DERTLEŞME :)

15 0 0
                                    


Ertesi gün marie ile buluştuğumuzda ilk önce özlem giderdik ve sahile gitmeğe karar verdik. Görüşmeyeli neler neler olmuş anlatamam. En iyi kankamın sevgilisi varmış. İlk önce ona neden bana haber vermediğini sorarar kızdım ama bana yaklaşık bir hafta boyunca ulaşamadığı söyleyince hak verdim. Telefonum tuvalete düşmüştü. Annemlere söyleyince kızsalarda kıyamayıp yeni telefon almışlardı haliyle telefon numaralarımızda ikimizinde yoktu. Yeni eve taşınmıştık bu yüzden internette yoktu tam bir hafta boyunca ruh gibi yaşamıştım. Zaten onlarda çıkalı çok olmamış yaklaşık 10-11 gün falan. Adı ise john. 19 yaşında bir yaş büyük, kaslı, saçı kahverengi ve yeşil gözlü. Mühendislik okuyormuş. Daha sonra kendimden bahsetmeye başladık bende o tür şeyler olmadığını ve ruh gibi yaşadığımı anlattım. Öyle böyle konuşurken konu üniversite ve meslekten açıldı. Kanka kanka yı çekmezmi oda benimle aynı sorunları yaşadığını söyledi. Biraz daha konuştuktan sonra bir cafeye gitmeye karar verdik. Birer dilim pasta yemek için vaktimiz kalmıştı. Sahilde çok zaman harcamıştık. Eve gittiğimde yine aynı ortam vardı kutularım hala odamda yerleşmemiş vaziyette yatağım dağınık duruyorlardı. Dolabım ise boştu. 10 dakika sonra annem yanıma gelip hiç değilse kıyafetlerimi yerleştirmemi söyleyince onaylayarak başımı oynattım ve telefonumdan müzik açarak oynama eşliğinde kıyafetlerimi yerleştirmeye koyuldum. Tam kıyafet yerleştirmem bitti ki odama yine annem girdi ve yemek yiyeceğimizi söyledi. Tamam diyerek aşağıya indim. Babama baktığımda solgun gözüküyordu ne oldu diye sordum. Bana sadece yorgun olduğunu ama işlerinin çok iyi olduğunu söyledi. Babam ise çok ünlü bir şirkette mimarisi gibi çalışıyordu. Akşam yemeğimi yedim. Yine odama çıktım. O sırada marrie aradı. Telefonda annesinin ve babasının  bu gece bir iş yemeğine katılacaklarını söyledi ve ekledi geç gelecekleri için bizde kalıp kalamayacağını sordu. Bende gelirsen sevinirim benim içinde iyi olur eğleniriz dedim.
----------------------------------------------------------------------------------------- Merhaba arkadaşlar biraz geç oldu ama yazmaya yeni vakit bulabildim umarım bu bölümüde beğenirsiniz.  :):):):):) john isimli erkek ise galerideki resimde ki çocuktur :D

üniversitede bir ömürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin