Nedir bu sabah sabah sinirli olmanın nedeni?

47 3 0
                                    

Evde kimse yok,zaten yalnız hissediyor kendini ne bu tek bırakılmalar? Kızımızın adı hayal,çok takıntılı herşeyi kafasına takıp saatlerce ağlar sızlar,geri gelen hiçbir şey olmaz onun fikriyle. Hayal özel numaradan sevgilisi Ege yi arıyor,belki evindedir uyuyordur diye düşünüyor ama çok sesli bir ortamda açıyor Ege telefonunu.
"Kimsin? Aloo Hayal sensin biliyorum" der demez,Hayal telefonu kapatıyor. İki dakika geçmeden telefonda bir uyarı, "Ege Arıyor" Hayal meşgule veriyor ve biraz zaman geçtikten sonra Hayal Ege'yi arıyor. Ege hiç nasılsın demeden,
"Noldu? Niye arıyorsun özelden" diyor.
Hayal bağırarak ;
"Beni hiç haketmediğini söylemişmiydim" diyor.
Hayal ne derse desin,Ege sadece susuyor ve Hayal son olarak şu sözü söylüyor.
"Sen o kadar çok pişman olacaksın ki,işte benim oyunlarım o zaman başlayacak" diyor ve yüzüne kapatıyor telefonu ve Hayal heryerden Ege'yi engelliyor.

Yazık,ne gelebilir ki elden? Her tartışmada olduğu gibi sigara yakıyor Hayal,sabah sabah "Mabel Matiz-Hala Haber Bekliyorum Senden" sanki Hayal değilde Ege gitmiş modundaydı..

Bir kuşu vardı Hayal'in,Ege almıştı onu 14 şubat sevgililer günü hediyesiydi. Adı; Anneannesine göre Çimen,Dedesine göre Limon. Annesine göre; Koko Babasına göre; umrunda değildi kuşun ismi. Sonuçta Ege hiçbir zaman ilgilenmedi,onlarla. Her zaman çalıştığı club,ailesiyle sıkıntıları ve alacakları önemliydi. Ne kadar kötü değilmi?
Hayatınızda birisi var,fakat partneriz sizinle ilgilenmiyor. Sevgilisi olup olmadığınızı hissetmiyorsunuz bile,çok üzücü.

Sanırım Hayal'in 4 aydır bitirip atamadığı ilişki yavaş yavaş bitiyor. Hayal'in tek duası var, oda...

Bugün mutsuzluk serçesi var.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin