Глава 8 "Сімейні сбори"

182 10 3
                                    

Я сиділа на ліжку у кімнаті, яку мені виділив Німеччина.
- Слухай, ти вибач, що так вийшло.. Я сам цього не хотів, але мене змусили. Я від тебе нічого не вимагаю, буду давати гроші на твої витрати. Робота у мене хороша. Сподіваюся ти не надто ображаєшся... - Він поклав руку мені на плече, але потім відсапнув, подумавши, що мені це може не сподобатися.
- Та нічого вже не поробиш .. Повезло, що хоч ти нормальний і не вийшло так, що я перебралася у нову псих лікарню. - Гера навіть трохи посміявся, але потім похнюпився..
- Тут уже як подивитись
Аж раптом щось запливло до мене у кімнату.
- Привітик, невістко та позашлюбна правнучка.... Чи скільки тих "пра" мені треба додати.
Я здригнулася
- Це хто?! У тебе теж є дух? Що значить "онука"?!
- Тихше, тихше, заспокойся... Так, у мене теж є дух... Це мій батько, а УПА його позашлюбний син від твого предка., - Ще трохи і у мене відвисла б щелепа
- Я не розумію, мене, що, оточують одні ненормальні?! - Я вибігла з кімнати
- Стій!- закричав Рейх
- Їй треба це обдумати, не чіпай її.. Якщо вона вже стала моєю дружиною, то треба до неї ставитися з повагою...
***************************************
Щось мале і незрозуміле😅
Напевне картинок з часом буде усе менше, бо увесь пінтерест у мене в

***************************************Щось мале і незрозуміле😅Напевне картинок з часом буде усе менше, бо увесь пінтерест у мене в

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

(206 слів)

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


(206 слів)

Кровний зв'язокWhere stories live. Discover now