---๑📟) ̫ ─꒱ ❏ Charakter ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Chihiro był porównywany do królika, ze względu na jego charakter. Płochliwy, uroczy, jak małe, bezbronne zwierzątko. Miał w sobie jednak ogromną determinację i siłę, by stać się kimś lepszym.
Naprawdę lubię Chihiro i szanuję obie jego strony - tę nieśmiałą i cichą, jak i te silną, pełną odwagi i determinacji.
Może i jestem okropna w pisaniu charakterystyk, ale pokochałam charakter Chihiro, a jedyną rzeczą, która mnie zirytowała był fakt, że zanim jego postać została rozwinięta wraz z jego charakterem, został zamordowany.
⩩﹕📟.9/10៹࣪
---๑📟) ̫ ─꒱ ❏ Wygląd ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Chihiro ma krótkie, jasnobrązowe włosy, zielone oczy i śliczny uśmiech. Jego ubranie też było ładne, ale nie lubiłam i nigdy nie polubię jego spódnicy. Po prostu nie mój styl.
⩩﹕📟.7/10៹࣪
---๑📟) ̫ ─꒱ ❏ Talent ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Ostateczny Programista - podziwiam ten talent. Ja programowałam jedynie w Scratch'u i Minecraft'owym serwerze do tego przeznaczonym, a i tak mi nie szło. Widać było, że Chihiro starał się by osiągnąć swoje cele i był wytrwały, by nauczyć się programowania. Szczególnym przykładem jest Alter Ego, które sam przecież zaprogramował.
⩩﹕📟.10/10៹࣪
---๑📟) ̫ ─꒱ ❏ Reakcja na śmierć ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
Dlaczego?
Było mi smutno, ale wcześniej miałam podejrzenia, że umrze. Jednak sposób, w jaki odnaleźliśmy jego ciało... Makoto, dlaczego wciąłeś się, gdy Mondo chciał walnąć Byakuyę?
Mimo to, było to dla mnie intrygujące. Wtedy mój mózg otworzył się, że można też powiesić ciało, które nie umarło przez powieszenie/uduszenie. Niby byle jakie odkrycie, coś oczywistego i niepokojącego, ale zainteresował mnie sposób w jaki zginął.
⩩﹕📟.6/10៹࣪
---๑📟) ̫ ─꒱ ❏ Wynik ⸼۰ ۪۪۫۫ ❬"=
⩩﹕📟.32/10៹࣪
Ultimate Love!
0 - 5 - Ultimate Hate!
6 - 15 - Ultimate Dislike!
16 - 25 - Ultimate Like!
26 - 35 - Ultimate Love!
36 - 40 - Ultimate Simp!
CZYTASZ
‧₊˚໑ ✧ 𝐎𝐜𝐞𝐧𝐢𝐚𝐦 𝐏𝐨𝐬𝐭𝐚𝐜𝐢𝐞 𝐳 𝐃𝐚𝐧𝐠𝐚𝐧𝐫𝐨𝐧𝐩𝐲
Humor:・゚✧░░░░░ ꒰ 🍑 ꒱ؘ ░░░ ✩。:*•. ░░░░░ ➤✉ ░░░ . ;; ꒰ 🍌 ꒱ؘ', - :;'. ░░░░░ ⤦ ◎miss_mxydxy is the author of this 𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 moje opinie na temat poszczególnych postaci z serii gier Danganronpa .✫ ˚♡ ⋆。 🍊 ...