Bugün yine saat on buçuk civarında uyandım.Her sabah yaptığım gibi bilgisayarımdan en çok sevdiğim şarkı olan Wild World'ü açtım.Bu şarkının sözleri benim iç sesimi oluşturuyordu.Bu ada'yı ,iki yılın ardından sevmeye başladım.Sevdiklerimi terk edip gelmiştim buraya ve insan sevdiği bir şehirden vazgeçip anılarının sakladığı başka bir yere geldiğinde,sevmekte zorlanıyor.Alıştım artık,hem de her şeye...Yanlızlığa bile...Hayatım boyunca hiçbir şeyimi kendim yapmadım.Hep meleklerimle yaşadım ve o melekler bana bir hayat hazırladı.İnsan sahip olduğu herşeyi kaybetmesi,kendisine mecbur olduğunu ilk şey oluyor.Ben bu adada,kendime ve kalbimin içinde yanımda taşıdıklarıma mecburum.Günler ve geceler hep birbirine benzer.Aşklar da öyle tek değişen tek fikirlerimiz ve hayallerimiz.Üzgünüm Yağmur, sanırım hayalerimle olan aşkım artık sana olan aşkımın üzerinde.İnsan birini sevmekten kurtulmak ister mi?İstiyor işte.Yağmur'a yazdığım bir şiir geldi elime.Tam da yağmur gibiydi işte...Aşk Olsun Sana Kadın şiirin adıydı bütün gece bu şiiri okudum.Her hecesi Yağmur kokuyordu,bana yaşattıklarını hatırlattı.Bütün gece Rüzgâr Demirsoy oldum,çünkü aşık olmak bunu gerektirdi. O an işte Yagmur'dan gelen o mesaj bana bütün hikayemi yeniden hatırlamıştım.
-Oğlum ne yapıyorsun burda öyle bir başına?
-Kuşları izliyorum dedeciğim.
-Kuşları izlemek çok keyiflider.Peki o kuşları yazmayı düşündün mü hiç?
-Yoo
-Al bu defteri ve kalemleri (küçük mavi defteri ve iki kalemi elime tutuşturdu)
-Ne yapacağım bunlarla?
-Ne yazmak istiyorsan yazacaksın.
-Bu sana hayat için boşaltmadığını söylüyor
-Anladım Dedeciğim
Ve hikâyenin başı ben Yağmuru o kadar çok seviyorum ki anlatamam size ama o bana hiç sevmedi o hep berker'i sevdi ama zaman geçiyor ve bi baktım annem olmuş beni beklemekten ve o sıra yağmur geldi başın sağolsun rüzgâr dedi.Bi ara akşam yağmur geldi kahve içtik geceye kadar dertleştik uyuya kaldı sabah güzel kahvalti hazırlamıştı güzel bir kahvaltı yaptık ben senin bana geleceğini biliyorumYağmur...Bir yağmurla sahilde akşam gezdik ama o akşam çok seviyorum seni dedim Yağmur' a o gece yağmurla bizim eve gittik yatağa yatık beraber neler olacağını bilmek beni öpmeye başladı ve devam ettik rüzgârla çok güzeldi ya ve evleniyoruz berker kıskandı onu kıskanıyordu bizi hem de çok kıskanıyor ki ondan rüzgâr 'a döndüm diye biz rüzgârla çok mutluyuz.Rüzgârla dışarda yemek yemeye gittik eve geldik midem bulandı rüzgârla test yaptık hamileydim.Ve çok mutluyuz bir çocuğumuz olacaktı.1aylık olmuştu bebeğimiz hemde kız olacaktı.Hayatım benim canım turşu ve karpuz çekti alır mısın.Ve aldı geldi teşekkürler hayatım başka istediğin birşey var mı ?
-Yok canım hadi sen yat bende geliyorum canım şunları kaldırıyım .
-Tamam .
Çocuk doğdu adı enis di çok tatlı güzel bir kız babasıydım .
Küçük ellerine bak hayatım istediğin bir şey var mı?
Yok canım.
Annen gil geldi canım
-Hoş geldiniz anne ve baba .
-Hoşbulduk kızım.
-Ay ay benim güzel torunuma bak Maşallah .
-Adı ne
-Adı enis baba.