İnsan daima sevgisizlik hissi yaşar. Yaşamayan insan yoktur. Kimi zaman bu hissi yaşar, kimi zaman yaşatır.
Bazen arkadaşı sebep olur, bazen sevgilisi, bazen de babası...
Yani istisna kimse yoktur.Bu hissi yaşamak zor gelebilir,kimi bu his yüzünden hayallerinden, kimisi hayatından vazgeçer.
Önemli olan güçlü durmak ve hayata devam edebilmektir
Kimisi, kimsenin haberi olmadan, tek başına üstesinden gelir. Kimisi tek başına üstesinden gelemeyecek kadar yorgun, ve kimsenin ona destek olamayacağını bildiği kadar kırgındır.Ben kırgındım. Kimsenin yanımda olmadığını biliyordum ve bunu iliklerime kadar hissettim. Kimsenin kimseyi gerçekten sevmediğini sanar, insanları da buna inandırmaya çalışırdım...
Meğer insan yanılabiliyormuş. Gerçekten seven insanlar da varmış.Mesela bir çikolata resmi görseniz, kiminin yorumu:"çok güzel bir tadı var, muhteşem..." olsa, kiminin yorumu:"hiç güzel değil, denedim ama hoşuma gitmedi" olsa, siz bilemezsiniz acaba güzel mi? Değil mi? diye...
Sonra onun tadına bakarsınız. Eğer zevkinize göreyse güzel gelir, değilse kötü...
İşte o çikolata AŞK'tır. Kimisi gerçekten seven insana denk geldiği için aşkı sever. Kimisi de onu kandıran bir insana denk geldiği için aşkı sevmez.Ben şimdiye kadar aşk olarak olmasa da,en ihtiyacım olan kişiden sevgi göremedim. Belki de ben kördüm, bilmiyorum.
Ama bu yaşım, bu senem bana çok güzel şeyler getirdi. O'nu getirdi.
Sonra dedim ki;"Gerçekten güzel sevenler de varmış, yıllarca yaşadığım sevgisizliğe değdi..."
Ben Onunla sevmeyi öğrendim. Bir insanı, bir ülkeyi, bir kelebeği, bazen de bir kelimeyi...
Sevgiyi tattım, hatta tatmadım doydum...
Ama sevgiye de doyum olmuyor...:)
Özellikle karşılıklı sevgiye...İnsan için çok zor dönemler olur. Mesela hastalık dönemi, aşk acısı dönemi, sevdiğin birini kaybetme dönemi...Kendi kendine ayağa kalkmak önemlidir tabi. Ama insan ister ki yanında elinden tutacak biri olsun.
İlla biri sevilecekse, hakedecek biri olsun.
Kimse bilemez, kim ona zarar verecek? Kim onun iyi ki'si olacak?
Ama ben kimse değilim sanırım... Çünkü ben eminim ki;SEN benim her zaman iyi ki'm olacaksın...
Daha şimdiden bile...
İYİ Kİ VARSIN.- (K.)