Multimedia : Miray'in kombini (çokgüsel) sjzjs.
Eveet yeniden alarmın sesini duymakta varmış kaderimdee. Lan tam da viniylen öpüşüyodum -_-Yatağımda biraz oyalandıktan sonra sonunda banyoya gitmeyi akıl edebildim..Banyoda ki aynada kendimi gördüğümde oh may Allah yane .s dedim. Her neyse elimi yüzümü yıkayıp çıktım . Saate baktığımda yarım saatimin kaldığını görünce hızlıca giysi dolabımın önüne gelip "hiç biseyim yokkiii " tribine girdim. Her zamanki beğn.
Beyaz bir kazak çiçekli mini etek ve kahverengi topuklu botumuda ayağıma geçirip aynaya baktığımda yeni bir ben dedim ve gülümsedim. Daha sonra saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yaptım . Annem uyuyordu bu nedenle ufak bişeyler atıştırıp hemen garaja doğru ilerledim . Arabama atlayıp jet hızıyla okula geldim. Ama gelmez olaydım. Tüm gözlerin üstümde olduğuna adım gibi eminim . Neyse onları sorun yapıcak değilim. Sonuçta ben ota boka gülen Miray'ım. Sanırım sınıfım 11/E ydi. Sınıfa doğru ilerledim. Sınıfa girdiğimde gözüm boş sıra aradı. Ön tarafta oturmayi sevmediğim için arka sıralarda bir boş sıra gördüm ve hemen çantamı koyup yayıldım. Sonra bir tane kız yanıma gelip : " burdan kalkman lazım çünkü bu sırada ki çocuk yanında kimsenin oturmasını istemez." Bende : " ona fikrimi sorduğumuzda hatırlamıyorum." diyip pic Smile yaptım. Kız geldiği gibi gitti. Sanırım biraz sert çıkıştım ama ilk günden koyucaksın tarzını.. Neyse moralimi yüksek tutmam lazım. Telefonumu çıkarıp biraz oyalandıktan sonra bi kafamı kaldırayım dedim vee Aman Tanrım Didim . Lan olum Allah benden almış bu zalımın oğluna vermiş .s -.- Sonra yanıma gelip kalk diye bağırdı. Tabi ona bağırdı denirse bildiğimiz çemkirdi. Bende : " insan gibi söyleseydin kayardım! " dedim. O da : " sana kaymanı değil kalkmanı söyledim!!! dedi . Bu durum karşında afalladim yaneee. Daha sonra hoca içeri girdi ve o da yanıma oturmak zorunda kaldı. Yaşasın kötülük. Hoca ders anlatmaya başladığında beni fark etti ve kendimi tanitmami söyledi. Bende : " Miray BALCI 16 yaşındayım önceden Koleje gidiyordum fakat babamın şirketi battığı için devlet okuluna gelmek zorunda kaldım , efendim" . Diyerek yerime oturdum ve önümde bir kağıt gördüm . Kağıtta " benim yanımda oturmaya cesaret etmen büyük bir lütuf cici kız - çınar " yazıyordu . Bende kağıda "demek ayaklı egolarda konuşabiliyomuş" dedim ve pic Smile yaptım. Çocuk bunu görünce gözlerinden ateş kusdu . Neden bu kadar sinir olmuştu ki. Sonuçta kendi kaşındı.. Sonra kağıdı gidip sert bir şekilde çöpe attı. Sonrada zil çaldı ve cocuk kulağıma eğilip " başın belada cici kız " dedi . Yani bildiğin tısladı. Aman sanki çok umrumda. Hava almak için bahçeye çıkayım dedim . Sonra o sabahki kız tek başına ayakta dikiliyordu. Bende boş bir bank bulup oturdum . Kız yanıma gelip elini uzatip " ben selin :) " dedi . Bende elimi uzatıp "Miray " dedim gülümseyerek . Sonra kızla çok iyi anlaşmaya başladım. Sanırım en iyi arkadaşımı buldum . Numaralarimizi alıp verdikten sonra zil çaldı ve derse girdik. Bir kaç dersten sonra en sonunda çıkış zili calmisti. Bende içimden " house TİME " diyerek saçmaladım. Saçmalamak eşittir ben. Yarın selinle kız gecesi yapıcaktık. Otoparka giderken bunları düşündüm ve en sonunda arabaya atlayıp eve geldim. Annem beni kapıda karşıladı ve birsey açıklayacağını söyledi. Biraz endişeli gibi duruyordu ve fırtına öncesi sessizlik gibiydi. Annem bu sessizliği bozdu ve " kızım biz babanla yurt dışına gideceğiz işimiz bir kaç ay sürebilir bu yüzden okulunun yakınlarından bir ev alman gerekecek" dedi . Bende : " annecim bunun icinmiydi ama neden öyle apar topar gidiyorsunuz ? " dedim o : " iş için biliyorsun canım " dedi . Bende : " tamam sultanim ben çok yorgunum odamdayım. " dedim . Banyoya gidip duş aldıktan sonra hemen yatağıma girip bu gün olanları düşünürken göz kapaklarim yeter artık diye isyan ediyordu . Bende onları daha fazla uzmedim.. ve kendimi bıraktım....
Nasıldı sizce? Her neyse sizi sefiyorum. ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ BİZ İKİMİZ ♡ (Düzenleniyor..)
RomanceÖnüne geleni değil , uğrunda öleni sev , sana bakanı değil sana tapanı sev , seni ağlatanı değil senin için ağlayanı sev , ama bir günlük değil ÖMÜRLÜK SEV..! ******** Maddi durumlar nedeniyle devlet okuluna gitmek zorunda kalan miray , okulun gizem...