Bölüm-15

105 13 5
                                    

Akşam Emir ve Aras hazırlanmamızı söylediler. Eğlenmeye gidiyoruz yani benim açımdan kafa dağıtmaya. Babam ve annemi kaybedişimin üzerinden 1 ay geçti. Ve ben günden güne iyileşiyorum. Sabah Ufuk olayından sonra Aras'la daha da yakınlaştık. Bu birbirimizden uzaklaşmamıza segep olur diye düşünürken şu an daha da yakınız. En mutlu olduğum konu da bu. Dolabımın karşına geçmiş ne giysem diye düşünürken Başak içeriye daldı. "Ohooo kızım sen daha hazırlanmamışsın."
"Nereye gittiğimizi bile bilmiyorum ne giyebilirim diye düşünmeye başladım biricik arkadaşım."
"Bara gidiyoruz. Cubba cubba danss bebek bak ben sana neler getirdim."
"Ben bunları Aras'ın yanında giyersem elbiselerle beraber tahtalı köyü boylarım."
"Haklısın dur bakıyım.  Hmmm aha buldum. Bu şortu üstüne de mmm bunu bu bluzu giy hadi"
Siyah bir kot şort ve omzu açık salaş bir bluz olabilir. Verdiklerini hemencecik giydim ve güzel gözüküyordum. Saçlarima da biraz dalga katıp hafif bir makyaj yapınca hazırdım. Odadan çıktığımda Aras'ın gözleri şorta indi ve bana kaş göz işareti yapıp odaya götürdü. Ya ama ben kendimi çok beğendim. "Çok güzelsin. Kavga etmek istemiyorum aslında birilerini dövmek iyi olur yanımdan ayrılmak yok ve bu ilk ve son olsun. " o az önce bana izin mi verdi. Oh my gad  dedi iç sesim. Bu çocuğun kafasina saksı falan mı düştü. Evden çıkıp arabalara binmeden önce Emir'in sorusu beni de meraklandırmıştı. "Ufuk nerde"
Sahi o nerde? "O bir arkadaşını alıp gelicekmiş" "Gelmese şaşardım" dediğini duydum Aras'ın. Başak duymamıştı ve duysaydı kırılabilirdi. Arabalara binip barın olduğu caddeye geldik. Içeriye girdiğimizdeki gürültü beynimi zonklatmıştı. Yavaş yavaş alışsam da yine de çok yüksekti. Bir kaç içecek içtikten sonra- tabiki bize içirmediler- Aras birini görür gibi oldu ve Emir'e bakıp aynı anda gittiler. Bizi tek başımıza bırakarak. 10 dakikanın sonunda sıkıldıktan sonra barmenin yanına gitmeye karar verdik ve tezgahın önündeki taburelerden birine oturduk. Barmen yanımıza gelip ne istediğimizi sorduğunda ikimizde "ağır  bir şeyler yap" diyince barmen bişey demeden gitti. O gittikten sonra gülmeye başladık. Barmen elinde 2 bardakla geldi. Bardaklardaki içkilerden birer yudum alıp birbirimize baktık. Acı bir tadı vardı. Ama iyi hissettiriyordu. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadan 4 bardak bitirmiştik. Başım fena dönüyordu ve sanırım sarhoş olmuştum. Kendimi piste attığımda herkes benim enerjime kapılıp dans etmeye başlamıştı.  Başak'la birbirimize bakarak gülüyor ve tekrar dans etmeye devam ediyorduk. En son masanın birinin üstüne çıkıp bağırmaya ve ardından gülmeye başladık. Eğlendiğimizi hissettiğimiz sırada karşımızda Aras ve Emir'i görmeyi beklemiyorduk. Sinirli bir şekilde bize bakıyorlardı. Tabi daha sonra yaka paça arabaya kadar sürüklendik. "Yaaaaa bırrak beniiii beğğn daha oynucaaam belkiiii" "Irmak eve gidince oynarsın burda olmaz yürü hadi. "
"Arass bak ben seni çooookkk seviyoorum biliyon değel miii"
"Biliyorum güzelim hadi artık bin şu arabaya" "Başaaaaakkk. "
"Irmaaaaakkk" "ahahahahahaha"
"Aras kardeşim napcaz olum biz"
"Abi 3 deyince kucağına al arabaya at sonra da kapıyı kilitle."
"Iyi fikir ama tek arabayla gidelim. "
"Haklısın. 1-2-3"
"Yaaaa. Bıraaakın biziii"
"Oh be sonunda bindirdik arabaya Aras kullanıyım mı"
"Kullan kardeşim bende şunlara bakarım ne diye uzaklaştıysak yanlarından. "
"Havasına suyana Aras'ına Emir'ine Irmak Başak feda onlaraaaa"
"Kızım bi susun be "
"Irmaak kız o şarkının adı neydi"
"Çikita muzz muzzz muzz çikita muuz muuzz muzz  şah şah şah dam dam dam ar ar ar şahdamar şahdamar"
"Abi iyice saçmaladı bunlar eve gidince sert bi kahve yapalım. "
"Valla etki etmez ama hadi bakalım bi eve gidelim de"

"Aras arabayı durduur"
"Noldu kaçıcan mı "
"Aras Irmak'ın da benim de midem bulaniyo araban batsın istemiyosan durdurun arabayı"
" Durdur olum çabuk "
****
"Bunu görmenizi istemezdik ama mide bulantısı çaresi yok"
"Sorun değil iyi misiniz"
"Ben iyiyim Irmak sen"
"Ben de iyiyim hadi gidelim artık başım çatlıyo"
Eve geldikten sonra Emir bize acı bir kahve yaptı. Başımın ağrısı ve sarhoşluğum dağılsa da hala ağır basan taraf onlardı. Ama rahatlamış hissediyorum. Biraz daha uyumazsam daha kötü olabilirim.  Başak'la beylere iyi geceler dedikten sonra yatağıma kavuştum ve uykunun o eşsiz kollarına bıraktım kendimi.
"Ne gündü be Aras"
"Valla iyi dağıttılar."
"Buna ihtiyaçları vardı. "
"Aynen öyle neyse yatıyorum ben iyi geceler bizimkileri yalnız bırakmya gelmiyo. "
"Aynen kardeşim iyi geceler "

Gaza geldim tekrar bölüm yanınladım. Beğenirsiniz umarım:-)

Geçmişe Karşı (Tamamlandı✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin