"Genç Lord iyi misiniz?"
Kişisel Hizmetçisi Anna'nın sorduğu soruyla yaklaşık üç saattir yaptığı gibi aynı noktaya bakmaya devam etti.
Boku yemişti.
En sevdiği roman serisi "Tek İmparator"dan bir karakter olarak doğduğunu fark edeli yaklaşık üç saat oluyordu.
Bunun öncesinde üniversiteden çıkmış okuldan yurda dönerken, kendini binanın tepesinden aşağı bırakan kadını fark etmesiyle onu tutmak istemişti. Üzerine düşen kadınla öldüğünü hatırlıyordu.
Şimdi ise burada ihtişamlı ve oldukça süslü duran geniş bir yatak odasında oturuyordu.
Son bir saattir yaptığı gibi tekrar önünde duran aynadan bedenine kısa bir bakış attı. Parlak gümüş renkli uzun saçları boynundan aşağıya doğru sarkıyordu. Şimdiden ileride ne kadar yakışıklı olacağını belli eden keskin ve orantılı yüz hatlarıyla dış görünüşü fazlasıyla iyiydi.
En fazla altı yedi yaşında duruyordu ve romanın en kötü karkateri Karle Lucian'dı.
Dış görüşünün aksine Karle puştun tekiydi. Ana karakter Roland'a en yakın arkadaşı Elon Kontluğunun varisi Brian'la beraber tam on yıl boyunca işkence etmişti. Yetmemiş tüm ailesini katleden babası yüzünden zaten ailesinin düşüşü garantiydi.
Berbat karaktere sahip Karle sadistti. Aksi halde Roland'a tüm gün işkence etmek her baba yiğidin harcı olamazdı.
Taciz onun için çok normalken aile adını kullanıp insanları aşağılamak hatta öldürmek onun için normaldi.
Karle kesinlikle orospu çocuğuydu.
Ailesi Lucian Markiliği ülkedeki en büyük dört aile arasında ve askeri olarak İmparatorluk dışında kendi ordusu bulunan iki aileden biriydi.
Bu kadar asil ve güçlü bir aile nasıl olmuş da ikinci kitabın sonunda yok olmayı başarmıştı?
Sebebi oldukça basitti. Ana karakterin düşmanı olmak. Bir fantastik kitaptaysanız ana karakter ölümüne şanslı olması ve düşman olduğu herkesin cehennemi boylaması garanti oluyordu.
Tam iki kitap boyunca Karle'nin varisi olduğu Lucian'ı, Elon ve İmparatorluk ailesini yok etmekle uğraşmış ve başarmıştı.
"Anna."
"Buyrun Genç Lord."
Hizmetçisi sonunda yerinden kalkmasına sevinmiş gibi duruyordu.
"Kaç yaşındayım?"
Anna aldığı soruyla şaşırsa da cevabı geciktirmedi. Genç Lord'un kişisel hizmetçisi olarak hayatta kalmasının tek yolu buydu.
"Birkaç ay sonra yedi yaşına basacaksınız Genç Lord."
Yedi. Kitabın başlamasına daha vardı. Çünkü Karle ve ana karakter Roland yaşıtlardı. Roland on yaşındayken ailesi katledildiğine göre babasının hala İmparator'un emriyle krallığa doğru sefere çıkmasına üç sene vardı.
Eğer tüm ailesiyle birlikte lanet kaderden kaçmak istiyorsa ilk yapması gereken şey babasına engel olmaktı. Gelen İmparatorluk emriydi ve babası ne kadar güçlü olursa olsun reddetmesi imkansızdı.
"Ah!"
Elini başına koyup ovaladı. Hayır kesinlikle ölmek istemiyordu ama tüm bunlara nasıl engel olacaktı?
Neden daha normal bir karakter olarak doğmamıştı ki? Yoldan geçen bir adam bile olabilirdi.
Zenginliğinin sonuna kadar tadına çıkarıp bütün sikko işlerden uzak durma planını başlatma vakti gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adam Yaşamak İstiyor
Aktuelle LiteraturEn büyük hobisi fantastik hikayeler okumak olan sıradan bir adam, intihar etmek üzere olan bir kızı kurtarmak isterken ölür ve en sevdiği roman serisi olan "Tek İmparator" kitabında Karle Lucian'ın bedeninde yeniden doğar. Asıl sorun Karle'nin ana...