1. Bölüm

41 3 1
                                    

Her sabahki gibi salak salak kendi kendime banyoda şarkı söylüyordum. Adı "Another Love" çoksel şarkı gerçekten. Ağlamama çok yardımcı oluyor. Annem aşağıdan "Hadi evladım" diye seslendi. Aynaya bir kere daha baktıktan sonra aşağıdan indim.

Babam gazetesini indirip üstümde göz gezdirdi ve kahvaltıya başladık. Hemen yedim. Annemi ve babamı öpüp evden çıktım. O sırada yanıma Itsuki gelmişti. "Günaydın" dedi. Cevap vermeden yanından ayrıldım. Çünkü birinin yanında kötü hissediyordum. Kollarım hep kesikti. Bundan iki yıl önce annemle babamın kavga etmesinden sonra psikolojim alt üst olmuştu. Zaten şizofreni hastasıydım.

Gece gece kötü sesler duyuyordum. Ayrıca sadece gece değil günün her saati. Gerçekten o kötü ses beynimde yankılanıyor. Arada bir "Seni Sevdiğim İçin Buradayım" dese dahi kötü hissediyordum. Bunları içime attıktan sonra çantamı bırakıp tuvalete gittim. Klozetin kapağını kapatıp dizlerimi kendime çekerek oturdum. 10 dakika sonrada ders zili çaldı. Suyumu alıp aşağı indim.

"Günaydım çocuklar"
"Günaydın hocam" (hepsi birden)

Bundan sonra hoca bize top almamızı söyledi. Görevli ben olduğum için ben aldım topları. Herkes futbol yada basketbol oynarken ben oturdum bir banka ve düşüncelere daldım. Bir süre sonra hocanın bir anda gelmesiyle irkildim. Hocayla güldük. "Neden arkadaşlarına katılmıyorsun?"
"Hocam yok ya ben ben ikisini de oynayanıyorum" dedim ve daha sonra hoca yanımdan uzaklaştı. Gerçekten hocanın gelmesiyle aşırı irkilmiştim. Daha sonra Basketbol oynanan yere baktığımda Kyousuke beni çağırmıştı.

Kafamı salladım ve gelmeyeceğimi işaret ettim. Bir kaç dakika sonra zaten zil çalmıştı. Sınfıtan para alıp kantine indim. Bir tost aldım ve ağacın olduğu yere gittim. Yemeye başladım. O sırada Koshiro gelmişti. Yanıma oturdu. Biraz sohbet ettik ve nasıl olduysa 15 dakika dolmuştu bile. Herkes gitti biz gene dışardaydık. Hoca hastalandığı için terasa Itsuki ile çıktım. Temizlik odasına girdiğimiz an beni öpmüştü. Itsuki'yi 13 yıldır tanıyordum. Yani 5 yaşımdan beri. Öptüğün de karşılık verdim. Gerçekten çok tatlı bi çocuktu. Ders boyunca öpüştük. Zil çaldığı an ayrıldık. İlk ben sonrada o çıkmıştı. Merdivenlerden inerken arkama baktım ve göz kırptım. Utandım ve hemen koşarak bahçeye indim. Aşağıda sevmediğim üçlü vardı Ai, Kyashima ve Clara vardı. Clara ABD'den gelmişti. Siktir edip yanlarından geçtim. Itsuki bana 4 yıldır asılıyor. Ben kendi cevabımı bilmediğim için sadece flörtüz galiba...

Seaaağğğ inş ilk bölüm güzel oldu

°•Gerçekten Seviyorum•° (BxBxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin