8.rész

48 5 0
                                    

1 órával később
Panni hirtelen felugrott az ágyáról.
- TE! TE HAZUDÓS KIS SENKI HÁZI!!!- mondta nekem- MIVAN?!MIT NÉZEL ÉN CSAK AZ IGAZAT MONDTAM SŐŐŐT TE TEHETSZ MINDENRŐL!!!-csak néztem rá. Ez a viselkedés nem vallott rá.Félően Ricsire néztem. De ő csak lesajnálóan rám nézet vissza. Most mivan? Nem csináltam semmit. Sőt én csak segíteni akarok. Lehet álmodom... Vagy shiftelek.
Egyszer csak egy számomra ismeretlen orvos jöttbe. Lefogta Pannit és kivitte a szobából. Kérdőn Ricsire néztem.
- Mi-Mitörtént?- Kérdeztem, de nem válaszolt.- mi bajod van velem?- még mindig semmi- Ricsi? Ricsi ne csináld ezt.- Majd rám nézet.
Ez mind a te hibád. Ennyit mondott. Na nekem ennyi elég volt.
Felálltam. Mire kérdőn nézet rám. Szét néztem. Meg néztem a sarkokat. Majd megpillantottam a biztonsági kamerát. Amin figyelnek minket. Követte a tekintetem azt tán meglátta mit nézek. Elkerekedet a szeme. Rá néztem majd elmosolyodtam.
-Hahóooooo- néztem a kamerába miközben a karommal ide oda csapkodtam- Nem érzem jól magaaaaam! Egy orvost!- remélem működik.
Ricsi lefagyott.
Tényleg bajod van?- suttogta.
Nem- jelentetem ki.
Akkor meg mit akarsz?- mondta még mindig suttogva.
Aaa annyi közöd van hozzá mint amennyire az én hibám.
Majd hirtelen kinyílt az ajtó.
Minden rendben?-kérdezte az orvos.
Frisslevegő kell- mondtam
Rendben gyere- mondta nekem.






Hali! Ez most kicsit rövid lett. Ma lesz még rész. Na de siettek mert angol órám xd

Egy elhagyatott elmegyógyintézetbe zárvaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz