Ráno jsem se probudila když se ozvala rána ze zdola. Jako kdyby spadly několik skleniček najednou. Vstala jsem a šla dolů měla jsem na sobě jenom kalhotky a Justinovo tričko aspoň není vidět moje břicho. Teda ono moc nejde vidět ale vyboulení trochu. Došla jsem dolů a Justin se válel na zemi a smál se já jsem se taky usmála protože jeho smích je nakažlivej. Justin si mě všimnul a stoupnul si a políbil mě ,,Kenny zbudil si mojí lásku!" zařval já jsem se usmála ,,To nevadí co se tady stalo?" Justin ukázal na kuchyň šla jsem se tam podívat a začala jsem se taky smát. Kenny zbíral několik skleniček a talířů ,,A jak se to stalo?" zeptala jsem se ,,No Kenny někdy dělá snídaně a zrovna teď jí udělal čekal jsem na palačinky a Kenny měl na tácku asi tři talíře a na lince bylo několik skleniček a nevim jak se to stalo ale on nějak zakopnul a schodil ten tác i se skleničkama" řekl Justin já jsem se začala smát ještě víc viděla jsem taky na zemi rozpláclé palačinky. Do kuchyně přišla Kate a když to viděla tak zařvala. Justin na mě ukázal a já šla k němu a posadila se mu na klín a Justin si hlavu opřel o moje rameno a koukal na ty dva jako já ,,To bude podívaná" zašeptal Justin já jsme se usmála ,,Bože Kenny co se se tady stalo?" zařvala Kate ,,Dělal jsem snídani a jak si jsme o něco zakopnul tak jsem sebou všechno strhl" řekl a nevinně se usmál ,,Bože Kenny co jsem ti řikala že ty už nikdy nebudeš dělat snídani" zařvala a šla k lednici a tam vytáhla džus a dala ho na stůl a nalila do skleniček ,,Kenny vypadni!" zařvala on se posatvil a šel knám ke stolu. Tady v tomhle domě je jedna velká jídelna ale jeden stůl a je vidět do kuchyně ta velká jídelna když je tu víc lidí. Kenny šel knám a zakopl a Kate když uklízela střepy a doprčič úplně začal padat na nás. Justin pohotově mě víc zmáčknul a vyzvednul nahoru a přimáčkl si mě k tělu Kenny spadnul k nám pod nohy začala jsem se smát spolu s Justinem ,,Kenny jestli nevypadneš do tří sekund poprosim Justina ať ti dá padáka!" zařvala Kate v rychlosti se zvedl a utekl ,,Nestalo se ti nic?" zeptala se Kate když viděla jak jsme namáčklá na Justinovi ,,Ne on je pohotovej takže by Justin nedovolil aby se mi něco stalo" řekla jsem ona přikývla. Douklidila střepy a pak nám dala snídani. Byla jsem pořád na klíně Justina a on mě krmil. ,,Víš že bych to dokázala sama" řekla jsem když mi dával poslední kousek palačinky k puse ,,Já vim" řekl otevřela jsem pusu a snědla to. ,,Hele přijde Fredo a Scooter a pojedeme k mámě takže se jdi převlíknout jinak mi tě budou očumovat" já jsem se zvedla ,,Pozdě" řekl někdo Justin se otočil a já taky a viděla Scootera a Freda ,,Šup nahoru" řekl Justin a plácnul mě po zadku ,,Jo poslouchej Justina jinak bych tě tady musel přetáhnout" řekl Fredo Justin pohotově vstal a šel k Fredovi ,,Jestli rohle ještě jednou řekneš tak tě zabiju!" zavrčel na něho a schoval si mě za něho ,,Jo klid klid bro sorry" Justin se usmál a šel se mnou nahoru. Tam jsem se oblíkla a vzala jsem si ještě něco na zítřek protože tam budeme spát. Šla jsem dolů a tam jsem slyšela Freda jak něco řeší s Justinem ,,No Selena je tady taky a ptala se na tebe" řekl Fredo ,,Já ji zabiju hele až jí potkáš tak jí řekni že mám dítě s holkou kterou miluju a hlavně ona má taky dítě ne?" ,,Jo ale on jí opustil a teď chce nějakýho tatínka" řekl Fredo a zasmál se ,,Takže si vybrala mě bože to je naivka nechápu jak jsme sní mohl někdy chodit" řekl a vim že určitě zuří ,,No prostě až jí potkám tak jí to řeknu" řekl Fredo ,,Jo" šla jsem dolů a oni se na mě podívali ,,Ty si to slyšela?" zeptal se opatrně Fredo já jsem přikývla ,,Neutečeš kní že ne?" zeptala jsem se ,,Nikdy co tě to napadlo?" zeptal se a políbil mě ,,Láska je nechutná" řekl Fredo bouchla jsem ho do hrudi. On se usmál šla jsem ven a šla po cestě do garáže. Když jsem tam vešla tak jsem se nestačila divit bylo tam tolik aut ,,Vybírej" řekl Justin. Šla jsem k jednomu autu a vzala klíče s věšáčku a sedla si na místo řidiče ,,Okey takže Scooter a Fredo pojedou vzádu?" zeptal se Justin a sedl si vedle mě ,,Jestli nevidíš tak ty už odjíždí" řekla jsem a ukazovala na auta jak odjíždí ,,Aha" řekl a políbil mě. Rozjela jsem se a Justin mě navigoval tam kam máme ject strašně se těšim. ,,Vždycky jsem chtěla poznat tvoje sourozence a tvýho a tátu" řekla jsem ,,Bude tam i Erin" řekl Justin ,,To je tvoje nevlastní máma že jo?" zeptala jsem se ,,Jo" řekl ,,A kdo tam ještě bude?" zeptala jsem se ,,No takže máma, Kenny, Táta, Erin, Jaxon a Jazzy potom ještě Raen a Chaz a ještě Caitlin" vykulila jsem oči ,,Cože to je super vždycky jsem chtěla poznat Caitlin už od tý doby co si sní chodil jsme jí chtěla poznat" řekla jsem ,,Ty chceš poznat mojí ex?" zeptal se Justin ,,Jo strašně moc" byla jsem natěšená jako blázen Justin se jenom smál ,,A chodí s Raenem" řekl Justin ,,Boží" řekla jsem ,,Teď zatoč" řekl já jsem zatočila. ,,Tady ten velkej" řekl Justin ,,To je snad stejný jako máš ty" řekla jsem ,,No tam bydlí Erin a táta a děti jinak máma bydlí na konci ulice" řekl já jsem přkývla. Auto jsme nechali na příjezdové cestě a vystoupila jsem. Zazvonili jsme ,,Vlítnou na tebe děti" řekl Justin já jsem přikývla. Otevřel táta Justina ,,Justine" řekl a objal ho já jsem se usmála ,,A ty si jeho přítelkyně která nosí moje vnouče" řekl ,,Jo to jsem já" řekla jsem a on mě objal. Došli jsme dovnitř a tam seděla Pattie a asi Erin ,,Ahoj zlatíčko" řekla Pattie ,,Ahoj Pattie" řekla jsem a objala jí. ,,Ahoj já jsem Erin" řekla ,,Ahoj Bella" řekla jsem a podala jí ruku ona mě ale objala. Najednou někdo začal dupat po schodech otočila jsem se a tam byl Raen ,,Ahoj zrůdičko" řekl Raen ,,Ahoj" řekla jsem a objala ho. Za nim byla Caitlin ,,Ahoj já jsem Caitlin" řekla ,,Ahoj já vim kdo si já jsem Bella" řekla jsem ,,Aha takže ty si asi musela být belieberka" řekla ,,Jo" ona se usmála a objala mě je strašně milá ,,Ahoj Justine to už jsme se neviděli asi rok" řekla ,,Jo asi tak" řekl a objal jí je to super jak se můžou normálně kamarádit. Za chvíli přišli prcci. Hned běželi k Justinovi a když si mě všimli tak ke mě běželi a objali mě ,,Ahoj zlatíčka" řekla jsem ,,Ahoj ty si ta princezna Justina?" zeptal se Jaxon ,,Jo to budu já" řekla jsem ,,Si strašně hezká" řekla Jazzy ,,Děkuju" řekla jsem a oni se na mě víc natiskli ,,Není hezká je nádherná" řekl Jaxon a dal mi pusu na tvář ,,Ruce pryč" řekl Justin a přitáhnul si mě ksobě ,,Přece nebudeš žárlit na svojeho bráchu ne?" zeptala jsem se ,,Možná" řekl ,,A jak jste se vlastně seznámili?" zeptala se Erin žďuchla jsem do Justina ,,No měl jsem Koncert a Bella byla OLLG no a potom jsem jí pozval na pláž a nebyla to taková ta bláznivá belieberka co řve když mě vidí no a potom jsme se seznamovali a ona šla na můj konkurz na tanečníky a já jsem byl už zamilovanej to ti může potvrdit Scooter a Kenny no a ona se tam dostala a pak se to nějak stalo" řekl Justin oni se jenom smáli a poslouchali. Potom jsme si ještě dlouho povídali jak bylo na turné o dítěti atd. No a potom jsme šli spát.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...