rozdział 10

22 3 0
                                    

Monika okazała się być wspaniałą osobą. Była szalona i cały czas rozsmieszala Lene.
Lena otworzyła się przed nią. 
Monika wybrała jej super sukienki na wyjazd,  ale o dziwo Lena się w nich super czuła mimo , że odbiegały trochę od jej stylu .
Nie chciała żadnych wysokich butów ponieważ nie za wygobie było jej w takich chodzić.  Ale Monika namówiła  ją , żeby kupiła chociaż  jedną parę i ubrała np na romantyczną kolacje .

Monika- kochanieprzecież nie będziesz w nich biegaćweź jedną parę i ubierzesz tylko na przejście do romantycznej kolacji mmmm . Potem Paweł już zaniesie cię na rękach jak nie dasz radyBędziesz miała pretekst .

Zaczęła ją szturchac. 

Lena - ty jesteś udana . Dziękuję Ci nie wiedziałamże będę mogła na ciebie liczyćWybaczysz  mi  moje zachowanie w pracy?
Uratowałaś mnie

Monika- przyjmuje podziękowania ale pod jednym warunkiemŻe w pracy nie będziesz zanudzać i normalnie jak człowiek ze mną rozmawiać . Umowa stoi ?

Lena - No już się ode mnie nie uwolnisz.  Nie mam z kim rozmawiać o takich pikantnych sprawach.  Z mamą nie za bardzobrat jest na mnie zły..

Monika- pikantnych?  Bardzo pikantnych ? No gdzie mama , gdzie brat.  Masz mnie  , może nie wyglądam,  ale możesz mi zaufać

Lena - No nie takich pikantnych jak myślisz.. jestem..

Monika- chodz kochanausiądźmy sobie i napijmy się kawyMamy sobie dużo do opowiedzenia

Lena rozmawiała z Moniką.
Monika była zdziwiona, że Lena jest jeszcze dziewicą .
Zaczęła troszkę martwić się o dziewczynę. 
Pawła znała z przelotnych romansów i nie chciałaby żeby wykorzystał jej nowo powstałą przyjaciółkę.  Ale nie chciała jej ostrzegać przed Pawłem,  w końcu już prawie miesiąc się spotykają a to już w jego sytuacji cud nad cudami.  Więc postanowiła nie wtrącać się i poczekać na rozwinięcie się ich miłości .

Monika-masz zamiar przeżyć z nim swój pierwszy raz w ten wyjazd

Lena - nie wiem czy w ten wyjazd . Ale tak mam ochotę już teraz z nim przeżyć swój pierwszy raz.  Nie mówiłam mu tego , ale chyba go  kocham.. i boję się myśleć nawet , że on mnie nieCodziennie czuje , że mogłabym zrobić z nim to jużteraz.  Nie wiem co on ze mną robiWcześniej myślałam, że zrobię to dopiero po ślubie
Nigdy z nikim nie byłam..

Monika- po ślubie? No bez przesady.  Wstyd się przyznać przy tobie,  ale ja juz mam to za sobą i zazdroszczę Ci.  Ja nie zrobiłam tego z miłości a pod wpływem chwiliRaz po imprezie z kolegą i potem z trzy , cztery razy z gościem którego też nie kochałam.  Po prostu lubie sex  . Szkoda ,że ten drugi się nie odzywa może poznał kogoś.  Bo już mi tego brakuje.  Ale nie jego , tylko sexu z nimZazdroszczę Ci nawet nie wiesz jak . Ahhh

Lena - przykro mi że nie zakochałaś się.. ale nie martw się. Jeszcze przeżyjesz swój wyjątkowy pierwszy raz.  I to będzie pierwszy raz, nie ważne że nie będziesz dziewicą .

Monika- dziękuję Citak pięknie mówiszPrzywróciłaś mi wiarę w to . Czyli nie muszę serio być dziewicą żeby przeżyć ten wyjątkowy pierwszy raz . Będę wytrwała poczekam,  a tym czasem żyje dalej ha ha . Może kiedyś się udawtedy Ci opowiem .

Lena- ok . Na pewno

Monika odwiozła Lenę do domu .
Lena przytuliła ją jak prawdziwą przyjaciółkę i pomachała już w ganku na pożegnanie. 
Gdy poszła, Monika zaczęła mówić do siebie :

Ten którego kocham jest zajęty przez Ciebie Leno , ale nie martw się on nigdy nie chciał mojej miłości.  Nawet na mnie nie spojrzałNie będę twoim wrogiem ,widaćże jestes wyjątkowa.  Jesteś lepsza ode mnienawet Paweł nie zasługuje na Ciebie . Może nie jestem idealnaale pragnę go uszczęśliwić , chce tylko żeby był szczęśliwy.  Jak nie chce że mną.. niech będzie szczęśliwy z tobą.
Miłego weekendu przyjaciółko

Odjechała,  łza popłynęła jej po policzku ponieważ wie , że już nigdy nie będzie z Pawłem.  Nigdy nie miała nawet szansy żeby z nim być, tylko raz  była z nim,  ale nie tak jakby  chciała. 
Ten pierwsz Facet , którego wymieniła z którym przespała się po imprezie to byl Paweł .
Ale tylko raz zrobili to , tak po prostu bez pocałunku,  bez niczego bez pożądania.  Normalnie po alkoholu po imprezie i nigdy o tym nie wspomnali . On nigdy nawet do niej nie podszedł i nie wspomniał nic na ten temat . Ona tez nie za bardzo to pamięta,załadowa tego bardzo ,.pamieta wszystko jak przez mgłę.    Nie zdążyła nawet poczuć tego co poczuje być może jutro Lena . .

🤍🤍co myślicie o Monice?  🤍🤍

W POGONI ZA MIŁOŚCIĄOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz