Můj život

112 8 0
                                    

Jmenuju se Katniss. Je mi patnáct let, celý život mám před sebou. Teda to mi aspoň říkají. Ale já cítím, že už mám spíše celý život za sebou. Nesmím se trápit, on by to nechtěl. Ale celý svůj život jsem prožila s Mikem. Byli jsme ve školce nejlepší kamarádi, na základní škole od čtvrté třídy partneři. Teda, to zní zvláštně v desíti letech někoho nazývat partnery. Ale...Plánovali jsme společně odejít na sportovní střední. Měli jsme vyhlídnutou i vysokou. Potom jsme se chtěli přestěhovat do Prahy, pořídit si psa a mít děti. Chtěli jsme dvě: Annu a Marca. Byli jsme v podstatě úplně stejní. Měli jsme rádi stejné seriály. Měli jsme rádi stejné filmy. Měli jsme rádi stejná zvířata, dokonce jsme měli i stejné koníčky! V desíti letech jsme si to neuvědomovali. Nic se ze školky nezměnilo, chovali jsme se jako nejlepší kamarádi. To až v šesté třídě se vše změnilo. Začali jsme se objímat. Začali jsme se líbat...Milovali jsme se...Každý den víc a víc. Bylo to tak hezké. Cítila jsem, že je to ideální partner pro život....Nikdy by jsme se nerozdělili...Nikdy! Bylo nám patnáct a přitom jsme měli naplánovanou celou budoucnost...Ale potom...Je zvláštní, jak se vám za pár minut může změnit celý život. Celý! Kamarádky jsem neměla, vším byl pro mě on. Najednou jsem neměla budoucnost, sport mě přestal bavit, nechtěla jsem jít na střední sama, přála jsem si jen umřít. A být s ním. V patnácti letech být opravdově zamilovaná, to je zázrak. V patnácti letech mít naplánovanou budoucnost, k tomu je potřeba někdo, kdo ti s tím pomůže...Zkrátka...Neměla jsem nic...

Můj sen <3Kde žijí příběhy. Začni objevovat