"rakastan sua vaa enemmä"

448 8 0
                                    

-miten voit unohtaa oman veljen kastajaiset? Joonas kysyy hänmästyneenä.
-hyvässä seurassa voi käydä kaikkea, näemmä, hups...sanoinko sen ääneen? Sanot nolostuneena.
-taisit sanoa, mutta säki oot hyvää seuraa... Pitäis varmaan kertoo yks juttu... Joonas katsoo sinua punastuneena.
-no? Kysyt katsoen Joonasta toiveikkaasti. 'Joonas on huippu jätkä' ajattelet. -mä oon rakastunu liikaa, SUHUN, Joonas katsoo sinua odottaen vastausta. -luet mun ajatuksia, olin sanomassa samaa, sanot innostuneena ja punastuneena Joonasta.
-se on ongelmana, että mul on jo tyttöystävä... Joonas katsoo sinua pahoillaan. -aijaa, vastaat surullisena ja pystyt juuri pidättää itkua.
Yhtäkkiä Joonas halaa sinua ja kuiskaa "rakastan sua vaa enemmä"
Olet sanaton ja katsot Joonasta söpösti.

Joonas viestittelee jollekkin, mutta et tiedä kenelle.
"nonii, homma hoidettu" Joonas katsoo sinua silmät sulanneina kauneudestasi. "a-ai mikä homma?" kysyt Joonakselta yllättyneenä.
"Erosin siitä"Joonas miettii 'pitäiskö mun... Kyl mun pitäis...' Joonas suutelee sinua pikaisesti.
"Ollaanko nyt yhessä vai missä mennää" kysyt Joonakselta toiveikkaana odottaen vastausta 'joo'
"Tietenki" Joonas sanoo.
"Mulla on kiire sinne veljen kastajaisii, mul on tunti aikaa" sanoit pettyneenä itseesi "miten voin unohtaa veljeni kastajaiset? En kerkee sinne enää!"
"Mee junalla, sillä ainakin ehdit" Joonas toteaa.
"Tuu mun mukaan, haluun sut sinne" sanot.
"Voisinhan tullakki" Joonas sanoo hieman epäröiden "mutta mitä sun perhe aattelee musta?"
"Ne ottaa sut hyvin vastaan, aivan varmasti"sanot ja halaat Joonasta.

Lähdette junalla kohti kastajaisia.
Panikoit siitä, että ehditkö sinne.
"Y/n rauhotu jo! Me kyllä ehditään"
Joonas sanoo. "Ootko varma?" Kysyt hieman epäröiden. "En, oon Joonas"
Katsot Joonasta tylsistyneenä. "Eiku oikeasti" sanot.
"Kyl mä oon varma, että ehdit, rauhotu nyt vaan"

Life with Joonas [ Joonas x reader ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora