ep1

746 55 4
                                    

"အားလုံးအဆင်သင့်ဖြစ်ရင် ရှူတင်စကြမယ်ဟေ..."

ကိုရီးယားစံတော်ချိန်11:30 ဒါရိုက်တာကြီးမှာ
သူ့ရဲ့လက်မှာပတ်ထားတဲ့နာရီကိုကြည့်ရင်း ေအာ်လိုက်ခြင်း ဖြစ်သည်

"chae young shi~မင်းလုပ်ရမဲ့ဟာကို သိပြီးသားဖြစ်နေပြီလို့ထင်ပါတယ်"

"nae~ကျမလဲအဆင်သင့်ဖြစ်နေပါပြီ ရိုက်ကွင်းစလိုက်ရအောင်"

"ကျွန်တော့ဆိုးရိမ်နေတာဗျ"

"locationကြောင့်လို့တော့မပြောလိုက်ပါနဲ့ ဒါရိုက်တာကြီး"

"ဟုတ်တယ် ကျွန်တော့စိတ်မချဘူး လူတွေရှုပ်နေတဲ့ဟာကို ကျွန်တော့ကအချိန်ပိုင်း ငှားလိုက်မယ်ဆိုတော့လဲ chae young shiကလက်မခံဘူး နောက်ပြီးသစ်ပင်က ကွန်ပြူတာနဲ့ ဆင်ဆာလုပ်လိုက်လဲရပါတယ်ဗျာ အခုဟာက အန္တရာယ်ကို ဖိတ်ခေါ်နေသလိုပဲ"

ကျမအခုရိုက်ရမဲ့အခန်းက ကျမကပန်းခြံထဲမှာစက်ဘီးစီးနေတယ် အဲ့အချိန် ပန်းခြံထဲက ဝန်ထ​မ်းတွေက အပင်တစ်ခုကို ခုတ်နေပါတယ် ကျမက အဲ့အပင်မလဲကခင်လေးကို အမှီနင်းပြီးကျော်ရမဲ့အခန်းပါ ဟုတ်တယ် ဒါရိုက်တာကြီးပြောသလို ကွန်ပျူတာနဲ့ လုပ်လဲရတယ် ပန်းခြံကြီးတစ်ခုလုံးကိုငှားလဲရတယ် ဒါပေမဲ့ကျမက အတုအယောင်တွေမကြိုက်ဘူး သဘာဝတရားလေး ကိုပဲမြတ်နိုးတာမို့လို့.....

"ကျမသိပါတယ်ဒါရိုက်တာကြီး ကျမက
realityဆန်ဆန်ပဲ ရိုက်တတ်တာမို့လို့ အရင်ထဲ ကအဲ့လိုပဲရိုက်လာတာဆိုတော့ ကျမကိုစိတ်ပူပေးလို့လဲကျေးဇူးတင်ပါတယ် ကျမဘာလုပ်နေလဲဆိုတာလဲကျမသိတာမို့လို့.."

"chaeyoung shiအဆင်ပြေတယ်ဆို သဘောပါပဲဗျာ အဲ့တာဆို ကျွန်တော်တို့ရိုက်ကွင်း စရအောင်"

"nae~"

ပန်းခြံကလဲငှားထားတာမဟုတ်တော့ ခါတိုင်းလိုပဲလူတွေကလာကြတယ် နောက်ပြီးshootingရှိတာသိတော့ Park Chaeyoungရဲ့fanတွေက
shootingနားမှာ အုံနေကြတာမို့လို့ မနည်းလူစုခွဲလိုက်ရတယ်

"အားလုံးပဲ ခနလောက် ကျွန်တော့တို့ရိုက်ကွင်းနားက
ရှောင်ပေးကြပါ chaeyoung shiကshooting
ပြီးရင်သီးသန့်fan signလုပ်ပေးမှာမို့လို့ ကျွန်တော့တစ်ခုတောင်းဆိုချင်ပါတယ်ဗျ အားလုံးပဲ ဘာမှမဖြစ်သလိုလေး ပန်းခြံထဲမှာခနလောက် လမ်းလျှောက်ပေးကြပါလားဗျ ရိုက်ကူးရေးမှာလိုအပ်နေလို့ပါဗျ Chaeyoung shiရဲ့fanတွေ့က
လုပ်ပေးမယ်ဆိုတာ ကျွန်တော်အသေအချာယုံကြည့်ပါတယ် အားလုံးပဲလုပ်ပေးကြမယ်မလား"

𝐈 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐁𝐞 𝐖𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐅𝐨𝐫 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐃𝐚𝐢𝐬𝐲 𝐅𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬Where stories live. Discover now