Het was zomervakantie en ik ging een vriend in Antwerpen ontmoeten. Hij was een jaartje ouder. Hij is 16 en ik nog 15.
W: Oh ik moet oppakken. WAT!?
Ik: William, alles goed?
W: Mijn oma is naar het ziekenhuis gebracht ik moet gaan sorry.
Ik: Kom op zeg famillie komt op de 1e plaats en ik vond het heel gezellig je te ontmoeten.
W: Zekers Luck.
Ik zag William gehaast weg gaan. En toen voelde ik een hand op mijn kont en iemand fluisterde in mijn oor.
???: Hey cutie, kom met mij mee.
Ik draaide mij om en zag een oude vreemde man die zich onder een zwarte hoody verschuilde.
Ik deed alsof ik het te druk had met muziek luisterde en liep weg. Ik voelde hoe hij mij achtervolgde dus ik filmde alles. Ik besloot naar de Mc te gaan. Ik wandelde voor 30 minuten en hij volgde mij naar binnen. Ik botste tegen iemand op.
Ik: S-sorry!
J: Ach joh, geeft niks.
Ik keek omhoog en zag mijn youtube crush voor mij staan. Dutchtuber omg, ik kan maar beter doen alsof ik niet weet wie hij is.
Ik: *fluistert* Een enge man heeft mij aangeraakt en achtervolt voor de laatste 30 minuten help me.
J: Niet huilen en sorry voor jou helemaal onder de cola te gieten. Woon je dichtbij?
Ik: Nee ik moet een trijnrit van 4uur terug maken.
Ik keek op mijn telefoon en:
Ik: SHIT!
J: Wat is er?
Ik: Ik heb de laatste trijn gemist.
J: Weet je wat, kom anders met mij mee. Dan kun je de nacht doorbrengen.
Ik: Ik zal mijn moeder wel vertellen dat ik bij een vriend blijf slapen. Oh kijk eens aan, vind ze prima.
Het was al donker buiten want het is 19 uur. En ik hoorde die man zeggen:
???: Kom nu met me mee!
Ik stond stil van angst maar toen kwam hij, Job stapte in en sloeg een van zijn armen rond mijn zij en kuste mij. Ik wist niet wat er allemaal gebeurde. Mijn youtube crush kust mij gewoon.
J: Blijf van mijn vriendje af!
???: S-sorry! *rent vang weg*
J: Hey Luck, alles okay?
Ik was zo rood als een tomaat door die fijne kus, mijn lippen die zijn zachte lippen aanraakte.
Ik: Ja bedankt voor het helpen.
J: Kom stap ik de auto dan gaan we.
Na zo'n 5 minuten kwamen we bij zijn huis aan waar ik opeens Cyhun zag staan.
C: Hey Job hoe gaat i! Is het goed als ik een uurtje blijf?
J: Nee joh kom binnen.
C: Wie is dat?
J: Oh dit is Luck, een vriendje uhh vriend van me die blijft slapen.
Ik: Hey Ceyhun.
💭Zij Job nou net vriendje?💭C: Aangenaam kennis te maken.
Na een uurtje van gezelligheid ging Ceyhun naar huis en ik zat nogsteeds in die plakkerige cola kleren en Job ook.
J: Kom laten we naar de badkamer gaan en een douche nemen.
Hij gaf me een handdoek en nam me mee naar de badkamer.
JE LEEST
Dutchtuber en ik [BoyXBoy Love Stoy]
FanfictionDit is een Gay verhaal met veel smut. Je moet er tegen kunnen en anders lees je niet. Geen gay haat en alles is fictie dus neem het niet te serieus.