★ 3 ★

3.6K 181 3
                                    

İyi okumalar...
Okul çıkışında eve gitmem gerekiyordu. Ama o kas bozuntusunun bu yaptığının yanına kâr kalacağını düşünmüyordum . Bu yüzden takibe başladım . Derin ve Selin'e onlarla eve gitmeyeceğimi ve amacımı söylemiştim. Anneme doğru bi şekilde söyleyeceklerdi . Zaten annem onlara güvenirdi.

Okuldan çıktıklarında etrafta fazla ses yoktu bu da benim takip etmemi zorlaştırıyordu ama vazgeçecek değildim . Yolda tek başına yürüyordu tam o sırada arkadaşı olduğunu düşündüğüm biri "Kaan" diye seslenerek onu durdurdu ve havadaki rüzgar dolayısıyla anlayamadığım bir şeyler söyledi . Yolun sonundaki büyük boş depoya gittiler ve tabi bende arkalarından . Oldukça garipti . Girip girmemem konusunda endişeliydim ama bunu yapabilirdim , yapmalıydım ve yaptım .

Gördüklerimle şok oldum . Kaancım ve arkadaşı bir sandalyeye bizim yaşlarımızda bir çocuk oturtturmuş ellerini ve ayaklarını bağlamışlardı . Çocuk çok korkuyordu bunu yüz ifadesinden anlayabiliyordum . Onlara oldukça uzaktaydım ama görüyordum . Daha sonra kknuşmalarından sonra Kaancım çocuğu fena dövdü . Yumruk , tekme , kafa ... aklınıza ne gelirse tabi arkadaşı da ona yardım ediyordu .
Neyse ki bugün renkli bişeyler giymemiştim çünkü fark edebilirlerdi . Tuğçenin giydiği şey multide var ;) Daha sonra çocuğu çözüp serbest bıraktılar . Tam onlar mekandan çıkarken arkadaşı beni gördü. Dışardan birine anlamsız görünen ama benim için senin burda ne işin var? diyen bi bakış attı , bende ona kusura bakma girivermişim öyle çıkmama yardım eder misin? bakışı attım. O da tamam anlamında kafasını salladı .

Sonra "Kaan sen dışarı çık şurda bişey unuttum sanırım" diyerek içeriyi işaret etti. Kaan da "Peki çabuk ol" dedi ona.

Arkadaşı yanıma geldi ve "Burda ne yapıyordun?" dedi ben bu sorunun yanıtını veremeyince "Ben koray" dedi. Ben de "Bende Tuğçe..." diyerek yanıtladım . "Tanıştığıma memnun oldum" diyerek göz kırptı . Etkileyici bir çocuktu . İlk bölümün multi'sinde vardı ;) "Hadi şimdi burdan çıkalım" dediğinde yanıtım "evet , bu arada çok sağol " oldu. Gülümsedi...

Ordan çıktıktan sonra ilk işim eve gitmek oldu çünkü bi günlük bu kadar macera yeterdi , orda Kaancığıma görünmemek için ne kadar ter döktüm bilemezsiniz.

Eve gittiğimde annem meraklı bakışlarla "Tuğçe kızım Selinle Derin okulda çalışman olduğunu gecikeceğini söylediler.Doğru mu bu?" dediğinde "Tabiki doğru anne zaten bunu sana söylemelerini söylemiştim..." diye yanıtladım.

Okuma sayısı çok az. Farkettim bölümler kısa ilerki bölümleri uzun yazıyorum , az okuyun üzülüyorum ama :(( ...
Yeni bölüm hazır geliyo ;)

OKULDAKİ YABANCI ? (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin