Дойде сутринта момичетата се събудиха в доста добро настроение също и днес общо щяха да пазаруват за сватбата момичетата рокли а момчетата костюми и всякакви такива неща те доста се вълнуваха а до колкото момчетата те се събудиха в лошо настроение или по-скоро Санг те и Тае но всъщност Джънкук се събуди в добро настроение а и между другото Юнги щеше да дойде с тях Юнги той има доста отрицателни страни и една от тях е че обича да се сваля с приятелките на неговите прриятели доста често е за забавление той просто обича да се шегува повечето време това не се забелязва ноо ако вникнеш вътре в сърцето му ще разбереш че това е едно прекрасно създание което може истински да обича е както и да е разбира се на закуска момчетата гледаха намръщено момичетата объркано а Джънкук се смееше на израженията им докато накрая Юджи не издържа на напрежението и попита.
Ю-Какво е станало че така гледате?
Т-ами вчера със Санг те искахме да му направим последна шега преди да започнем с приготовленията за сватбата и за това искахме да го сплашим но вместо това той ни оплаши а той много добре знае че ме е страх и заради това даже не гледам страшни филми както и Санг те заради това вечерта не можахме да спим!!
Д-но сами си го направихте
С и Т-не не смеД-да сте
Х-ОФ СПРЕТЕ ДА СПОРИТЕ ДЖЪНКУК ТЕ МОЖЕ И ДА СА ИСКАЛИ ДА ТЕ СПЛАШАТ МАЛКО НО ТОВА ВЕЧЕ Е ПРЕКАЛЕНО НЕ ГИ ЛИ ВИЖДАШ ЧЕ СЕ СТРАХУВАТ ЗА БОГА ТЕ СА МАЛКИТ-СКЪПА АЗ НЕ СЪМ МАЛЪК А ГОЛЯМ
Х-ДА голям си скъпи не исках да кажа това
Т-но го каза
С-да каза го како
Ю-САНГ ТЕ ЗАМЪЛЧИ И ВИЕ МЛЪКНЕТЕ ТАКА СЕГА ДА РАЗАСНЯ НЕЩАТА ТАЕ ХАНА НАИСТИНА НЕ ИСКАШЕ ДА КАЖЕ ТОВА ИСКАШЕ ДА КАЖЕ ЧЕ ТИ СИ НЕЙНОТО МОМЧЕ И ИСКАШЕ ДА КАЖЕ ЧЕ ЗА НЕЯ СИ БЕЗСТРАШЕН А ТИ ДЖЪНКУК МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕШ ЧЕ САНГ ТЕ Е ДЕТЕ А ТАЕ ИМА ДЕЦКИ НРАВ И ЗАТОВА МУ Е ПОМОГНАЛ А ТИ СЪЩО ЩОМ ИМ СИ СЕ ВЪРЗАЛ ТОВА ЗНАЧИ ЧЕ И ТИ СИ ДЕТЕЮНГИ-Точно така Юджи и двамата се държат като деца
Ю-ам ти кой си
ю-а да забравих да се представя аз съм Юнги и съмпо-голям брат на Джънкук може да нямаме кръвна връзка но съм го отгледал от малък така че се водим като братя същото се отнася и за Тае може сега да не го показват но повярвай ми те са млади и интелигентни но аз не познавам тук един човек вече разбрах за пакостливият Санг те но не и за тази млада госпожица?!