Az istállókhoz érve meglepettségemre nem láttam ott senkit. Bementem és felnyergeltem Kaeya-t az éjfekete lovamat. Épp répával etettem amikor hirtelen valaki a vállamhoz ért, ijedten hátra fordultam de szerencsére csak Sarah volt.
-Jó elgondolkoztál-húzta mosolyra a száját.
-Hát igen eléggé.
-A többiek?
-Mindjárt ittlesznek, te ma Ambert kapod mert ő elég nyugodt természetű.
-Gyönyörűek ezek a lovak-mondta és látszott az arcán, hogy tényleg így gondolja.
Megint elmerültem a fejemben lévő gondolatok tömegében. Alex is annyira másképp viselkedik velem egy ideje... Hirtelen nevetést gallottam ezért odakaptam a fejem, Luna és Elena volt. Nagyon izgatottnak tűntek, de az igazat megvallva én is az voltam.
-Sziasztok-köszöntek feltűnően vidáman ami gyanús volt.
-Miben mesterkedtek?
-Semmiben, na de szerintem induljunk-terelte el a szót ügyesen.
Mindenki felnyergelte a lovát és szépen sétálva kimentünk a szabadba. Kint várt ránk 8 palotaőr lóháton, ők kísérnek el minket. Az út eleje csendben telt de szerencsére mindenkinek jó volt a kedve így elkezdtünk beszélgetni.
-Hogy tetszik a környék Sarah?-kérdezte Luna
-Nagyon szép, imádom és egyszerűen nem tudok betelni vele.
Ekkor jutott eszembe valami fontos...-Jajj, jut eszembe. Sarah holnap bemegyünk a városba estefelé, hogy amire hazajönnek a szüleink legyen szép új ruhánk és eggyúttal megnézhetnéd a várost.
-Ezt most komolyan mondod?
-Igen miért?
-Persze, hogy szeretnék menni.
Hirtelen kedvünk támadt egy kis gyorsabb tempóhoz így véletlenül szétváltunk. Amikor észrevettem egyből vissza indultam megkeresni a lányokat. Hirtelen elfutott előttem egy ember alakú lény, de sajnos a csukjája miatt nem láttam ki lehetett. Megjelenik mellettem Elena és hirtelen a csukjás alak megcélozza majd vállon lövi. Erős fájdalmat érezhet a vállában és végül vér folyik le a testén. Felemelem a fejem de a nyilas már sehol sincs. Mintha megérkeztem volna, hogy mellettem van így gyorsan leszálltam a lóról és mielőtt újra lőhetett volna felgyujtottam az íját.
Nekem futott, de pár ütéssel és a szél erejével hamar eltiportam.
-Ki vagy te?-kérdeztem de amire megnézhettem volna köddé vált.
Ráeszméltem, hogy még mindig Elenában van van egy nyílvessző így gyorsan odafutottam hozzá, ahogy kezdett elmúlni a pánik érzetem hirtelen már hallottam ahogy Elena gyorsabban szuszog és néha feljajdul.
Felültettem magam elé és elindultam megkeresni a többieket. Folyamatosan próbáltam nyugtatni Elenát de attól még fáj neki a sebe...U.i 𝙺𝚘̈𝚜𝚣𝚒, 𝚑𝚘𝚐𝚢 𝚎𝚕𝚘𝚕𝚟𝚊𝚜𝚝𝚊́𝚝𝚘𝚔🥰
ESTÁS LEYENDO
A fény és a sötétség birodalma
FantasíaEgy világ ami két birodalommá szakadt: A fény és A sötétség. Olivia aki a fény birodalmában él mégis kötődik a sötétséghez... A két birodalom lakosai ritkán találkoznak egymással de annak soha sincs jó vége. A mítoszok szerint létezik egy kiválaszto...