[13]

2.3K 164 28
                                    

Biraz önce yanlışla bölümü attım heveslenen herkesten özür diliyorum bütün suç işaret parmağımın xskznsndj

***

Dolu olan valizimin fermuarını kapatmaya çalışırken çalan kapı zili ile valizi bıraktım. Kapıyı yorgun bir şekilde açtığımda karşımda Çınar'ı gördüm.

Kolunu kapıya yaslayarak gözlüğünü çıkardı ve gülümseyerek "Mükemmel ve uzun yolculuğumuza hazır mısın?" diye sordu.

Başımı yukarı aşağı salladıktan sonra "Hazırım ama valizimi kapatamıyorum." dedim. İçeri geçmesi için kapıdan çeklip yol verdim.

İçeri geçtikten sonra "Fazla şeyleri çıkartmayı denedin mi?" diye sordu. Sanki bu benim aklıma gelmemişti. Hem benim fazla bir şeyim yoktu ki, hep gerekli şeyleri almıştım.

"Hepsi gerekli şeyler çıkartmak istemiyorum." diyerek önden odama doğru yürüdüm. Çınar'da peşimden geldi. Odaya girdiğimizde bakışlarını odamda gezdirdi. Hep evin önünden aldığı için beni ilk kez eve girmişti.

"Odan güzelmiş," diyerek yatağın üzerindeki valiz dikkatini çekti. "Bunların hepsi gerçekten gerekli olanlar mı?" diye sordu.

Sadece başımı evet anlamında salladım. Farkındaydım göze çok fazla geliyordu ama fotoğraf çekeceksek bunların hepsine ihtiyacım vardı. "Pekala, otur bakalım valizin üzerine." dediğini yaptığımda valizin fermuarını zorlayarak çekmeye başladı. "Umarım fermuar patlamaz."

"Sakın! Yavaş çek lütfen, başka valizim yok." dediğimde daha dikkatli çekmeye başladı. Ben de bütün ağırlığımı vererek içindekileri sıkıştırdım. Kısa bir uğraştan sonra valizi kapatmayı başarabilmiştik. "Teşekkür ederim," diyerek sevimli gülümsememi sundum.

"Rica ederim, başka bir şey alacak mısın?"

"Hayır, hazırım artık." diyerek valizin üzerinden kalktım. Yatağın üzerindeki deri ceketimi de üzerime geçirdikten sonra valize uzandım ama Çınar benden önce davranıp valizimi alarak kendi taşımaya başladı. Elinden almaya çalışsam da izin vermeyip arabaya kadar taşımıştı.

Yola çıktığımızda izin isteyerek telefonumu arabaya bağlayıp Taylor Swift bebeğimin rastgele bir şarkısını açtım. Çünkü bütün şarkıları güzeldi kadının.

"Güzel tercih." diyerek kısa bir bakış attı Çınar.

Şarkı zevklerimin uyuştuğu insanları her zaman daha çok sevmişimdir o yüzden Çınar'ın da beğendiğini duyunca mutlu oldum.

Çınar'ın da Taylor sevdiğini duyduğumda yolun bir kısmını Taylor Swift dinleyerek geçirmiştik. Hava kararmıştı bu yüzden yola normalinden daha çok dikkat ediyordu. Yorulduğunu görebiliyordum o yüzden "Bir yerde dursak mı ya?" diye sordum.

Başını hafifçe bana çevirip "Olur, ilerde bir tesis olması gerekiyor orada dururuz." dedi. Başımı sallayarak onayladığımda "Sıkıldın mı?" diye sordu.

"Oturmaktan biraz popom ağrıdı," dedim gülümseyerek. Bahane değildi. Geçekten de popom karıncalanmaya başlamıştı.

"Kusura bakma lütfen sormayı unuttum. Genelde tek yolculuk yaptığım için hemen varabileyim diye fazla mola vermem."

"Sorun değil, seninle beraber Taylor Swift dinlemek daha eğlenceliydi." dedim göz kırparak.

"Benim için de bir zevkti." diyerek dudakları kıvrıldı. Sarı saçları dağınık olduğu için eliyle saçını düzeltip "İşte geldik," dedi ileride görünen tesisi göstererek.

"Sonunda popom rahat edecek," dedim. Dediğim şeye sesli bir şekilde gülerek arabayı park etmeye başladı. Ben de gülümseyip arka koltuğa attığım ceketime uzandım. Kendi ceketimi aldıktan sonra arabadan inip üzerime geçirdim. Soğuk havayı hissettiğimde istemsizce titremeye başladım.

"Yıldızımız daha fazla üşümeden içeri geçelim," diyerek beni yönlendirip içeriye girdik. İlk önce yemeğimi yemiştik daha sonra da biraz dinlendikten sonra tekrar yola koyulmuştuk.

"Yemek yerken bir tane kız yemek değil de bakışları ile seni yiyordu," dedim sırıtarak.

"Hangi kız?" diye sordu.

"Yan masamızdaki kızdan bahsediyorum. Görmedin mi hiç?" diye sordum. Kızın bakışlarından ben bile rahatsız olmuştum görmemesi imkansızdı. Kızın yüzünden rahat yemek yiyememiştim.

"Hayır, hiç dikkat etmedim."

"Hiç mi?" diye sordum klasik Türk sorusuydu.

"Hiç." diyerek güldü. Bu çocuğun gülüşü neden benim çok hoşuma gidiyordu? Her güldüğünde gülüşünü izliyordum. Dudakları kıvrıldığında çene kaslarından dolayı yanaklarında büyük çukurlar oluşuyordu. Zaten kırmızımsı dudak renginden bahsetmiyorum bile. Kız bakmakta çok haklıydı.

"Kıza yazık oldu."

Yola bakmaya devam ederek "Neden?" diye sordu.

"O kadar röntgenini çekti dikkat edilmemesi üzücü," dedim.

"Valla yemeklerin güzelliğinden kimseye dikkat etmedim." dedi kıkırdayarak ve devam etti. "Senin arkandaki kızda arada bir sana bakıyordu."

"Hani dikkat etmemiştin?" diyerek güldüm.

"Denk geldim sadece." diyerek ciddi bir hal aldı. Başımı sallayarak konuyu daha fazla uzatmak istemedim. Telefonuma baktığımda saat gece 4'de geliyordu. Aramızdaki sessizlikten dolayı uykum bastırıyordu. Açacak konu da bulamadığım için başımı cama yasladım ve yolu seyrederken daha fazla dayanamayıp kendimi uykuya teslim ettim.

✖✖✖

Sözde bu hafta 20. Bölüme kadar gelecektim...  Texting olsaydı olurdu ama birkaç bölüm düz olacak.

Yıldıza basmayanın götü küçülsün 😏 xjdnanns

-Birkan

Yeni Yıldız [Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin