"NE ANLAMI VAR Kİ?"

12 1 0
                                    

~ İkinci Kısım ~

                        ... Reira ...

Arier'e dediklerinin imkansız olduğunu anlatmaya çalışıyordum ama sürekli onu gördüğünü ve hatta ona saldırdığını söylüyordu . Ne haltlar döndüğünü bir an önce çözmem gerekiyor .

Reira : Anlaşılan bugün yaptığımız planlar gerçekten de bok yoluna gidecek Kacchan , çok üzgünüm .

Bakugou : Şuan önemli olan planlar değil Leydim , eğer Arier , Medusa'yı gördüğünü iddia ediyorsa onu bulmaya çalışalım .

Arier : Ah dostum , onu gördüğümü iddia etmiyorum , gördüm diyorum size , onu gerçekten gördüm ! O cadı bir şeyler karıştırıyor .

Reira : Uki o öldü !

Arier omzuma yumruk attı . Bu biraz acıttı doğrusu ...

Arier : Kızım o yaşıyor işte , neden anlamak istemiyorsun , onu bulmamız gerekiyor , hemen !

Bakugou : Pekâlâ , All Migth'ın yanına gidiyoruz . Geçmiş hakkında bizden daha bilgili olduğuna eminim .

Reira : Önce Alexander teyzeme soracağım , annem hakkında daha fazla bilgiye sahip . Bize yardımcı olabilir .

Telefonumu çıkarıp teyzemi aradım , birkaç kez çaldıktan sonra telefon açıldı .

                      Phone Calling

Reira : Alo ? Alex teyze müsait misin ?

Alexander : Reira , eğer kütüphanelerdeki anormallik için arıyorsan dikkatli olmalısın tatlım . Durum biraz ciddi bir hal almış gibi görünüyor .

Reira : Neler olduğu hakkında bir bilgin var mı peki ?

Alexander : Ahh , tatlım sanırım Medusa geri döndü . Bunun imkansız olduğunu biliyorum ama bu cadı senin peşinde , senin kitabına dokunduğunu da öğrendim ama endişelenme . Alice ve ben peşine düştük .

Reira : Benim yapabileceğim bir şey var mı teyze ?

Alexander : Sadece dikkatli ol ve Yagi'nin yanından ayrılma tatlım . Babanın sana ne kadar yardımcı olabileceğini bilmiyorum ama seni koruyabileceğinden eminim .

Reira : Tamam teyzeciğim , lütfen beni her şeyden haberdar edin .

Alexander : Ederim canım , sonra görüşüz .

                        Call Ending

Arier : Ne diyorlar ?

Reira : Evet , haklı olabilirsin Uki . Medusa geri dönmüş . Teyzem babamın yanından ayrılmamam gerektiğini söylüyor .

Arier : Sana gördüğümü söylemiştim ! Her neyse artık ...

Kendime hakim olmaya çalışıyorum ama Medusa'yı kendi başıma bulmam gerekiyormuş gibi hissediyorum . Peşine düşebilirim belki ama bu evrende herhangi bir karmaşa yaratıp evrene zarar vermemem gerekiyor . Baş Tanrı'ya söz vermiştim . Ama benim yüzümden buradaki insanların zarar görmesini istemiyorum . Ne yapacağımı hiç bilmiyorum ...

Arier : Aklından dâhi geçirme kızım , buraya tekrar gelmek istiyorsan denememeni tavsiye ederim .

Reira : Aklımı okuyorsan bir an önce kesmelisin Uki , buna mahremiyete saygısızlık derler .

B.N.H.A - Yarım Kalan MeseleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin