𝗠𝗦𝗧𝗥𝗦𝗦 7 (16+)

1K 113 139
                                    

A little bit SPICY SCENE 🔞







" selamat datang "

tegur nya kepada pelanggan yang baru masuk kedalam kedai 7 eleven . Kerjanya adalah menjadi cashier pada shift malam , waktu siang pula diambil oleh jieun .

" Kamsahamnida "ujar pelanggan kepadanya setelah selesai membuat pembayaran .

Jihyo membalas dengan senyuman manisnya terukir . rasanya itulah pelanggan terakhir nya memandangkan hari sudah lewat malam , jalan disekitar Seoul pula sunyi sepi .

Gadis itu mula melentokkan kepala diatas meja seraya mengeluh panjang . Penat berkerja mata pun memanggil -manggil dia untuk tidur .

Belum sempat mata tertelap. Bunyi loceng menandakan ada pelanggan masuk menyebabkan dia kembali menyegar kan mata .

Senyuman terukir menyapa si gerangan pelanggan yang masuk .
Walaupun gerangan tersebut memakai pemakaian yang agak ... Menakutkan , dia tetap melayan dengan baik .

Si gerangan yang menuju ke tempat air diperhati Jihyo .
Pelik juga gadis itu dengan pemakaian pelanggan nya kalini .

Sibuk memerhati si gerangan itu , tiba -tiba sahaja kedai 7 eleven yang tadinya terang menerang , kini gelap gelita .
Jihyo mula gelabah .
Phonenya entah diletakkan dimana , tangan meraba-raba dimeja .

Belum sempat objek nipis itu digenggam nya , mulut nya ditekup dengan kain dari belakang .
Terjengil bulat matanya terkejut dengan terkupan dimulut nya .

Rontaan mula beransur hilang tatkala ubat clorofom mula menusuk masuk ke hidung .mata terpejam rapat dan akhir nya dia pengsan ke dakapan lelaki tak dikenali .














MATA dicelik perlahan .
Sekeliling dipandang . Ni bukannya ..









Bilik mr kim ? Seollma ....

Terhinjut bahu nya , terkejut . Satu tangan kasar memeluk pinggangnya dari belakang , telinga kecilnya ditiup .

" Arkh ! " Secara drastik tubuhnya dibaringkan . Dia ditindih kim taehyung , senyuman sinis terukir dibibir lelaki itu .
Pipi tembam nya diusap lembut .

" Try to run away huh ? "

Jihyo mengetap bibir . Jarak nya dengan taehyung amatlah dekat , malah hembusan nafas mereka yang berlaga juga terasa .

Taehyung Mendecit sinis .
Baju yang dipakai Jihyo direntap nya kuat , terjerit gadis itu dibuatnya .
Baju yang terkoyak dicampak nya kebawah . Kini dengan separa bogel Jihyo mampu buatkan nafsunya naik .

Jihyo menutup dadanya yang masih berlapikkan bra hitam . Pandangan menunduk , malu .

" Jebal mr kim .. Don't do this ..."

Rayunya sayu . Taehyung hanya berbuat tidak mendengar . Wain merah yang diletakkan diatas meja kecil tadi diambilnya .

" Drink "

Hulur nya tepat kepada Jihyo .
Laju gadis itu mengelengkan kepala .
Dia sejenis yang mudah mabuk walaupun wain yang diteguk hanyalah beberapa tegukkan sahaja . Dia bukan lah penggemar alkohol , jadi dia tak biasa minum minuman keras Seperti itu .

Taehyung Mendecit .
" Drink it , then we're not making baby tonight "

Dengan teragak-agak Jihyo mencapai cawan kaca yang berisi wain merah .
Air keras itu diminum nya perlahan .
Tanpa sedar , lelaki itu sudahpun pun Tersengih suka dalam diam .

Tak lama kemudian , wain merah mula memberi kesan kepada Jihyo .
Gadis itu terbaring lemah , badan juga mengeliat liut mahukan sesuatu .

" Ergh ... Panas --- " keluhnya yang berbunyi seperti desahan comel diperdengaran kim taehyung .

Tangan kecil Jihyo mula mencabut seluar yang dipakai tanpa kesedaran atas pengaruh ubat yang diisi kim taehyung didalam minumannya tadi . Licik bukan lelaki itu ?

Taehyung menjilat bibir . pandangan bernafsu dilemparkan kepada Jihyo yang berbogel dihadapannya . Lelaki mana sahaja yang boleh tahan kan ?

Tanpa kebenaran si tuan empunya badan . Tangan kasar lelaki itu mula menyentuh lembut kulit mulus babygirlnya .
Itu lagi membuat kan Jihyo tidak keruan . Apa yang gadis itu mahukan sekarang , adalah sentuhan intim ditubuhnya .

Desahan demi desahan keluar dari bibir Jihyo . Menerima sentuhan dari kim taehyung merupakan satu nikmat baginya yang didalam pengaruh ubat perangsang .

Taehyung mula bertindak mencium lehernya , dicium lembut disitu lalu digigit manja meninggalkan kesan gigitan .

Seluar serta baju kemejanya dicabut lalu dicampak ke lantai .
Dia kembali mencium Jihyo , kalini bibir gadis itu dipagutnya kasar. tangan juga meramas lembut breast gebu jihyo.

Bilik itu menjadi saksi perbuatan keji kim taehyung terhadap si gadis suci xi Jihyo . Sentuhan intim itu berlangsung hinggalah kim taehyung puas bergerjakan tubuh seksi babygirlnya .

" Call me daddy my babygirl-- "

" Da-- daddyh ah! sss "

Tujahan demi tujahan diterima . Dan pastinya memberi kepuasan bagi lelaki itu , tapi bukan untuk xi Jihyo . Apalah riaksi gadis itu nanti ?

T B C

T B C

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MISTRESS ✓ | ThvWhere stories live. Discover now