"Gitme hemen öyle, kahve içelim?"
"Sabaha kadar yatamazsın."
"O zaman çay? Çay yapayım! Ya da meyve suyu içeli-"
"Abinler rahatsız olur, git artık içeri."
"Bana küssün ama..."
"Değilim."
"Öylesin işte! Benim suçum değil ki, napabilirim ki. Sana kalsa hiç arkadaşım olmayacak?"
"Ayperi... O sütlü kahvenden yapacaksan geleyim." Sütlü kahveden bahsettiği şey nescafenin üstüne sütten köpük yaptığımdan bahsediyordu. Ona gülüp kafamı hızlıca olumlu bir şekilde salladım. Elini çekip eve doğru yönlendirirken elimi bırakmadan bana eşlik etti.
✨
"Günaydınn!" Heyecanla solana girerken aynı zamanda savaşa gitmişim gibi dağılmış saçlarımı topuz yapmaya çalışıyordum. Salonun ortasında iki tane bavul görürken adımları mı yavaşlattım. "Günaydın güzelim."
"Bu bavullar ne Uzay abi?"
"Bu bavullar mı? Tati- ha onlar şey ya... Evrenle işimiz var bizim, bir gidip geleceğiz. Sen zaten büyüdün tek kalırsın evde sonuçta." Uzay abinin sesi bir kulağımdan girerken diğer kulağımdan çıkıyor, yerine uğultuya bırakıyordu. Onlarda gidiyordu... Babam gibi gitmeye başlamışlardı! En sonunda yapayalnız kalacaktım! Arkamdan Uzay abiye doğru hızla bir yastık giderken olduğum yerde sıçradım."Ulan gerizekalı pezevenk! Niye boş boş şaka yapıp kızı ağlatıyorsun?"
"Şaka mı? G-gitmiyor musunuz yani?" Evren abi beni kendi göğsüne çekerken ne zaman ağlamaya başladığımı bilmiyordum. TEK BİLDİĞİM UZAY ABİNİN SİNİR BOZUCU KAHKAHSININ HEMEN KESİLMESİYDİ! "KOMİK DEĞİLDİ!" diye bağırmamaktan kendimi durduramadım. "Yüz i...fadesi hahahahahahaha!"
"Evren abi! Söyle şuna sussun."
"UZAY KES SESİNİ!"
"HAHAHAHHAHAHA."
Evren abinin kollarından ayrılıp sinirle mutfağa ilerledim. Dolaptan bardak alıp çeşmeden su doldurup titreyen ellerimle bir kaç yudum aldım."Bakma Ayperi ona."
"Korktum ben! O hala gülüyor..."
"Biliyorum. Ben halledeceğim onu."
"Bu sabah dört'te yola çıkacağız. Bavulunu hazırla üç günlük için."
"Nereye gidiyoruz?"
" Hep birlikte minik, güzel bir tatile. Ne dersin?"
"Denize girmedim hiç bu yaz... Olurr!" Yanağımdan makas alıp mutfaktan çıkarken, mutfakta ki masaya doğru ilerleyip oturdum ve telefonum ile uğraşmaya başladım.
Salıverin küçük enişteyi
Kızıl hatunum: GUNAYDİN
Seko: Gün aymasa ne güzel olur
: Günaydınn <3
Şıp şıp su: <31
: Komik değil
Seko: Komik kdjsksnxlsjozd
Enişte abi: Grup ismi morelimi bozuyor
Taş mübarek: Anlamlı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Arkadaşları
Teen FictionBir haber ile hayatının dengesi bozulan saf bir kız. Onun birbirinden değişik karaktere sahip olan abileri ve ablaları. Tabi birisi kendisini abisi olarak görmüyordu... Yıldızlar mahallesinde 17 senedir yaşayan ve yaşamaya devam eden Ayperi Karan...