(jak coś to Alex w opowiadaniu mieszka w Anglii i jest Polką )
Tym razem obudził mnie mój budzik , ahhh przynajmniej to nie było światło słoneczne które wita u mnie o jakiejś 5 rano .
Niechętnie wstałam z łóżka i popatrzyłam czy mój budzik nie dzwonił już 4 raz , nie ? Dziwne ... Mieliśmy być w parku trampolin o 14 , jest 8 więc mam czas . Podeszłam do szafy i przypomniałam sobie że już tam nic nie ma potrzebnego dla mnie ,
Meh.. - powiedziałam sama do siebie wiedząc że zaniedlugo moje pieniądze z portfela tak zwane kieszonkowym znikną na zawsze .
Narazie się nie przebierałam lecz poszłam do łazienki się ogarnąć , lekki makijaż oczywiście od matki bo ja swojego nie miałam , kreski i rzęsy pozatym były to kosmetyki odporne na wodę bo kto by poszedł w takich normalnych gdzieś gdzie można się spocić ?
Kiedy czeszałam sobie włosy to myślałam jak by zrobić epickie wejście , trzeba przyjechać wcześniej załatwić sprawy i wtedy będzie zabawa hah .
Chce też przetestować wszystko zanim oni będą , mamy tam być do chyba 16 więc napewno będziemy zmęczeni . Zastanawiam się , czy oni wynajęli ten park na 2 godziny czy może poprostu będą tam inne osoby ..Tym razem nie tak jak na naszym pierwszym spotkaniu byłam zafascynowana a nie przestraszona !
Kiedy ogarniałam dom i inne sprawy bo może będziemy jechać do mnie to żeby nie było w jakiej ja stajni mieszkam, jak to matka mówi bo ja jestem takim pasożytem, i wtedy dochodziła godzina 12 więc przebrałam się i wyjechałam z domu ( ps. Od 16 roku życia da się zrobić na automat ) mam tam drogi około 30 minut ale jak już mówiłam chce zobaczyć co tam jest .
Kiedy dojechałam była godzina 13 ponieważ korki dawały o sobie znać . Kiedy weszłam do środka jakąś pani mnie przywitała i chyba nie poznała więc powiedziała że mają zamknięte bo ktoś wypożyczył to miejsce i żeby przyjść za 3 godziny , ja podeszłam do lady i powiedziałam że akurat dlatego tu jestem bo pochodzę od nich pani popatrzyła się na mnie a ja pokazałam jej mój telefon razem z YT oraz tiktokiem ,ona wpuściła mnie w końcu do przebieralni po tym jak załatwiliśmy sprawy . Miałam 30 minut na to żeby wymyślić jakieś niezapomniane wejście pod względem że oni mnie zobaczą w nowej odsłonie i jeszcze żeby się rozejrzeć co tu jest .
Weszłam na ten plac i zobaczyłam tak jakby skocznie ? Ogólnie wchodziło się jak najwyżej i skakało się na materac , a dalej obok tego była też taka skocznia tylko że ty się rozpędzasz odbijasz się od trampoliny i lecisz do tych kwadracików nie wiem może nazwijmy to gąbką . Ogólnie też było tam co takiego że musisz się poprostu rozpędzić to było coś na wzór tamtego z puchem ale to było na równym i biegłam w jedną stronę po czym lądowałaś na materacu i chybi chodziło w tym o to że masz jak najdalej skoczyć po przez biegnie cię ( jak coś to chodzi mi o park trampolin w nowym Sączu )
Time skip
Minęło już 20 minut i wszyscy się zaczęli zbierać , ja zaś siedziałam na tych schodach z których się skacze na materac i czekałam aż wejdą na platformę żeby skoczyć na dół zwracając na siebie uwagę .
Zaczęli wchodzić na platformę a ja się stresowałam , lekko lecz byłam podekscytowana .
-WITAM PAŃSTWO ! Krzyknęłam uśmiechnięta a każdy się na mnie popatrzył . Widziałam ich twarze , zmieszane bo chyba nie wiedzieli po pierwszym spojrzeniu kim jestem .
Skończyłam na materac przy tam lądując na nim bezpiecznie nie łamiąc nic sobie .
Wstałam , podeszłam do nich i się uśmiechnęłam .
Jak wyglądam ? - zapytałam dalej z uśmiechem bo widziałam jak wszyscy się patrzyli na mnie i próbowali przeanalizować co się stało , zobaczyłam że Tommy ma kamerę więc chcę chyba nagrywać ale teraz to on się patrzył na mnie takim wzrokiem jak tubbo .
Tulas grupowy ? - zapytałam bo się zaczęłam stresować . Niki do mnie podbiegła i przytuliła przez co jej dziękuję poza świat i galaktykę .
Szybkie streszczenie : będę pisała ty a nie Alexa bo mi tak łatwiej a jak będą wszyscy będą podpisani imieniem jak będą np. tylko 3 osoby będą podpisani literami )
Niki- Yn ! Wyglądasz świetnie ! Dziewczyna jeszcze bardziej się we mnie wtuliła na co ja się uśmiechnęłam .
To co , skaczemy z samej góry ? Pokazałam na miejsce z którego przed chwilą skakałam .
Heja więc narazie to tyle w następnej części będzie reszta tego dnia i oczywiście więcej ponieważ ja teraz kończę ten rozdział będzie dokańczany potem pod nazwą 3
CZYTASZ
Tommyinnit x reader ~to ty ?...~
Фанфикw książce !! książka będzie pisana jako Tommy i niby OC czyli reader ( yn) będzie miała inaczej na imię i ogólnie wygląd ! jeśli komuś to przeszkadza to przepraszam , zapraszam do książki . zaczęta : 11.09.21 zakończona ? Zawieszona - nie zostanie...