Sinä olet koulussa ja näet helvetin pitkän wannabe punk äijän kävelemässä käytävillä. Sinua vituttaa kuinka wannabe se on. Haluat hakata sen. Hänen nimi on nicolas mutta hän näyttää sille että hänellä on constantly nuuska huulessa joten nuuskamuikkunen pukee sitä paremmin. Nicolaksella on kaksi kaveria. Risto räbbääjä joka on nimensä mukainen. Ja vitun nelli nuudelipää tyylii sen tyttöystävä. Helvetti nicolas on niin homo kun olla ja voi mut silti tässä vittu käy kun vaan voi käytä. Helvetti mikä hintti kaikki varmaan ajattelee. Teillä on noin 2-3 vuotta ikäeroo joten sun pillu varmaan repee tän takii mut lets ket intu it-
Sinä kävelet käytävälläsi koska haluat mennä vessaan ja näet nuuskan kengät penkin alla. Nuuska on tunnilla joten sinulla on hyvä chance heittää ne lavuaariin ja kastella. Teet niin ja lähdet pois takaisin tunnille. Kuset housuun koska niinkuin huomasit et käynyt vessassa. No seuraavalla välkälle meet taas niien kenkien ohi. Nuuska tulee luokasta ja näkee kengät. Koska kävelet vain ohi ei se tiedä kuka kengät on kastellu. mitä vittua luulit? Nuuska ois muka selvän-näkiä? Noh nuuska vittuuntuu ja huutaa ristolle. Et jää kiinni 😎. Puuhellat kotiin 5 naista huulessa ja lähdet viikonlopun viettoon kaljalle. Noni seuraavalla viikolla: menet taas tunnilla vessaan... tai sanot meneväsi vessaan ja koulusta varastetulla maalilla paskot nuuskan kengät. Taas. Tälläkertaa et valitettavasti nähnyt nuuskan reaktiota mutta nuuska kantamassa kenkiä ulkona oli kiva nähdä. And guess what. Et jäänyt kiinni. Seuraavalla kerralla nuuska on musiikin tunnilla. Kävelet musaluokan naulakoille ja laitat kaverisi paskaa nuuskan kenkään. Noh kellot soi just ja nuuska tulee luokasta ulos. Ehdit mennä vessaan piiloon mutta unohdat lukita oven. Samalla nuuska laittaa kengän jalkaansa ja huutaa PERKELE😡 nuuska heittää paskaisen kengäs vessan oven läpi ja se lentää suoraan housujesi läpi sinun pilluusi. Huudat "AHHHHHHHHHHH NUUSKIS" ja nuuska avaa vessan oven. Nuuska löytää käsistäsi paskaa ja haistaa " hmm haisee tutulle" ja ottaa vaatteesi pois. Näet nuuskan 5000millisen munan ja työntää sen sinuun. Nuuskan muna tulee suustasi ulos joten nuuska voi samalla imeä omaansa. Like he should. Nuuskan muna pienenee ja hän nussii sinua. Ruikit nesteesi nuuskan päälle ja kaverisi joinaa teidän kanssa triisomeen. Nuuska kaivaa märkiä pilluja ja paskoo kaverisi pilluun. Kaverillesi kasvaa kyrpä joten hän antaa nuuskalle kermapiiraan. Lähdette tunnille ja opettaja soittaa poliisit kun olette paskassa.
*POLIISIASEMALLA*
Kyttä: mitäs mitäs miksi olette paskassa?
Sinä: pidettiin kivaa koulun vessassa!
Kaverisi: se on mun paskaa, maista!
Nuuska: *avaa vyönsä*
Kyttä: *sähköttää nuuskan kyrpää*Nuuska: AHHHHHHOGAIAHAHSH
*NUUSKA MÄLLÄÄ KAIKKIEN PÄÄLLE JA SAA SÄHKÖSTÄ MASSIIVISEN ORKKUKASMIN*
MÄLLIÄ LENTÄÄ SINUN JA KAVERISI PILLUUN JA SAATTE BABYJA
*nine months later*
Saatte molemmat kaksoset mutta pilunne on niin venynyt että luulette niien olevan paskaa kun käytte vessassa ja ne hukkuvat pönttöön.
Nuuska kuoli spermanmenetykseen.
Sinä ja ystäväsi myitte sperman poliisisedän vaimolle ja teistä tuli miljonäärejä
Poliisisetä hukkui nuuskan mälliin valitettavasti.
Loppuhyvin kaikki paskasti.
YOU ARE READING
Y/n x nicolas (NSFW- FANFICTION )
FanfictionHelvetin orkasminen nuuskamuikkunen x sinun/nimesi fanfiksaatio vittu nauttikaa