💘
Yemekten sonra üstümü değiştirip ılık bir duş aldım. Hala yarın onlarla gidip gitmemek arasında bir seçim yapmaya çalışıyordum. Ama kararım kesin ve netti.
Oraya bir daha gidemezdim.
Yatağıma uzanarak yıldızları izledim bir süre. Tam uyuyacağım sırada kapı çalınmıştı.
"Abi , uyudun mu?"
"Hayır gelsene."
Yatakta doğrularlak Karina'ya yer açtım.
"Bir şey mu oldu? "
"Hayır . Sadece gelecek misin diye merak ettim. "
Kafamı iki yana salladım.
"O yüzden mi gelmiyorsun?"
"Ne yüzden? " desem de neyden bahsettiğini çok iyi biliyordum.
Sessizlik bir süre tüm odayı kaplamaya devam ederken kafamı onaylarca salladım.
"Anlıyorum. Zor olmalı."
Tekrar kafamı salladım. Zordu. Çok zor.
"Sadece merak ediyorum , kaç yıl geçmiş hala nasıl minicik bir çocuğa bu kadar bağlı kalabiliyorsun?"
[...]
"Ben burada olduğum sürece asla yalnız kalmayacaksın."
[...]
"O benim için minicik bir çocuk değil Karina."
[...]
"Seni seviyorum Argia . "
[...]
"O zamanları düşündüğüm her an tekrar çocuk oluyorum. Içimde bir yerlerde bir şeylerin hayat bulduğunu hissediyorum. Annemin hissettirdiği gibi hissettirebilen tek kişi o . Nasıl ona bağlı kalmayayım ki?"
Karina'nın gözleri dolu dolu olmuştu.
"Ağla diye söylemedim Karina yapma böyle."
"Özür dilerim. Şey oldu birden."
Onu kendime çekip sarıldım. Rahatlaması için yapmıştım bunu. Rahatlamamız için . Bir süre daha havadan sudan konuştuktan sonra Kraina uyumaya gitmişti . Çıkmadan önce de ;
"Yarım Kral Hwang , Prens ve Prenses gidiyormuş ." demiş ve gitmişti.
"Gitsinler . Ben ne yapayım? " diye söylendim arkasından. Zaten kafam çok doluydu . Uykum kaçtığı için yaklaşık bir saat boyunca yatajta debelenip durmuştum. Gözlerim yavas yavaş kapanırken derin bir düşünce girmişti zihnime. O kadar yoğundu ki yan odadan buraya kadar geliyordu.
Gelsene sen de . Eski günler gibi orada birlikte olurduk yine. Gelsene Argia ...
~
Sabah nefes nefese uyanmıştım. Tüm gece rüyamda karanlığın içinde bir ses duyup durmuştum.
Gelsene sen de . Eski günlerdeki gibi birlikte olurduk yine . Gelsene Argia...
Ard arda uyanana kadar bunu duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pink Ribbon | Hyunlix
FanfictionKim bilir belki de tüm o hikayeleri anlatanlar yanılıyordu . Belki de anlatılanlar hiç gercekleşmemişti -tamamlandı