siyah gelecek

343 3 0
                                    

Senenin ilk günüydü okuldaki herkesten iğrenmiştim hepsinin götü başı ayrı oynuyordu fakat bir kız vardi aynı ruh halim ruh öküzüm diyebiliriz neyse çıkış vakti gelmişti servislerin numaralarini söylemeye başlamışlardı bana bir numara çıkmıştı hemen servise gittim ve çok tatlı bir çocukla karşılaştım sohbet ettik kanka olduk sonra bana mesaj attı nasılsın diye tam o anda çok heyecanlanmıştım acaba aşık mı oluyorum diye düşündüm ve iyiyim sen nasılsın dedim sohbet iyice yürüdü dc oynadık ve bana benimle çıkarmısın dedi ben hemen telefonu uçak moduna alıp tolete kaçtım tuh halim bu 'utangaç' neyse daha sonra evet kabul ediyorum dedi ikimizde çok utangaçtık daha sonra onu okulda gördüğümde içim içimi yiyordu hep kaçmaya çalısıyordum okuldaki sevgililerle oturmuştuk arada oda vardı tabi ben onu kesiyodum sonra göz göze geldik kötü olan şu ki biz bütün sevgililer gibi durmuyorduk biz adeta iki kapaklı raylı kapılar gibiydik sevgilileri kilitliyorduk... Daha sonra senenin sonu gelmişti artık utangaçlığımdan onun sınıfına gireniyordum ayağımı bile sokamıyordum senenin sonu ona sarılmayı düşünmüştüm ki o benden önce vana mektup yazıp okuldan gitmiş ve mektupta sana verdiğim değeri asla gösteremedim ama ben seni çok seviyorum kendimden çok seviyorum seni. Seni çok özliycem prensesim yazıyordu ve ben öbür yıl o okulda olmicaktım tabi bunu yazida var tam tamına üç ay okul süresine göre az tatil günü ama o tatili yaşamak için tam günleri. tatilin 2.haftası ondan vazgeçmeye başlıyordum ki vazgeçmeseydim imkansız aşka dönüşecekti ki siteye baya iyi biri gelmişti sohbet ettik konuştuk ki tabi o zamanlar öbüründen ayrılmıştım zorda olsa sonra yeni gelene aşık oldum o hiçbirseyin farkında değildi kimse değildi sonra bir gün onun koluna yatmıştım oda kafasını kafama koymuştu çok pırpır olmuştu içim heyecandan ölüyordum daha sonra ben onun yakınlarını bulmaya çalıştım ki buldum benden birşey kaçmaz :) daha sonra ben arkadaşımda kalıtken o benim yatağımda yatmış onu duyduğumda ağlıyacaktım ki sonra onu sevdiğimi öğrenip bana çok soğuk davranmaya başladı ve annemler bana bir haber verdi kızım haziranda buradan taşınıyoruz ve o anda hayal kırıklığına uğramıştım iki gün depresyona gitmiştim sonra kulağıma bir kötü haber daha gelmişti jhon izmire taşınıyor dediler ve yine depresyona girmiştim sonra atlattım ve dedimki bu istanbulda jhon benim degilse kimsenin olamaz. Dedim ve yeni bir hayata başladım ki kimseyi umursamadım kimseyi takmadım kimsenin dediklerine aldırmadım götü kalktı dediler kaşar dediler sürtük kaltak dediler gözlerimle onları korkuttum adeta asi kız oldum ve şimdi hayatımda adı lazım değil baş harfi aşk öldü...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

teni tenimdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin