JJ'in kulağıma fısıldadığı cümleyle ona daha da sıkıca sarıldım.JJ- ben özür dilerim şu lanet kelimeyi her defasında sana kullanmak zorunda kalıyorum. Sana o kelimeleri kullanmamalıydım aptalın teki olduğumu biliyorum
Ondan ayrılıp tekrar yüzüne baktım, onu elinden tutarak eve soktum ve odama götürdüm.
-bekle burada sana temiz kıyafetler ve havlu getireceğim.
Hasta olmasını tabiiki de istemezdim. Banyodan bir kaç havlu alarak odama döndüm. JJ'e uzattım ve dolabımdan bana oldukça büyük gelen sweetshirtümü ve geçen hafta John B'nin çaldığım şortunu ona verdim.
Islak olan kıyafetlerini alıp banyoya götürdüm. Geldiğimde saçını kurulayan JJ'e iyice baktım. Onu çok özlemiştim, bunları düşünürken elektrikler gitti. Beklendik bir şey olduğu için şaşırmamıştık. odamdaki mumları yaktım. JJ'in yanına oturdum. Ona tekrar sarıldım ve elimi saçlarına götürdüm.
-bunları kurutmazsak hasta olacaksın. Cidden beceriksizin tekisin.
Deyip güldüm ve elindeki havluyu alıp ayağa kalkarak JJ'in saçındaki nemleri alabildiğimce almaya çalıştım. Bu sırada belimden çekerek beni kucağına oturttu.
-Azra ben çok kötü bir şey yaptım.
Kalbim bir anda küt küt atmaya başlamıştı. Yüz ifadesini görünce daha da korkmaya başladım. Kendimi onun üzerinden kaldırdım ve yanına oturdum.
-biz kavga ettikten sonra ben sahile gittim. çok sinirliydim ve kafam gerçekten çok iyidi. Azra ben özür dilerim
-JJ,sakın biriyle birlikte olduğunu söyleme bana sakın.
JJ yüzüme boş boş bakıyordu, ve kafasını evet anlamında salladı
-seni gerçekten anlamıyorum JJ, bana sinirlenmene salak gibi hak vermiştim. Ve sen kavga ettiğimiz akşam altına başka bir kızı mı aldın. Beni kaybetmek istemediğini söyleyen JJ o akşam neredeydi ?
-Ne desen haklısın ama kendimde değildim ben çok özür dilerim.
-JJ lütfen gider misin , seni görmek istediğimi sanmıyorum
JJ bana hiçbir şey demeden odamdan çıktı ve kapıdan onun gidişini izledim. Ve olduğum yere çökerek ağlamaya başladım.Olanlar şaka olmalıydı. JJ Maybank gerçekten kızlara düşkün biriydi, fakat ben ona güvenmiştim. Salak gibi.
Şu an gerçekten dertleşmeye ihtiyacım vardı. Mumu söndürdüm ve üstüme kalın bir şeyler giydim. Yağmurluğumu alarak dışarıya çıktım. Ve John Blerin evine doğru yürümeye başladım.
Geldiğimde içeriden mum ışıkları geliyordu. Kapıyı tıklattım ve kapı hemen açıldı.
Sarah- Azra ne oldu sana deli misin bu havada dışarı mı çıkılır içeri gel çabuk.
İçeri adım attığımda kiara, John B oturuyordu.
John B- azra ne oldu iyi misin
Deyip ayaklandı,
-sırılsıklam olmuşsun, söyleseydin seni almaya gelirdim. Çıkart hemen üstünü sarah sana bir şeyler versin. Bende kahve hazırlayayım.
Sarah bana kuru kıyafetler verdi ve John B ise 5 6 dakika sonra bize sıcak kahveler getirdi.
Sarah- anlat bakalım noldu
Azra- yaklaşık bir saat önce JJ kapıma geldi. Özür diledi her şey çok güzel gidiyordu ta ki o gece başka bir kızla yattığını anlatana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BEACH | OUTER BANKS
FanfictionHafif esen meltem rüzgarı altın rengi saçlarının arasından süzülüyordu,Masmavi gözleri ışıl ışıl parlıyordu bana bakarken. Rafe Cameron o an yunan tanrılarından farksızdı. #1| #jj 11.10.2021 #1| #pope 13.10.2021 #1| #kiara 13.10.2021 #1| #johnb 13.1...