Mijały dni.
W pracy jak wcześniej Paweł pojawiał się częściej.
Mijali się z Adamem , ponieważ Adam również nie mógł wytrzymać bez swojej ukochanej. Paweł że względu na Lenę nie miał nic przeciwko ,żeby Adam pojawiał się w firmie .
Monika z Lena pokochały się jak prawdziwe siostry, nie mogły już wytrzymać nawet chwili bez rozmów .
Lena poczuła, że przeszła przemianę i po prostu cieszyła się życiem.
Każdego dnia wstawała szczęśliwa, tańczyła, śpiewała, żartowala sobie .Nagle w tym samym czasie przed biurem pojawił się Paweł I Adam .
Adam nie ukrywał, że nie ufa wybrankowi siostry. Podszedł do Pawła I wymierzył w niego złowieszcze spojrzenie.Adam - słuchaj paniczyku, nie wiem co moja siostra w tobie widzi , ale pamiętaj, spróbuj ją tylko raz skrzywdzić, tylko choćby jeden jedyny raz to ci nogi połamie.
Paweł zaczął się śmiać i nie był mu dłużny .
Paweł- a kim ty jesteś wieśniaku, żeby mówić mi co mam robić?
Adam - jak ja jestem wieśniak to ty kto? Jestem bratem twojej podejrzewam przyszłej żony i tylko cię ostrzegam.
Paweł- won stąd!
Nagle Monika otworzyła drzwi.
Monika- panowie ? Wszystko w porządku? Jakiś problem?
Paweł- ten pajac mnie próbuje wytrącić z równowagi.
Adam - jeszcze słowo to ci wyprasuje twarz idealniej niż wyprasowałeś swoją koszule .
Pojawiła się Lena , zdążyła usłyszeć ich wymianę słów .
Lena - proszę was ..
Adam - nic nie mówię, przepraszam .
Paweł- a ja nie chciałbym go tu więcej wiedzieć. Monika spotykaj się ze swoimi fagasami poza pracą.
Lena - chyba zapomniałeś, że to mój brat. .
Lena ze łzami w oczach pobiegła do toalety . Adam ruszył za nią, zaczął ją przepraszać a Paweł wyszedł z biura.
Monika poprosiła Adama żeby również już poszedł. Obiecała że porozmawia z przyjaciółką.Monika pocieszała Lenę. Lena bardzo przeżywała to, że jej brat i ukochany nie mogą się dogadać. Było to jej jedyną wątpliwością jeśli chodzi o związek czy małżeństwo z Pawłem.
Wcześniej z Adamem byli jednością, dopiero zaczęło się wszystko psuć gdy pojawił się Paweł. Nie wiedziała co ma robić.
Ale przecież każdy z nich kiedyś zalozy rodzinę i pójdzie w swoją stronę.
Zawsze jednak w domu , byli nauczeni żeby trzymać się razem, nie sądziła że gdy się zakocha będzie musiała wybierać pomiędzy miłością do ukochanego a miłością do brata .
CZYTASZ
W POGONI ZA MIŁOŚCIĄ
RomanceHistoria zwykłej dziewczyny, o zwykłych marzeniach - o wielkiej miłości o rodzinie ,którą los ciężko doświadcza. Opowieść o braterstwie , przyjaźni, oddaniu, złej miłości...miłości? Czy Lena będzie szczęśliwa?