Bölüm 2

161 12 2
                                    

O sırada Inazuma'da Scaramouche etrafta geziniyordu ve limanda çok tanıdık gelen bir geminin geldiğini gördü ve hemen iskeleye doğru koşmaya başladı. Gemiye yaklaştığında Ningguang ve Beidou'nun indiğini gördü. Ve Beidou onun geldiğini görmüştü ve elini sallamıştı. "Naber be oğul!" diye bağırmıştı Scara'ya. Scaramouche gözlerini devirir ve Beidou gülerek Ningguang'la yoluna devam eder. Scara'nın istediği tek şey Kazuha'ydı ve onun çıkmasını bekliyordu.. O sırada Kazuha geminin altından çıktı ve gözlerini limana çevirdi aşağı baktığında ise Scara'yı gördü ve yüzü aydınlandı, hemen aşağı koşmaya başladı ve Scara'ya yapıştı. Scara "yavaş ol biraz!" demesine rağmen kollarını ona sardı.

Bir süre sonra ayrıldılar ve Kazuha "görüşmeyeli uzun zaman oldu" der. Scara "evet evet aynen öyle oldu" der ve Kazuha ona gülümser. Kazuha "biraz Inazuma'da gezmek ister misin? Sonra Tomo'nun yanına uğrayıp ayin yaparız" der ve Scara bunu kabul eder.

Gezerken bir dangolu süt satan bir tezgaha uğradılar ve o tatlıdan alırken Scara "Ama benim param yok.." der ama Kazuha hemen "Sorun hiç değil Scara! Ben sana ısmarlıyorum hiç sorun değil hem de!" demiş ve ikisi dangolu sütten alıp yediler.

Sonra Tomo'nun mezarını ziyaret ettiler. Kazuha "Üçümüz eskiden ne kadar iyi anlaşırdık.. birlikte çok eğlenirdik bize çok şey kattı ama aramızdan ayrılmayı tercih etti.. çok özlüyorum." der ve Scara dayanamayıp Kazuha'ya sarıldı. Kazuha dayanamayıp ağlamaya başladı ama Scara onun sırtından okşadı ve rahatlattı. Ayinlerini yapıp uzaklaştılar. Şehre gittiler ve Ayato'yla karşılaştılar.

 Ayato onlara el sallar ve Scara mal mal bakar. Ayato "Selam beyler nabersiniz çıkıyor musunuz sizi aşk kuşları" der. Scara ve Kazuha birbirlerine bakarak kızarırlar. "Yoo sadece geziyorduk" der Kazuha. Ayato "Kazuha yanındaki kim tanımıyorum. İstersen bizim eve gidip çay içip konuşalım." der ve ikisi kabul edip Kamisato klanının evine giderler.

Eve girdiklerinde Ayaka ve Thoma gülerek konuşuyorlardı ve girdiklerini farkettiklerinde hemen selam verdiler. Ayato Ayaka ve Thoma'nın birlikte olduklarını görünce iğrendi fakat şuanlık katlanabilirdi. Kazuha Thoma'nın hizmetçi kıyafeti giydiğini görünce kafası karıştı . Thoma gülerek "Bana öyle bakma sadece burada ev adamlığı yapıyorum." der. Kazuha gülüş atıp herkes oturur ve Thoma çayları koymaya gider.

Ayato "Kazuha yanındaki kimdi tanıştırır mısın bize?" der ve Ayaka ona katılır. Kazuha utanarak "Şey küçüklüğümden beri arkadaşız Tomo ile üçümüz arkadaştık." der. Scara bir şey diyemez ama Kazuha onu tanıştırınca sadece bir gülüş atar. Thoma çayları getirir ve beşi sohbete dalar. Scaramouche yanlışlıkla (!) Ayaka'nın üstüne çay döker ve Ayaka "Neden böyle bir şey yaptın?" diye kızar. Scara da "knk yumurtaya benziyorsun dayanamadım yaptım işte pardon ayağım kaydı" der dalga geçermişçesine.

Ayato kardeşine yapılana çok sinirlenir ve Kazuha ve Scaramouche'u evden atacakken Thoma "Özür dilerim ilgilenemeyeceğim Gorou ile dışarı çıkmam lazım" diyip Thoma, Scara ve Kazuha evden çıkarlar. Ayato Gorou'nun ismini duyunca sinirlenir ve arkalarından gizlice takip etmeye başlar.Kazuha Thoma ve Scara Kujou Encampment'a gittiler ve Gorou'nun çıkmasını beklediler.

Genshin Aşk-ı MemnuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin