A kezdetek<3

8 0 0
                                    

Mesi éppen az az instagrammot pörgette amikor meglátta hogy Harry bekövette. Mesi nagyon meglepődött - HARRY??! HARRY STYLES?!?? JÓL LÁTOM?!?!? - kiabálta Mesi. Fél órán keresztül csak visítozott. lol. - EZ TÉNYLEG AZ IGAZI?!? HARRY STYLES?!? - kiabálta. - MUSZÁLY FEL HÍVNOM LIZZT!!! (Lizz mesi legjobb barátnője.) *Mesi éppen hívja lizzt* - LIZZ!! NEM FOGOD EL HINNI MITÖRTÉNT!!! - mondta Mesi. - NA MI?!? MOND MÁR!! - kiabálta Lizz. - H-H-H-HARRY!!! - nyőgte ki Mesi - H-H-H-H-HARRY S-STYLES!!! BEKÖVETETT!!! - mondta Mesi, és ez a mondat után megkönnyebbült. Erre Lizz felkiáltott - MICSODA?!?! HARRY?? - először nem tudta el hinni amit Mesi mondott az előbb.

Kb. 2 órán keresztül rágták át a 2 perc alatt történő dolgot. Miután Lizznek muszáj volt mennie mert anyukája hívta, hogy segítsen, letette. Mesi egyedül maradt a gondolataival. Este 6 körül járhatott amikor jött egy instagram értesítés. Harry volt az. Mesi először alig kapott levegőt ( nem hinném hogy ez meglepő dolog. Haha.) Mesi mi után össze szedett valamennyi levegőt megnézte az értesítést. Ezt írta Harry:
-
H: Szia! Tudom kicsit furcsa hogy a hírhedt Harry Styles bekövetett, ne haragudj ha megijesztettelek. Egyszerűen csak annyi az oka hogy bekövettelek, hogy szimpatikusnak tűntél és örülnék neki ha barátok lennénk. :). Persze csak ha szeretnéd. Harry.
-
Mesi hírtelen megint fulladozni kezdett ( nem meglepő módon) de miután összeszedte magát visszaírt neki.
-
M: Szia Harry! Nem ijesztettél meg egyszerűen csak úr isten! El se tudom hinni hogy beszélgetek a Híres Harry Styles-al. Hű. Amúgy, nagyon szivesen barátkoznék és örülnék neki :D .
-
Mesi elküldte az üzenetét majd kikapcsolta a telóját és elment aludni (mellesleg a gondolatai nem hagyták ezt legalább fél óráig.) és elhatározta, hogy az újdonsült barátságát Harry-vel titokban fogja tartani. Végül már olyan fáradt volt hogy gondolkozni se volt ereje ( kb. Olyan hajnali 2 körül) úgyhogy elaludt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mesi x Harry styles 😩☝🏻💞Where stories live. Discover now