsuitdrukking 'Wat heeft hij gedaan' zegt hij en zend een walgelijke blik naar Daan. Ik voel warmte in me lichaam van boosheid, Daan zal me nooit verschut zetten. 'Er voor me zijn' zijn ogen worden van bezorgdheid meer gebroken. Daan zijn ogen worden groot en er komt kleine glimlach rond zijn lippen. Ik zal liegen als ik zal zeggen dat het niet waar was.

'Doe alsjeblieft niet zo' hij zet een stap naar voren zijn adem strijkt over me nek. Hij gaat met zijn duim over me wangen heen en wrijft de tranen weg. 'huil niet om wat ik gedaan heb' een lichte grijns speelt rond zijn lippen. Nog steeds zo arrogant, ik vloek binnenmonds. Ik schiet in de lach 'je dacht dat ik om jou huil..' voor ik mijn zin afmaak proest ik het uit. hij buigt naar voren met zijn hoofd, de warmte tussen allebei de lichamen worden groot. 'je huilde wel om mij' fluisterd hij in me oor. Me nek haartjes gaan omhoog en ik krijg overal kippenvel.

'Nee'
'Wel' hij duwt me tegen de muur die achter ons staat. Ik knal met me rug tegen de muur en kreun 'ahw'. Hij leunt met zijn voorhoofd tegen de mijne onze lippen zijn 3 centimeters van elkaar verwijderd en ik krijg het steeds benauwder. 'Ik laat je hart ophol slaan elke stap die ik zet' hij grijnst volmaakt, zijn warme adem strijkt over me gezicht. Ik durf niet te antwoorden, vraag me niet waarom maar ik durf het niet. Ik voel me hart zo wat uit me borstkast bonken.

"Zie je dan niet hoe bang ze is" Jake laat me los en kijkt naar Daan. Ik kijk Daan aan met een blik van dankjewel. Ik voel dat me hart op een normale tempo begint te bonken. "Je verpest alles Daan" sist Jake. "Kennen jullie elkaar?" Vraag ik verbaasd en zet een stap naar voren.
"Ik ken iedereen" begint Jake en glimlacht trots en ik rol me ogen.
"We zijn neefjes van elkaar" antwoordde Daan.
Ik begin te lachen, dus het knap zijn zit in het bloed.

'Als je het zo wilt zien' grijnst Jake en slaat een arm om me heen die ik, er weer af sla. 'Zei ik dat hardop?' Ze knikken allebei van ja, en ik voel me rood worden.  Ik kijk ze allebei aan en ze grijnzen allemaal, oh ze zijn duidelijk neefjes.

'Zullen we gaan babe' hij kijkt me strak aan. zijn grijze ogen doorboren me ogen.
'nee' zeg ik vastbesloten en sla me armen om elkaar heen. 'Eat' sist hij en kijkt me aan. 'je hoorde me wel ik zei nee' ik zet me handen in me zij en kijk hem uitdagend aan. Ik begin nerveus te worden, waarom is hij altijd zo boos. 'Ik accepteer geen nee' zegt hij bot en kijkt me op een arrogante manier aan.
'Nou dan is het tijd dat je dat wel doet.' Zodra ik die woorden heb uitgesproken heb ik er spijt van. Ik kijk hem aan de woede is van zijn ogen af te lezen. Ik voel dat ik begin te zweten,
waarom ben ik zo bang het is maar een jongen van 17 geen maffia baas.

Hij komt op me af en pakt me arm en sleurt me naar zijn auto.'weet je een normale jongen zal een meisje zo nooit behandelen'
'een normaal meisje zal naar de jongen luisteren'
'normaal is saai'
'daarom ben ik ook overdreven knap' ik kijk hem aan en rol met me ogen. Hij start de auto en begint te rijden. 'waar gaan we eigenlijk heen?' zijn blik blijft geconcentreerd om de weg. 'voor een meisje praat je echt veel' ik kijk hem aan en zucht hoorbaar.
"net als jou" zeg ik en begin te grijnzen.
Dit keer is de beurt aan hem om hoorbaar te zuchten, 'zullen we naar me huis gaan' bied hij aan. ik kijk hem aan met samengeknepen ogen 'wat denk je zelf'
'Come on babe een wilde nachtje kan geen kwaad' hij kijkt me met een flauwe lachje aan zijn grijze ogen glinsteren. Ik krijg het gevoel dat ik moet kotsen.
'Hè bah! Ik denk dat ik me lunch omhoog komt' ik kijk hem bitchy aan, wie denkt wel dat hij is ik ben geen hoer die met elke jongen in bed duikt. Gadverdamme!
'Zo lelijk ben ik niet' zegt hij en grijnst met zijn ogen gericht op de weg. Ik weet niet wat ik moet antwoorden als ik ja zeg loog ik. Zijn grijns werd breder, dat was de teken dat hij het doorhad. 'Breng me naar huis' zei ik na een tijdje. 'Was ik al van plan' zij hij op een duh-toon. Ik rolde me ogen kon hij nooit normaal antwoorden op iets?

'Tessa!' Ik kijk achter me en glimlach naar Sara. Ze komt de klas binnen en ik wijs dat ze naast me moet komen zitten. "Pak je boeken bladzijde 11" begint de leraar. Sara ploft naast me neer en legt haar boeken op tafel.
'Hoe was het gister?' Zegt ze en beweegt met haar wenkbrauwen en ik schiet in de lach.
De deur gaat met een klap open 'goedemiddag mensen' ik kijk op en zie Jake staan hij lacht en zijn ogen glinsteren van geluk. ik grom zacht zijn ogen zoeken de klas door en als jij me ziet knipoogt hij. ik rol met me ogen en Sara kijkt  me binnendringend aan en schiet in de lach . 'is er wat op me gezicht?' Vraag ik verward en ga met mijn handen over me gezicht geen. 'Nee niet daarvan' zegt ze lachend. Ik lach met haar mee en de leeraar begint weer met zijn les.
'Jij en Jake huh'. Ik kijk haar aan en zeg 'nee dankje'
'Ik vind dat je met hem moet nemen' zegt ze gemeeend. Ik kijk haar aan en schud met mijn hoofd, Ze pakt haar pen tussen haar twee vingertopjes " kijk dit ben jij" zegt ze wijzend op haar linker vingertop. "En dit is Jake" wijzend op haar rechtertop.
"En dit is de knoop, die jij moet verbreken om met hem mee te doen"
Ik kijk haar aan en zeg "die knoop" wijzend op de pen. "is dat hij doet alsof hij me leuk vind , en elke keer met iemand anders neemt" zeg ik en kijk haar aan van een manier van je snap je me nu?

Ze vormt met haar mond een o en zegt niks. 'het spijt me' zegt ze na een tijdje. 'Waarvoor?' Zeg ik verward en fleurs blauwe ogen worden glazig.
'Ik ben een stukje van de knoop'
'Hè, wat ik snap je niet wees is duidelijker' ik kijk haar maar ze kijkt weg. 'Ik...Ik heb met Jake gezoend'
Het werd stil in de klas en alle ogen werden op ons gericht, Hadden ze alles gehoord? Ja dus.

Daar ging een mes in me rug. Ik voelde me gebruikt en bedrogen door me beste vriendin.
Het liefst zal ik haar uitschelden ende klas uitrennen maar nee dat doe ik niet. De hele klas kijkt nu naar ons inclusief Jake en ik moet me sterk houden. ik zet een fake-glimlach op me gezicht en zeg 'Ja, schat maar dat boeit me helemaal niet of je met Jake hebt gezoend' ik kijk om en zie Jake zitten zijn ogen staan in vuur en vlam. Was dat een beetje hard wat ik heb gezegd?
'Ja, eh okay... ik vond dat je.."
'Het moest weten' kap ik haar af. En lach spottend. 'Uh, ja' ze grinnikt zenuwachtig.
Wauw ik heb haar nooit zo zenuwachtig gezien, en sinds wanneer ben ik zo'n bitch? Ik moet echt kappen met gemeen doen. Maar nog steeds mocht ze Jake niet zoenen. Wacht hij is niet eens van mij dus hij mag doen wat hij wilt. Ja maar hij komt achter mij aan. uhg sinds wanneer ga ik een discussie met me zelf aan.

"Dames, Dames" begint de leraar."praten doe je maar in de pauze" De klas gaat weer verder met waar ze bezig mee waren.
Ik zucht geiriteerd, als de bel gaat sta ik als een van de eerste op pak me tas en ga het lokaal uit. dan voel ik een grip versterken om me pols ik draai me geschrikt om en zie 2 grijze ogen. Jake
'Wat moet je' snauw ik.
Hij lacht flauwtjes 'wat was dat daarnet'
'Les Biologie' antwoord ik simpel trek me hand los en loop verder.
"Tess"
"Wat!" Schreeuw ik geiriteerd en ik voel dat ik warm van binnen word.
'Patat' ik rol ruw met me ogen 'je bent echt kinderachtig'
"Maar wacht is even" ik stop met lopen en draai me om.
'Wat wil je toch van me' zeg ik met een geïrriteerd zucht en zend hem een geïrriteerde zucht.
'Het raakte je wel toen je hoorde dat ik met Sara had gezoend'
Hoe weet hij dit toch allemaal? Dit is echt de raarste jongen die ik ooit heb ontmoet.
'Het raakte me niet' zeg ik en haal me schouders op. Tuurlijk raakte het me wel maar dat ga ik niet zeggen.
'Welles'
"moet je eens luisteren, Jake je bent niet de enige knappe jongen in de wereld en het raakte me helemaal niet onthoud dat de wereld draait niet alleen om jou"
Hij kijkt me strak aan 'je noemde me wel knap'
"Echt uit alles wat ik heb gezegd vind je dat het belangrijkst?" Ik kijk in zin grijze ogen en hij grijnst.
'Ja' hij trekt zijn leren jasje strak en haalt een hand door zijn haar.
"Ach zoek een leven" zeg ik bot en draai me om. Ik hoef hem niet meer te zien.

'Tessa?!?' Dit keer was het een andere stem, een stem waar ik wel blij van word.

Goodgirls loves badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu