Bölüm 0- Başlarken

2.7K 164 20
                                    

En sevdiği, toplam beş ciltten oluşan roman "Tek İmparator" boş kaldığı zamanlarda vakit öldürdüğü bir seriydi.

Klasik ana karakterin bütün kötüleri öldürüp kendi haremini kurduğu fantastik kitap serisi.

Ailesi öldürülüp trajik bir geçmişle hayatı mahvolan ana karakter Roland Escart'ın acıklı hikayesiyle başlıyordu.

Küçük bir ülkenin prensi olarak doğan Roland Escart'in ufak krallığı üç büyük imparatorluktan biri olan Lancelot İmparatorluğu tarafından işgal edilir. Egemenliğini kanıtlamak ve olası isyanları önlemek isteyen İmparatorluk tüm kraliyet ailesinin üyelerini katleder.

Halkının tamamı köle olan Roland Escart bir şekilde kimliğini gizlemeyi başarır ve köle olarak Lancelot İmparatorluğuna getirilir.

İntikam yeminleri eden ana karakter tam beş yıl boyunca bir soylu ailenin kölesi olarak yaşar. Ona oldukça kötü davranan Kont ailesinin elinden kaçıp bir sokağa sığınır ve orada şans eseri eski imparatorluk şövalye birliği komutanıyla karşılaşır ve bir şekilde onun yanında eğitilmeye başlar.

Bu süreçte prensesten tut ülkedeki soylu leydilere kadar herkesi kendine aşık eden ve aşırı güçlenen ana karakter üç aileden intikam istemektedir. İmparatorluk ailesi, kendisine sekiz yıl boyunca zulmeden Elon Kontluğu ve en önemlisi ülkesini işgali için görevlendirilmiş, tüm ailesinin katili Lucian Markiliği.

İntikamı yaklaşık iki kitap süren ana karakter sonunda farklı kıtalara gider maceradan maceraya haremden hareme koşmaya başlar.

Sıkıldığını için devam etmediği kitapta ana karakterin en nefret ettiği karakter olarak yeniden doğmuştu.

Elon Kontluğunda en yakın arkaşıyla beraber ona işkence eden, aynı zamanda ailesinin katili Lucian Markiliğinin en büyük oğlu Karle Lucian olarak yeniden doğdu.

Ölümü kaçınılmaz olan en kötü karakter. Karle Lucian olarak hayatta kalmalıydı.

Kötü Adam Yaşamak İstiyor!

Kötü Adam Yaşamak İstiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin