° ROZDZIAŁ PIERWSZY °

256 18 2
                                    

Pov: Narrator

18 lipca 2007 roku

Blond włosa dziewczynka pobiegła do swojej mamy z pytaniem, które zadaje codziennie..

- Mamusiu? - zapytała swoim słodkim głosikiem.

- Czego znowu chcesz? Jestem zajęta.. - odpowiedziała podirytowana kobieta.

- Czy mogłabym pójść pobawić się z innymi dziećmi..? - jak zawsze zapytała z małą nadzieją w głosie, że może tym razem się uda..

Jednak i tym razem sytuacja była ta sama.. Kobieta już trochę zdenerwowana kontynuowała rozmowę z blond włosą.

- Czego nie możesz zrozumieć w  słowie nie? -

- ...Rozumiem że słowo nie oznacza to, że czegoś nie można, ale nie rozumiem tego czemu Simon może wychodzić do innych dzieci a ja nie... - odpowiedziala jej ze smutkiem w głosie.

- Idź i mnie  nie denerwuj! - powiedziała z lekko podniesionym głosem..

Kobieta widziała że dziewczynka jest wrażliwa i że boi się gdy ktoś podnosi na nią głos.. Blond włosa jednak tym razem wykazała się odwagą...

- Ale to nie jest fair! Simonowi nie mówisz takich rzeczy! Gdy on się pyta odpowiadasz mu tylko aby wrócił na obiad! I.. - blond włosa dziewczynka nie dokończyła, bo dostała w twarz od swojej matki...

Popatrzyła na kobiete ze łzami w oczach i wyszła z pokoju.. Wiedziała, że jakby została tam dłużej na jednym przyłożeniu w twarz by się nie skończyło.. Już to nie raz przerabiała..
Skuliła się w koncie i próbowała wyrównać oddech.. Od jakiegoś czasu miała jakieś dziwne ataki duszności, zwłaszcza gdy się czegoś przestraszyła..

Dziewczynka cały czas zadawala sobie pytanie ~co ja zrobiłam,ze mamusia mnie tak nie kocha? ~..

Biedna nie wiedziała jeszcze co ją czeka...

_______________________________________

Hejka! Pierwsze 4 lub pierwsze 6 rozdziałów będzie w postaci takiego  ,, pamiętnika '' tak to nazwę.. Po prostu opisuje dzieciństwo bohaterki aby można było się dowiedzieć, z czego będą wynikało jej późniejsze zachowanie😅 Mam nadzieję, że wam się podoba ❤️

   - J°

Missing Daughter... || Dream X OcOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz