Mitä se tällä kertaa salaa?

84 4 0
                                    

Y/n
Siinä me nyt sitten suudeltiin. Minä ja Joonas Porko. Se kesti kauan ja se tuntui ihanalta. Selvästikkin kumpikin meistä halusi sitä. "Mitäs nyt?" Joonas kysyi, kun olimme irtautuneet suudelmasta. "En mä vaan tiedä" vastasin. "Pitäskö meijän nyt eka vaan kattoo mitä täs tapahtuu?" jatkoin kysymällä. "No se ois varmaan ihan hyvä" Joonas vastasi ja halasi mua. Siinä oli mukava olla. "Missä sä muuten yövyt?" Joonas kysyi. "Yhessä hotellissa vähän matkan päässä" vastasin. "Kyllähän sä tännekkin voit jäädä ettei sun tarvii tuol pimees kävellä" Joonas sanoi ja minullehan se kävi oikein mainiosti.

Timeskip 2kk

Y/n
Tänään meen taas pitkästä aikaa kattoo poikien treenejä. Vaikka en ole käynyt heidän treeneissään olen kuitenkin pitänyt yhteyttä muihinkin poikiin. Varsinkin Aleksiin. Meistä on tullut läheisempiä ja ollaan juteltu kaikesta. "Moikkaa!" huudahdin tullessani sisään studion ovesta ja hyppäsin sohvalle muiden joukkoon. "No moi" Joonas sanoi ja suukotti minua otsalle. "Tuutko tänään taas käymään mun luona?" Aleksi kysyi. "Voisinhan mä tulla" vastasin ja annoin pienen hymyn.

Timeskip 6h

Aleksi
Oltiin treenattu ihan sika kauan ja mulla alko mennä moti. "En jaksa enää" valitin. "No okei. Eiköhän nää treenit ollu tältä päivää tässä. Tulkaa huomenna samaan aikaan." Niko sanoi. "Vihdoin. Tuu y/n." sanoin ja lähdimme. "Mikäs kiire sulle tuli?" y/n kysyi. "En vaa enää jaksa kattella noitten naamoja" sanoin naurahtaen.
"Okei" y/n naurahti.

Y/n
Vihdoin oltiin Aleksin parkkiksella. Noustiin autosta ja juostiin sisälle, koska ulkona satoi kaatamalla. Kun päästiin Aleksin ovesta sisään, oltiin aivan litimärkiä. "Voinks lainaa jotain sun vaatteita?" kysyin kylmissäni. "Tottakai mut mee nyt kuumaan suihkuun sähän oot kohta joku jääkalikka." Aleksi hoputti. "No joo joo iskä" sanoin ja näytin kieltä. Kuuman suihkun jälkeen puin Aleksin antamat vaatteet eli jonkun random mustan hupparin, jättimäiset kollarit ja sukat joissa oli nakkeja. "Siis käytätsä oikeesti näitä?" kysyin ja osoitin jalkojani. "Käytän käytän ne on mun lempparisukat." Aleksi vastasi. Mua alkoi naurattaa, mutta sain onneks pidettyy pokkani. "Ainiin, kiva et se Joonaksen juttu ei haittaa sua" Aleksi tokaisi. "Siis mikä?" kysyin hämilläni. Mitä se tällä kertaa salaa? "SIIS MITÄ?!" huusin. "Siis etkö sä tienny?" Aleksi kysyi yllättyneenä. Minä en todellakaan tiennyt...

Joo tällänen tällä kertaa :) Jätin tän nyt vähän jännään paikkaan. Voitte nyt arvailla mitä tapahtuu. Mutta kiitos 128 lukijaa<33

Miten oot niin ihana?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang