جمعیت با دیدنش، بار دیگر تشویقی کردند که سالن را به لرزه انداخت.
جی ایون به جانگکوک نگاه میکرد تا یکی از اجراهای ان پسر شگفت انگیز را از نزدیک ببیند.
جانگکوک نفسش را با اعتماد به نفس بیرون داد و به سمت استیجی که وسط سالن بود دوید، به استیج که نزدیک شد، چند تا چرخ و فلک زد و درست روی استیج فرود امد.
با این که جانگکوک هنوز کار خاصی نکرده بود، جمعیت جیغ زدند و دست هایشان را بهم کوباندند.
جانگکوک روی استیج ایستاده بود که اهنگی توی سالن پخش شد fake love
خیلی سریع شش تا رقاص از استیج بالا رفتند و پشت جانگکوک ایستادند.
جی ایون هیچوقت فکر نمیکرد جئون جانگکوک انقدر در رقصیدن خوب و تاثیر گذار باشد.
حرکاتی که او به کمک رقاص های کمکی انجام میداد، مسحور کننده بود!
بعد از تمام شدن اهنگ، میله ی متحرکی از سقف به سمت استیج امد. جانگکوک میله را گرفت و از ان اویزان شد. با دو دستش میله را چسبید و پاهایش را باز کرد و چرخید. با هر چرخش مسیر دست هایش را عوض میکرد و این بینهات سخت بود.
صدای تحسین و تعجب جمعیت بلند شد. جی ایون هم با دیدن انچرخش ها شگفت زده شده بود. هیچ اموزشگاهی چنین حرکت مخصوصی را اموزش نمیداد. حتی معلم های خصوصی.
جانگکوک چندین دور این کار را تکرار کرد تا به بالای میله رسید. دستش را دور میله حلقه کرد و ازش اویزان شد. میکروفونش را فعال کرد و همان موقع اهنگ دیگری از سالن پخش شد.
(euphoria)
و حالا جانگکوک با صدای خودش میخواند. بعضی جا ها از اهنگ او در همان حال که به میله اویزان بود، میرقصید. حتی در انتهای اهنگ، او به راحتی های نوت های زیادی را اجرا کرد و برای بار چندم حضار را به تشویق واداشت. میله ی متحرک دور حاضران میچرخید و جانگکوک برایشان دست تکان میداد.
جی ایون هیچ وقت فکر نمیکرد جئون جانگکوک "خواننده" هم باشد. صدای ان پسر، خیلی خاص بود.
به معنای دیگر صدایش، نرم و خواستنی بود.
بعد از تمان شدن اهنگ، میله ی متحرک، پایین امد و جانگکوک در حالی که رو به جمعیت دست تکان میداد، از ان پایین امد و به سمت پشت صحنه، که جی ایون و چند نفر دیگر انجا بودند، دوید.
وقتی از پرده رد شد، رو به جی ایون ایستاد و لبخند مغروری به چهره ی متعجبش زد.
+ به اون میگن یه اجرای واقعی.
جی ایون دست به سینه شد و پوزخندی زد.
_ هنوز منو نمیشناسی جانگکوک شی.جی ایون بعد از چشم غره ای، از کنار جانگکوک رد شد و پشت پرده ایستاد.
روبانش را به دست گرفته بود و منتظر بود تا وارد شدنش را اعلام کنند.
مجری روی سن رفت و کلاه دراز مشکی اش را از روی سرس برداشت و تعظیم کرد.
+ این اجرا از تمام چیز هایی که تا به حال دیدید، متفاوت تره. به فرشته ی جدید سیرک مون خوشامد بگید.
پرده ها کنار رفتند و جی ایون از پشتش معلوم شد.
YOU ARE READING
𝑹𝒆𝒓𝒘𝒊𝒕𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒕𝑎𝒓𝒔 | JJK [Completed]
Romance#multishot زمانی که روی سکوی پرش ایستادی و همه ی تماشاچی ها نگاهت میکنن، چشمامو میبندم و فکر میکنم بجای همه ی اون تماشاچی ها ستاره هایی نشستن که میتونم به دست خودم باز نویسی شون کنم.... #boyxgirl #IU #JK [پایان یافته]