"Kaç gündür deli gibi sınav çalışıyorum, çok korkuyorum Louis."
"Sen başarırsın, sana inanıyorum."
"Yaa, teşekkür ederim."
Ona gülümsedikten sonra sarıldım ve geri çekildim. Bazen onunla ilgili gerçeği unutup kendimi kaptırıyordum.
"Şey, ben gideyim."
"Erken daha, kütüphaneye giderdik."
"Evde bir sürü iş var ve sayfalarca ödevim.." dedim omuzlarımı düşürerek.
"Evli olmak böyle bir şey mi?"
"Ne?"
Aynı anda konuşarak yürümeye başladık ve ben ondan biraz uzaklaştım. Kalbi kırılsın istemiyordum ki bu beni çok geriyordu.
"Evlendiğin zaman yeteri kadar büyümüş oluyorsun."
Yapmacık davranmak istemiyordum çünkü yapamazdım. Keşke bilmeseydim, of.
"Hı hı, evet."
"Alıştın mı?"
"Alıştım. Daha doğrusu kendimi zorlayacağım bir şey olmadı. Zayn çok iyi bir eş. Sadece..Sorumluluk sahibi olmayı öğreniyorum."
"Çok mutlu ol Summer. Bunu gerçekten çok istiyorum."
Aynı anda gülümsediğimizde Louis'in gözlerinden geçen hüznü görünce kendimi çok kötü hissetmiştim.
İstemeden acı çektiriyordum ve çok üzülmüştüm.
"Louis-"
Konuşmak istedim ama ne diyecektim ki..
Kollarımı ona uzatıp sarıldım.
"Sende çok mutlu ol, arkadaşım." dediğim an şiddetli bir şekilde korna çaldı.
Okulun aşağısındaki sokaktaydık ve Zayn kenara park etmiş bizi izliyordu.
Panikle ondan ayrıldım ve arabadan inip bize doğru yaklaşan Zayn'i izledim.
Eyvah.
Kesin kavga edeceklerdi.
Korkuyla ikisine bakarken Zayn yanımızda bitti. Bir elini belime sarıp dudağımdan öptüğü an şaşkınlıktan donup kalmıştım.
İçimden ona kızsam da Louis'e de üzülmüştüm.
"Nasılsın sevgilim?" dedi gözlerime bakarak.
"İ-iyiyim..Sen?"
"Seni gördüm daha iyi oldum. Bitti mi dersiniz?" diye sordu ikimize.
Sanki inat yapmak ister gibiydi. Gayet sakin ve mutluydu.
"Bitti evet, eve gidiyordum ben de. Sen çalışmıyor muydun?"
"İşim erken bitti, seni alıp öyle eve gideriz diye düşündüm. Belki de hemen eve gitmeyiz?" dedi gülerek.
İkisinin arasında böyle kalmaktan midem bulanmıştı. O kadar kötü hissediyordum ki!
"Şey, eve gidelim. Sınavım var."
"Tamam hadi."
Arabaya doğru yürüyecekken Louis'e döndü. "Sen de gel. Evine bırakayım." dedi Zayn.
"Eve gitmeyeceğim." dedi ve Louis arkasını dönüp gitti.
O uzaklaştıktan sonra bütün hırsımla Zayn'e döndüm.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!"
"Ne yapıyormuşum?"
"Louis'in gözüne baka baka kıskandırdın!"