Eva POV
Αναστατωθηκα όταν την είδα έτσι, τώρα τελευταία με ότι έγινε με τον David είναι αρκετά ευαίσθητη και στα όρια της.Eva: Τι έγινε Allison?
Allison: Εμ....τιποτα
Eva: Αυτό το λες για τίποτα? (Τότε εμφανίστηκε ο Angel με την Mia χεράκι,χεράκι και όταν είδαν ότι τα πράγματα δεν είναι καλά ήρθαν κοντά μας)
Angel: Allison όλα καλά?
Mia: Ωωω γλυκιά μου, τι τρέχει? Μήπως αυτό το ζώων ο David σου είπε κάτι όταν σε πήρε μαζί του?
Eva: Γι αυτό είσαι έτσι?
Allison: Παιδιά όχι δεν είμαι γι αυτό, αλλά....
Angel: Και γι αυτόν έτσι?
Allison: Είναι πολλά!
Angel: Πάμε να μα τα πεις να σε βοηθήσουμε...Allison POV
Πήγαμε και κάτσαμε μέσα στην αίθουσα των γενικών μαθημάτων μιας και είχαμε μαθηματικά μετά. Έτσι τους είπα τι έγινε το πρωί που ξύπνησα στο σπίτι του David...Flashback
Allison POV
Μόλις το πρωί άνοιξα τα μάτια μου είδα ότι δεν ήμουν στο δωμάτιο μου η στο δωμάτιο της Evas, αλλά στο δωμάτιο του μπάσταρδου αγοριού μου που δεν με χώρισε αλλά τα είχε και με άλλη ταυτόχρονα. Προσπαθούσα να θυμηθώ τι στα κομμάτια έγινε χθες το βράδυ, αλλά τίποτα. Τότε μέσα είδα να μπαίνει ο David με μια κούπα γάλα φράουλας και μπισκοτάκια βουτύρου. Φυσικά αυτά είναι τα αγαπημένα μου, αλλά ούτε τα άγγιξα αφού τα έβαλε στο κομοδίνο. Εκείνος κάθισε στο κρεβάτι και εγώ μάζεψα τα πόδια μου. Ούτε ήθελα να με αγγίξει, τότε άπλωσε το χέρι για να με χαϊδέψει και εγώ του το έκανα πέρα.Allison: Τι στα κομμάτια νομίζεις ότι κάνεις?
David: Μην είσαι έτσι σε παρακαλώ, θα στα εξηγήσω όλα...
Allison: Αλήθεια? Ποιος σου είπε ότι θέλω να μάθω την δικαιολογία σου?
David: Πιστέυεις ότι δεν σε ξέρω? Αν ήταν δεν θα καθόσουν εδώ και θα είχες φύγει μόλις ξυπνούσες..
Allison: Μην νομίζεις ότι με ξέρεις! Γιατί ανα πάσα στιγμή μπορώ να γίνω απρόβλεπτη.
David: Φυσικά γι αυτό μου αρέσεις!
Allison: Άσε τις μαλαγανιες σε εμένα και πες μου.
David: Δεν τρέχει τίποτα με αυτή την κοπέλα, γι αυτό δεν σε ενημέρωσα πίστευα ότι θα καταλάβεις, αλλά μάλλον ζηλεψες.
Allison: Εσύ αν με έβλεπες με άλλον δεν θα το έκανες? Μην με κάνεις να γελάω, επίσης δεν ζήλεψα, αλλά πληγώθηκα, μεγάλη διαφορά από την ζήλια. Νομίζω ότι για σένα δεν είμαι τίποτα σημαντικό στην ζωή σου.
David: Το ξέρεις ότι για μένα είσαι τα πάντα!
Allison: Το είδα.
David: Σου είπα ότι δεν έχω πραγματική σχέση με την κοπέλα αυτή.
Allison: Άρα έχεις σχέση? Αυτό ήταν δεν ακούω άλλο.Allison POV
Προσπαθούσα να ακούσω τι εχει να μου πει, αλλά όταν άκουσα ότι έχει κάποια σχέση με αυτή την κοπέλα σηκώθηκα να φύγω, ενώ εκείνος με έπιασε από το χέρι και με γύρισε πάνω του.Allison: Τι στα κομμάτια κάνεις?
David: Να σου εξηγήσω και φύγε
Allison: Δεν θέλω άκουσα αρκετά.
David: Okay, θα σε αφήσω να ηρεμήσεις γιατί έτσι δεν εισαι για συζήτηση, θα έρθω από το πανεπιστήμιο αυτή την εβδομάδα όταν βρω χρονο.
Allison: Μην τολμήσεις.Τέλος flashback
Allison pov
Έτσι σηκώθηκα και έφυγα, στο σπίτι μου ο αδερφός μου προσπαθούσε να μάθει τι έγινε αλλά δεν ήθελα να του πω γιατί είμαι σίγουρη ότι τώρα θα ήταν φυλακή για φόνο.Angel: Και πολύ καλά θα του έκανε του μαλακα, μισώ τέτοιος άνδρες που αμαυρώνουν την τιμή του ανδρικού φίλου.
Mia: Ηρέμησε μωρό μου.
Eva: Πραγματικά σε καταλαβαίνω ηλιαχτίδα μου, ξέρεις ότι πέρασα τα ίδια με τον Andrew και ευτυχώς που είχα εσάς γιατί δεν θα μπορούσα να το ξεπεράσω εύκολα.
Angel: Τώρα θα είμαστε όλοι στο πλάι σου.Allison POV
Έτσι πέρασε η ώρα του διαλείμματος και χτύπησε το κουδούνι. Ο Angel μου έδωσε λίγο νερό εκείνη την ώρα γιατί το στόμα μου είχε ξεραθεί, όμως τότε αυτό που είδα με έκανε να πνιγώ. Ο Angel και η Eva τρόμαξε και σηκωθηκαν να με βοηθήσουν ενώ εκείνος ερχόταν προς το μέρος μου ανησυχως.Christian: Τι στα κομμάτια έγινε?
Mia: Κυριε καθηγητα μην ανησυχείτε, εδώ η φίλη μας πνίγηκε με το νερό.
Angel: Καλά αυτή κοκκινησε.
Allison: Κουχ... καλα...ειμαι!
Eva: Ηλίθια είσαι? Είσαι κόκκινη να σε πάμε στο ιατρείο.
Allison: Όχι... Καλά είμαι.
Christian:Άλλη φορά να προσέχεις, μας κατατρομαξες.
Mia: Angel πάμε έχουμε μάθημα.
Angel: Ωχ Ναι ρε συ. Bye.Eva POV
Άρχισα να την χτυπάω μιας και με τρομαξε, τότε ο νέος καθηγητής είπε να καθίσουμε και άρχισε να μας συστήνεται.Christian POV
Εφόσον είπα στον Daniel να περιμένει λίγο έξω για να συστηθώ στους μαθητές μου ώστε να μην πέσουμε μαζί δάσκαλος και μαθητής. Έτσι ενώ έφτιαξα την γραβάτα, ο Daniel έβλεπε το κινητό για να παίξει όσο εγώ θα συστήνομαι και πριν μπω μου είπε καλή επιτυχία. Μόλις μπήκα μέσα είδα ότι μια κοπέλα πνίγηκε με το νερό και έτσι έτρεξα προς το μέρος της ανήσυχος. Όταν όμως κατάλαβα ποια ήταν γουρλωσα τα μάτια μου. Προσπάθησα να το κρύψω και έτσι ενώ εκείνη ηρέμησε γύρισα στην θέση μου μπροστά στον τεράστιο πίνακα. Έφτιαξα λίγο την γραβάτα μου και συστήθηκα, ήμουν για πρώτη φορά τόσο αγχωμένος για κάποιο λόγο.
KAMU SEDANG MEMBACA
ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ
FantasiΑυτή η ιστορία που θα γράψω μιλάει για το κομμάτι του απροσμενου στην ζωη του ανθρώπου, αλλά στην περίπτωση μας θα έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή δύο κοριτσιών δύο καλών φίλων που είχαν αγγίξει την τελειότητα στην ζωη τους. όμως θα χρειαστεί να παλέψο...