Capitolul 1

43 1 0
                                    

          Buna!Sunt Julia.Nu-s multe de spus despre mine,am 17 ani,locuiesc in Romania,judetul Brasov,sunt o fata cuminte,ascult de ai mei,am note destul de bune la scoala,nu sunt genul de fata care sa isi piarda noptile prin cluburi,mai degraba sunt genul ala de fata care sta in fata pc-ului ,mananca dulciuri,se uita la seriale sau citeste carti.Mdea... te-am convins ce viata plictisitoare am ,nu?Uneori ma gandesc ca ar trebui sa fac o schimbare,sa fiu si eu ca restul adolescentilor de varsta mea.Okay acum sigur ti-am dat de gandit si crezi ca sunt genul ala de fata tinuta in casa fara prieteni si anti sociala.Ehh lasa-ma sa iti distrug visele si sa iti zic ca nu sunt chiar asa.Am si eu prieteni ,iesim si noi in weekend-uri,pentru ca sti si tu ca in timpul saptamani toata lumea invata,asta in timpul scoli evident.Sunt multe de zis despre mine daca ar fi sa ma descriu in 3 cuvinte acelea ar fi:Sociabila, glumeata si orgolioasa. Da stiu nimeni nu-i perfect ,okay?Dar ajunge cu asta sa trecem la actiune.

                                                                                        . . .

                Este toamna,frunzele de culoare ruginie acopera precum un covor asfaltul,soarele pare sa arda destul de tare pentru luna septembrie.Astazi este prima zi de scoala.Sunt putin entuziasmata avand in vedere ca sunt clasa a 11-a si official de azi o sa fac parte dintr-o clasa noua.Colegi noi ,amintiri noi,pare a fi un nou inceput pentru mine.Sper doar sa nu am colegi nesuferiti ca in fosta clasa.Infine. 

                   Incep sa ma pregatesc pentru marea deschidere.Hainele mi le-am pregatit cu o zi inainte ,pentru ca evident vrem sa facem o impresie buna,nu?Doar ce dracu, e prima zi de scoala.Imi i-au  rochita crem cu dantela de pe umeras si incep sa ma imbrac, apoi imi aranjez parul cu spuma.Mai e aproximativ o ora si va avea loc" marea deschidere " Imi i-au jacheta neagra si tenesi si ies din casa.Pe drum insa ma framanta un gand,acela ca  voi da peste fostul meu iubit. Am avut o relatie destul de frumoasa de 4 luni...dar lucrurile nu au mers prea bine,la modul ca el ma insela pe o parte iar eu deja ma saturasem de linguselile lui. Am incercat sa pastram legatura macar ca prieteni dar nu am avut cu cine.

                  Ajung in curtea scoli,si ma cuprind emotile .Ma intalnesc cu fosti colegi si cu noi colegii.M-am imprietenit cu toti,totul frumos.Asteptand sa inceapa sa vorbeasca directorul ca in fiecare an ,observ ca trece pe langa mine un baiat foarte  bronzat cu niste pantaloni trei sferturi si un maieu foarte stramt  si cu o atitudine de "macho".Da ,daca nu va-ti dat inca seama despre cine e vorba  va zic acum......e vorba de fostul meu prieten. Nu va pot explica ce sentimente aveam atunci si ce scarba imi provoca atitudinea lui de "idolul la femei".Nu a durat mult si a trecut din nou pe langa mine ,creezand probabil ca ma voi duce in bratele lui  si voi spune "iarta-ma iubire ca am fost proasta, nu e vina ta ca mai inselat cu vreo 5 curve...e vina mea.." Okay am exagerat umpic.Ideea in sine era ca imi provoca greata mai rau decat mancarea din benzinarie.L-am ignorat pe tot parcursul "mari deschideri".

                      Dupa ce sa terminat deschiderea am mers acasa,si m-am cufundat in canapea uitandu-ma la seriale,si sperand ca ziua de maine la fel ca si celalalte vor fi minunate in noua mea clasa.

JuliaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum