Ailem bir nişana gitmişti evde tek başımaydım çok korkuyordum.
Bende hazırlanarak nişana gidecektim tam kapıdan çıkarken kapı çaldı kapıyı açmayı korkuyordum. Korkumu yenmem için kapıyı açtım ama önümde sadece siyah bir kedi dışarıda kalmaması için eve aldım.Kedinin gözlerini görmek için gözlerinnin içine baktım. Sonra dona kaldım hiç kıpırdayamıyordum. Sadece başka başka şeyler duyuyordum mesela "sana az bile oldu ".sadece bunları duyuyordum sonra kapı sesi duydum annemler gelmiş olmalı ama ben hala hiç kendimi oynatamıyordum. Anca sesler duyabiliyor ve konuşabiliyordum. Anneme seslendim ama beni duymuyorlar va görmüyorlardı ben neredeydim çok korkuyorum biri beni kurtarsın .
Aylar geçmişti annem ben kaybodum diye ağlıyordu ama ben onları görebiliyordum.
Annem eve hoca çağırmış evi okutuyordu. Beni şuan polisler bile bulamıyordu. Hoca kuran okuduğu zaman kendimi kapkaranlık bir yerde buldum burası çok karanlıktı korkuyordum. Annemler beni kurtarsın istiyorum.Yine aylar yıllar geçti hala karanlık bir evdeydim.hiç bir şey göremiyordum sadece bir ışık vardı onu takip ediyordum. Bir anda kendimi kendi odamda gördüm ayağa kalktım annemlerin oraya gittim beni duyuyor ve görüyordu çok şaşırmıştım yaşadıklarımın hepsi bir rüyamıydı.
Bunların hepsini aileme anlattım bana hiçbir şey demediler. O günden beri hiç siyah kedilere bakmıyorum
"Çok uzun ama güzel bir bölüm degilmi."