40. [Ciekawostki i inne głupotki]

806 44 60
                                    

Fakty i ciekawostki na temat postaci jak i samej książki.

1. Pierwsze co przyszło mi do głowy w związku z tą książką to charakter głównej bohaterki.

2. Tytuł nasunął mi się niemalże od razu. "Kei" - błogosławieństwo, "Jun" - niewinność, stąd Błogosławiona niewinność.

3. Nazwisko Shairin miało podkreślać jej nieśmiałość.

4. Natomiast Yokushi oznacza opanowanie, spokój. Zgodnie z charakterem matki Junko.

5. W anime/mandze matka Tsukishimy jest nienazwana. Imię nadałam jej ja.

6. Shigeru jest inspirowany (wygląd) postacią z Kuroko no basket, które wtedy oglądałam. Łatwo się domyślić, że chodzi o Kagamiego Taigę.

7. Harada Michio natomiast wygląd zawdzięcza Kise Ryota z KNB.

8. Harada na początku miał zostać chłopakiem Junko lecz nie mieli być długo razem. Pomysł ten porzuciłam.

9. Shigeru był zauroczony w Shairin do momentu gdy ta nie nazwała go „onii-san". Zrozumiał wtedy, że dziewczyna nigdy nie pokocha go miłością romantyczną.

10. Tendou w ogóle miał nie być przybranym bratem Fumio a jego chłopakiem. Uznałam jednak, że Hitoka bardziej pasuje do Nomury a wątek brata jest ciekawszy.

11. Koszmar Shairin (ten z ciemnością i pustką) bazowany był na moim (autorki).

12. W hotelu, gdy Junko dowiedziała się, że jest jedno łóżko była pewna, że Kei po prostu o to nie zapytał. On wiedział i sam tego chciał. Shairin nigdy się o tym nie dowiedziała.

13. Charakter Kenichiego i jego ogólne podejście do młodszej siostry wzorowane jest na moim (autorki) starszym bracie.

14. Główna bohaterka trenuje jazdę konną bo zależało mi aby Junko miała coś ode mnie. Pozdrawiam serdecznie wszystkich koniarzy. <3

15. Gdy Junko urodziła Hisaki na dobre odeszła z Seijaku. Jej miejsce zajął Shigeru przełamując się po traumie z Ameryki.

16. Imię Hisaki stworzyłam ja. W Japonii jest imię Misaki i Hina, ja zrobiłam krzyżówkę.

17. Kei i Shairin doczekali się jeszcze synka, który dostał na imię Fumio. Z charakteru był niemalże identyczny jak mama. Hisaki natomiast nazywana przez wszystkich była „żeńską wersją Tsukkiego". Oboje z ich dzieci przerosło matkę, żadne jednak nie przekroczyło 180 cm wzrostu.

18. Tsukishima pomimo niezbyt przyjemnego charakteru po zakończeniu kariery zawodowego siatkarza poświęcił się psychoterapii. Był naprawdę dobry w swoim fachu i nauczył się pomagać ludziom. A przede wszystkim nie być takim wrednym. Ale tylko w gabinecie. Wychodząc z niego z powrotem zmieniał się we wszystkim nam znanego Tsukkiego.

19. Do końca jego sportowej kariery Junko przed każdym meczem obwijała mu palce taśmami. Odpuścił jej tą czynność dopiero gdy była w zaawansowanej ciąży.

20. Shairin doczekała się zachwytu w oczach męża gdy ten mówił o siatkówce, ten sam zachwyt widziała potem w bursztynowych oczach córki.

21. Isao jako nastolatek dowiedział się jak jego ojciec potraktował Panią Shuko i Junko przez co jego relacje z rodzicami mocno się oziębiły. Junko jednak pogadała z chłopakiem starając się przekonać go aby nie odcinał się zupełnie od rodziców.

22. Ship Nomury doszedł do skutku i gdy Isao był w pierwszej klasie Liceum Karasuno a Hinata Natsu w trzeciej zaczęli oni ze sobą chodzić. Różnica wieku zupełnie im nie przeszkadzała.

23. Hisaki w przeciwieństwie do brata uparła się, że pójdzie do Shiratorizawy. Koniecznie chciała dołączyć do żeńskiej drużyny siatkarskiej, oczywiście jako blokująca. A tam poznała syna Ushijimy. Można się domyśleć jak to się skończyło.

(O Ushijimie śmiga już fanfik na moim profilu. Zapraszam serdecznie.)

24. Tsukishima Fumio zaraził się od swojej matki miłością do koni a jego pierwszym rumakiem była klaczka Burza, której ojcem był Sztorm.

25. Po ślubie Junko zrobiła sobie tatuaż na lewej łopatce. Przedstawiał on kruka w locie lecz był to bardzo wyjątkowy kruk. W obwiniętych taśmami szponach trzymał czarne okulary, zupełnie jak te Tsukkiego. Kei dowiedział się o tatuażu dopiero po fakcie.

Suche fakty:

- Książka ma 297 stron, 40 rozdziałów i ponad 117 000 słów.

- Pisane w Wordzie, czcionka 12, Times New Roman.

- Podczas pisania nabawiłam się odcisków.

-----

Dziękuję za wszystkie komentarze i gwiazdki, z każdym powiadomieniem moją mordkę rozświetlał uśmiech. Standardowo czekam na propozycję na kolejne fanfiki ale też one shoty.

Może macie jakieś pytania do mnie na temat postaci?

A tu jest miejsce abyście powiedzieli mi, która postać z Haikyuu ma być następna. To co? Kogo mam brać na warsztat? Może być każdy, dosłownie.

Trzymajcie się cieplutko!

Zawsze dla was

~ Ignis

-----

Błogosławiona niewinność || Tsukishima Kei x OC ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz