Partea 45-Lasati-ma-n pace !

2.3K 190 13
                                    

-Luke,  asculta... incerc eu sa zic, ridicandu-ma si pozitionandu-ma in fata lui,  dar el ma intrerupe nervos :  -Asculta tu aici,  idiotule!  Tipa el la Andy care-l privea socat,  la fel ca si mine de altfel... Tu nu te casatoresti cu nimeni,  ai inteles? ! Parca trebuia sa mori!  Ce s-a intamplat,  vecina de la trei,  aia care-ti face coliva are treaba , iar tu amani momentul?!  Continua pe un ton sarcastic,  facandu-ma pe mine sa explodez de nervi.                                                             -Ai innebunit?!  Cum poti sa spui asa ceva?!  Cat de insensibil poti fii?          -Zoe,  lasa-ma sa-l lamuresc pe fatalau... spune Luke,  nici macar facand efortul sa ma priveasca.  Eu imi inclestez un pumn,  apoi  luata de val , ii prind gulerul hanoracului si-i spun pe un ton dur si rar :                 -Lasa-ma sa te lamuresc eu pe tine... Andy are dreptate , ne vom casatori ! Luke isi muta privirea socat pe mine , apoi spune :                                               -Poftim ?! Tu auzi ce vorbesti ?! Eu inghit in sec , apoi spun , increderea disparand la constientizarea celor spuse de mine :                                           -Aud... te rog sa pleci , Luke. El isi pune o mana pe fata mea,  apoi spune zambind:            -Nu e momentul pentru glume,  iubito.  Trebuie sa-l fac pe imbecilul asta sa inteleaga ca... dar nu-l las sa termine,  caci intervin in timp ce ma indepartez de el:                                        -Nu glumesc si te mai rog inca o data sa pleci... Nu ai ce cauta aici...               -Nu am ce cauta aici?!  Da,  poate ai dreptate!  Dar nici tu nu ai ce cauta aici!  Tu ma iubesti pe mine,  inceteaza sa-l mai amagesti pe idiot!  Striga el,  iar eu imi las privirea in jos si incercand sa ignor cele spuse de el,  zic:                                                      -Voi chema paza,  Luke... el rade nervos , apoi se apropie de patul lui Andy si loveste cu toata puterea noptiera ce era langa el,  daramand-o si imprasitiind tot ce era in ea prin toata camera...                                             -Cat poti sa fii de orb?!  Ea nu te vrea!  Las-o dracu sa fie fericita cu mine daca nu poate cu tine!  Omoara-te odata si lasa-ne in pace!  Striga enervat la culme Luke,  dar eu tip:        -Pleaca dracului odata!  Lasa-ma in pace!  El se intoarce la mine,  apoi spune pe un ton mai scazut:                   -Bine,  te las!  Duceti-va amandoi dracu!  Apoi pleaca din salon,  lasandu-ma pe mine plangand si dorindu-mi sa fii murit mai degraba decat sa-l fac pe el sa sufere.                  Stiu ca a fost gresit ce am zis , dar mai stiu si ca maine dimineata,  cel tarziu,  Andy va uita complet acest incident, iar Luke va trece cu vederea.  Am spus totul doar pentru ca m-au scos din sarite vorbele rautacioase ale lui Luke.  Dar totul va fii bine!  Ma consolez eu singura,  sperand ca toate rahaturile astea sa se termine odata.

Dupa cateva ore de stat cu Andy la spital,  s-a facut ora 7 seara,  iar eu am decis ca e timpul sa plec acasa,  stresata fiind de telefoanele mamei ce inca nu mai are incredere in mine.  Voi merge si acasa,  dar mai intai as vrea tare mult sa discut cu Luke si sa-i explic cele intamplate.     Imi scot telefonul si-l apelez,  iar dupa al patrulea beep,  in difuzor se aud mai multe voci,  printre care si cea tulburata a lui Luke:                         -Cine dracu ii?  Intreaba el,  vocea lui fiind amuzata.  E cumva beat?!             -Luke?!  Esti beat?!  Spun eu uimita.    -Ah,  tu erai?!  Inca n-ai murit?!  Ce mai vrei?!  Spune el,  tonul amuzat fiind schimbat cu unul serios,  ba chiar enervat .                                             -Luke,  trebuie sa-ti explic.  Nu am vorbit serios...                                             -Pai eu am vorbit cat se poate de serios!  Sper sa  fii fericita cu Andy si lasati-ma dracului in pace!  Apoi imi inchide,  lasandu-ma cu ochii-n soare.

Hei!  Era si cazul sa postez,  nu ? :)))  mersi de voturi si comentarii! 

Me&my brother(+18)*Luke Hemmings*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum