Kocsis út

437 33 18
                                    

-Te nem az a lány vagy aki Gojonál volt?-súgta oda nekem...

-Igen én voltam az.-válaszoltam egyszerűen mégis félve.
-Oh oké. Mégis csak jobb úgy itt lenni hogy "ismerek" valakit.-mondta full életkedvtelenül. Ahogy elnézem nem él valami szociális életet ha nekem azt mondja, hogy ismer...

A nap további részében nem beszéltünk annyit. Megumi elkérte az órarendet meg ilyenek.
Viszont én órák után már rohantam is haza ugyanis holnap indulunk arra a "nyaralásra" vagy mi az istenre. Erről már anyummal is beszéltem és örült ennek a hírnek.

Amint haza értem elővettem egy fekete hátizsákot és elkezdtem bele pakolni 3 napra való ruhát illetve minden olyan dolgot ami kellhet. Ezek után még gyorsan lefürödtem és már indultam is aludni, mert holnap reggel 7:30kor már indulunk is.

Érdekes...ma nem is beszéltem Gojoval. Vajon mi lehet vele?-ezzel a gondolattal aludtam el.

Másnap reggel energiadúsan keltem. Fogalmam sincs hogy hogyan mert ilyen még nem fordult elő. Valószínűleg az izgalom miatt lehet.
Mindegy is. Amilyen gyorsan csak tudtam elkészültem és már rohantam is a suli elé.

Várj mi...másodiknak értem ide. Ez szerintem világrekord nálam!
Aki már előttem is itt volt az Toge. Nem nagyon ismerem a srácot. De most itt az ideje össze ismerkednem vele.
Gyorsan oda trappoltam mellé és elkezdtem vele...beszélgetni?

-Sziaaa! (Teljes név) vagyok. Én vagyok az egyetlen lány aki veletek megy arra a jutalom nyaralásra vagy mire.-mutatkoztam be és magyaráztam el, hogy miért is vagyok itt ilyen korán.
-Lazac.
-Ömm tessék?
-Lazac.

Hát...ebből semmit nem értettem. Annyit mondott hogy lazac. Ha ennyire bőszavú akkor nehéz lesz vele társalognom.

Még párszor próbáltam vele beszélgetni de vagy Lazac,mustár és ehhez hasonló dolgokat mondott.

Végére már nem erőltettem a dolgot inkább csak vártam a többiekre.
Utánam Itadori futott be majd Megumi és Gojo együtt.
Kicsit beszélgettünk meg le tisztáztunk pár alap dolgot.

Időközbe kiderült hogy Gojo autójával megyünk. Itadori egyből bevágódott az anyósülésre. Nekem még esélyem se volt.
Mármint...nem mintha Gojo mellé akartam volna ülni.
Mindegy ez...nem lényeg. Végül hátul én ültem középen. Elég kényelmetlen volt. Ráadásul 2 órát ezen a helyen kell kibírnom.

Már egy ideje csak csendben mentünk amikor drága Itadori megtörte a csendet.

-És mond csak (név)-chan~~ van barátod?~~ - fordult hátra érdeklődő arcal.
-Ömm...ami azt illeti...-francba mit kéne mondanom. Oké hogy Gojo-val randizgatunk de nem jelentettük ki konkrétan, hogy együtt vagyunk.
-N-ninc- -Gojo hirtelen gyorsított az autóval. Hirtelen megijedtem de értettem a célzást.
-V-van.

-Milyen kár...pedig lettem volna felette- -Kezdte el Itadori de a fején landolt a slussz kulcs.
-Mit szólnál ahhoz ha (név) zaklatása helyett kapcsolnál valami zenét??- kérdezte Gojo vigyorogva. Viszont ez nem az a kedves mosoly volt hanem olyan mint aki kissé ideges.(?)
-Ohh rendben.

Ez se volt jó ötlet. Betettek a fiúk valami hülye nyávogós zenét és arra énekeltek. Komolyan már fájt a fülem...de mégis jól éreztem magam. És ami a legfurább hogy Megumi és Toge is énekelt. És Toge nem random szavakat mondott. Ilyen is létezik

-(Név)-chan~~~ ez így nem ér hogy te nem énekelsz.- nyavajgott Itadori.
-Hahh hogy veled mennyi baj van-sóhajtottam majd elkezdtem velük együtt énekelni.

Igen újjab rövid rész viszont a részeket megírtam előre. Szóval 5db kész fejezet van...már a kérdés csak az hogy mikor tegyem ki őket:3
És nagyon nagyon sajnálom hogy nem volt eddig rész de a suli nagyon nehéz most nekem.:( Megpróbálok aktívabb lenni ígérem!!!

A Gimis Tanárom(Gojo x reader)Where stories live. Discover now