4.Bölüm

6.5K 372 43
                                    

(Multimedia'da bölümle uyumlu müzik var okurken dinlemenizi öneririm)

Emmanın içi dopdolu mavi gözlerine bakıyordum.O da benim boktan kahverengi gözlerime dikilmişti.Emma

-Demek Loksis sende

-Aslında şeey..dedim masumca.

-Almak zor olmuştur ha

Tam başımdan geçenleri anlatacakken Öğretmen;'Bilgisayarlarımızı karantinaya aldılar bugünlük ders yok dedi.Bende çantama doğru yöneldim ve Emmayı unuturmuşçasına sınıftan ilk çıkan ben oldum.Hızlı ve ufak adımlarla evin yolunu tuttum.Taa ki Emma arkamdan çantamı tutana kadar.Az daha yere yapışıyordum.Emma bana yaklaştı ve 'Bende bir Hackerim' dedi."Bende iyiymiş deyip koşmaya devam ettim.Bugün yeğenimle futbol maçını izlemeye gidecektik.Metroyla eve geldim ve elektrikçiler bizim evin önündeydi ve bişeyler yazıyorlardı.Aah lanet olsun elektrik faturamı ödemeyi unuttum dedim sessizce.Adamlar bana ezik gözüyle baktılar ve rahat bir tavırla 'Elektriğin kesildi evlat,nedenini biliyorsundur.'

Sinirli bir şekilde adama cevap vermeden kapıyı sertçe açıp eve girdim.Ablam içerdeydi..Yurtdışından bana süpriz yapmaya gelmişti ama onu hayal kırıklığına uğratmıştım.
Ablam Luna değişmişti..saçlarını boyatmıştı heralde.Telefonunun flaşını açmış bana sert sert bakıyordu.Çantamı yere attım.Ve kısık bir sesle

-Ho-ho-hoş heldin abla

-Hiç hoş bulmadım!Sen adam olmaz mısın ? Sana bu evi verdiğime bin pişmanım ve ayrıca bugün işyerine sana uğramak için baktım..Beni rezil ettin ! Kovulmuşsun ve diğer çalışanlara alay konusu olmuşsun.Annem bu halini görmek istemezdi...

Bu cümleyi söylediği an ikimiz de çaktırmadan duygusala bağlamıştık.Ben ona bakıyordum, o bana...Annem ben 5 yaşındayken uçak kazasında hayatını kaybetmişti ve bana yıllarca,yıllarca annen yurtdışında çalışıyor yalanını uydurdular.O kadar salak ve saftım ki bunun yalan olduğunu geçen yıl öğrendim.İkimizde tam gözyaşlarına boğulacakken Tommy(Yeğenim) kapıyı çaldı ve söylenmeye başladı.

-Lanet olsun,lanet olsun Aiden çabuk giyin geç kalmamalıyız.

Hemen odama koşup herzaman giydiğim kot pantolon-gri gömleğimi giymiştim.Hemen hurda arabamın hurda anahtarını çekmeceden aldım ve kapıya doğru yöneldim.Tam kapıyı kapatıp gidecekken Luna kapıyı tutup
-Kafeye uğramalıyım..Arkadaşlarımla buluşacağım, beni de al. dedi.

Cevabımı dinlemeden arabaya doğru gidiyordu.Evin kapısını kilitledim ve arabaya bindim.Birazdan yağmur başlayacaktı heralde.Luna sinirli bir şekilde;

-Umarım yağmur yağar da arkadaşlarım beni bu hurdayla görmez. dedi.

Artık alınmaya başlamıştım.Arabayla son sürat gidiyordum.Bayağı ilerledikten sonra Luna beni durdurdu ve arabadan indi.Bende yoluma devam ettim..Maça çok az bir süre kalmıştı.Geciken maça giremiyordu.Önümüzde büyük bir trafik ve kırmızı ışık vardı.Elimi cebime doğru attım ve trafiği izleyen Tommy'e çaktırmadan telefonu çıkarttım.Eğer bunu yapmasaydım 250 $ lik biletler yanacaktı.Her ne kadar futbol izlemesemde iyi bilet almıştık çünkü dünya kupası finaliydi.İngiltere-Fransa.Yolda ingiliz taraftarlar bağırışıyordu ve hiç düşünmeden telefonun 'trafik hacked' opisyonuna bastım.Önümdeki tüm arabalar yürümeye başlamıştı.Sağdan boşluk bulup geçmiştim.Tam ışıkları geçiyordum ki o an olan oldu...Heryerim titriyordu ve yandan gelen kamyona bakakaldık.Farları gözümüzü yakıyordu..

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin